مقدمات بازاریابی دیجیتال، شناخت ابزارها (بخش اول)
سنجهها و سنجش در فضای دیجیتال (بخش دوم)
محتوا، ادامۀ سنجهها (بخش سوم)
ایمیل مارکتینگ (بخش چهارم)
تبلیغات کلیکی، تبلیغات دیجیتال (بخش پنجم)
آغاز محتوا (بخش ششم)
شبکه های اجتماعی (بخش هفتم)
سئو، گوگل ادز، ابزارهای گوگل (بخش هشتم)
نکات تکمیلی (بخش نهم)
با ثبتنام و فعالکردن بستههای آموزشی، میتوانید از تمام جلسات دوره استفاده کنید.
قبل از ثبتنام توصیه میکنیم حتماً صفحۀ معرفی دوره را مشاهده کنید (اینجا).
هم ویدئو را ببینید و هم پرسش و پاسخها را با دقت و کامل بخوانید. بعد، ثبتنام کنید.
البته الان میتوانید ویدئوهای رایگان دوره دیجیتال مارکتینگ را ببینید (اینجا) و مطمئن شوید این دوره، دقیقا برای شما و با بهترین کیفیت آماده شده و در دسترس شما است.
در یک مسیر، همراه هم خواهیم بود. در این مسیر، هر جا سوالی داشته باشید پاسخ داده میشود. این، تنها دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال با تمرینات منظم، تعاملی با برنامۀ مرتب و منظم پرسش و پاسخ و پشتیبانی است.
میخواهید از کیفیت و پشتیبانی دوره مطمئن شوید؟ از خود شرکتکنندگان دوره بپرسید. اطلاعات تماس آنها در صفحۀ معرفی شرکتکنندگان هست (اینجا)