با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای رایگان دوره را مشاهده کنید.

1. روش ست کردن اودینس لیست برای کمپین

2.نحوه ست کردن کمپین ریمارکتینگ با اودینس لیستی که در کمپین جمع‌آوری شده

3.چطور از اودینس لیستی که در یک کمپین و اکانت داریم می‌تونیم در اکانت‌های دیگه و برای کمپین‌های دیگه استفاده کنیم؟

4.چطور برای کمپین سرچ بر حسب کانورژن وgoal مورد نظرمون کمپین ایجاد کنیم؟ مثلا اگر کانورژن خرید یا ثبت نام باشه. مخصوصا وقتی چندتا کانورژن و گول ست میشه در اکانت، چطور برای هرکدوم به صورت مجزا کمپین تعریف کنیم؟(در نسخه ga4 انالیتیکس)

5.کمپین‌های performance رو چطور ست کنیم؟

6.مشکل وریفیکیشن رو چطور برای اکانت‌ها میشه حل کرد؟

7.مشکل وریفیکیشن رو چطور برای اکانت‌ها میشه حل کرد؟

8.در کمپین اپ ترک کردن ورودی‌های کمپین چطور انجام میشه؟ جدای از کلیک و اینستال که در خود کمپین قابل ست کردن هست برای بررسی رفتار کاربر داخل اپ مثلا ساخت حساب کاربری داخل اپ، چطور این موارد رو ترک میشه کرد؟

9.در کمپین اپ ترک کردن ورودی‌های کمپین چطور انجام میشه؟ جدای از کلیک و اینستال که در خود کمپین قابل ست کردن هست برای بررسی رفتار کاربر داخل اپ مثلا ساخت حساب کاربری داخل اپ، چطور این موارد رو ترک میشه کرد؟

10.برای یک کمپین بهینه مهاجرت تحصیلی اد گروپ‌ها را چطور ببندیم؟

بر اساس کشور‌، یا بر اساس رشته؟

11.برای راه‌اندازی کمپین گوگل ادز برای کسب و کار حوزه جراحی زیبایی چه استراتژی رو پیشنهاد می‌کنید؟

12.همونطور که می‌دونید گوگل محتوای صفحات جراحی زیبایی رو محتوای جنسی تشخیص میده، ما برای دور زدنش از عکس متن دار استفاده می‌کنیم، راهکار بهتری پیشنهاد می‌کنید؟ در اینصورت کوآلیتی پایین میاد، آیا برا جبرانش باید بید رو بالا ببریم؟ یا راهکار دیگه‌ای پیشنهاد می‌کنید؟

13.معیار مشخص کردن میزان بید چیه؟ چقد باید باشه؟ در مورد بیدینگ استراتژی توضیح میدین

14.ما اعتبار پیج اینستامون از سایت بیشتره و نمونه کار خیلی بیشتری داریم، برای همین آدرس پیج رو در صفحه لندینگ هم گذاشتیم که کاربر بره پیج رو ببینه تا برای خرید مصمم‌تر بشه، این کار رو تایید می‌کنید؟

15.می‌خواستم ببینم تو کسب و کارهایی که تمام سال تقریباً هیچ زمانی خاص‌تر از زمان دیگری از نظر ارائه خدمات و درخواست مشتری نیست گوگل‌ادز تا چه مدت بصورت مداوم یا متناوب می‌تواند ابزاری با باز‌دهی خوب برای سئو و دیده شدن باشد و از چه شاخصه‌هایی عبور کند تأثیر منفی روی سئو دارد اگر می‌شه تاثیرات منفیش و راه جبران برای کسانی که بصورت زیاد از حد استفاده کردند رو بگید.

16.آیا میشه از بلک لیست گوگل ادز در اثر ساسپندی حساب خارج شد اگه میشه ممنون میشم بفرمایید چه کارهایی باید انجام داد.

17. می‌خواستم در رابطه با راه‌اندازی و کانفیگ کردن کمپین ریتارگتینگ واسمون توضیح بدید.

18.چطور بفهمیم که گوگل ادز برای کسب و کارمون کاربرد داره یا نه قبلا می‌خواستم محصولی بفروشم

از یکتانت مشاوره گرفتم، کارشناس گفت این محصول اصلا سرچ نمیشه توی گوگل، ارزش کار نداره

حالا من چطور بفهمم که محصولی مثل پوشاک بانوان و کودکان تا چه حد جای کار داره

ارزش تبلیغات گوگل داره یا نه؟

19.چطور بفهمیم که گوگل ادز برای کسب و کارمون کاربرد داره یا نه

قبلا می‌خواستم محصولی بفروشم،از یکتانت مشاوره گرفتم. کارشناس گفت: این محصول اصلا سرچ نمیشه توی گوگل، ارزش کار نداره

حالا من چطور بفهمم که محصولی مثل پوشاک بانوان و کودکان تا چه حد جای کار داره. ارزش تبلیغات گوگل داره یا نه؟

20.برای کدوم مرحله از قیف AIDA بهتره گوگل ادز بریم؟

اگر برای کلمه‌ای رقیب نداشته باشیم با هر قیمتی می‌تونیم گوگل ادز بریم؟

پیوندها و منابع آموزشی