به دلیل اختلالات زیرساخت اینترنت، ویدئوهای کاویمو در برخی اینترنت‌ها دیده نمی‌شود. به زودی این مشکل حل خواهد شد.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

این جلسه خیلی برای من مفید بود. ولی مشکلی که دارم در پیاده سازی مدل قیف فروش و بهبود کانورژن دارم. آیا اطلاعات ورودی و ریزش هر مرحله رو باید از Behavior Flow آنالیتیکس بدست بیاریم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اگر ورودی از گوگل داریم به صفحات مختلف ما برای هر صفحه باید یه قیف بزاریم ؟ مثلا تو صفحه خانه یه فرم گذاشتیم شماره تماس بدید برای مشاوره رایگان (لید و شروع قیف ) بعد اگه از گوگل وارد یکی از صفحه های بلاگ شه اونجا هم باید اینو بزاریم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اگه سایت پلتفرم باشه باید دوتا قیف داشته باشیم ؟ باهم دیگه قاطی نمیشن ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اگر یه موقع از وسط راه قیف وارد بشه مثلا لینک یکی واسش بفرسته CR خراب میشه ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

دلیل اینکه در بعضی دوره ها حجم سفارش بیشتر می‌شود ولی در بعضی دوره ها به شدت کاهش پیدا می‌کند یا قطع می شود چیست؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

SERP یا Search Engine Result Page صفحه نتایج یک موتور جست و جو در پاسخ به کاربر است.

قیف بازاریابی، بخش‌هایی از روند ورود مشتری به یک کسب و کار است. این روند شامل آگاهی داشتن، علاقه‌مند شدن، قصد کردن، ارزیابی، خرید و خرید است. این روند ممکن است در کسب و کارهای مختلف تغییر کرده و بخش‌های مختلفی به آن اضافه یا کاسته شود.

در این ویدئو، چند کسب و کار به‌صورت پیش‌فرض در نظر گرفته شده و قیف فروش برای آن نوشته شده است.

1- ساده سازی یک موضوع پیچیده و شکستن آن به بخش‌های کوچک‌تر به منظور ارزیابی آسان‌تر آن 2-اجرا کردن فرایند‌ها برروی مدل، بررسی ورودی و خروجی آن و یافتن مشکلات فرآیند