با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای رایگان دوره را مشاهده کنید.

برای فروش یکی از محصولات میم، صفحۀ فرود (لندینگ پیج) آن را به‌صورت پکیجی طراحی کردیم تا مردم پول بدهند و بتوانند این ویدئوها را به‌طور متوالی تماشا کنند. قرار است این کمپین‌هایی که اجرا می‌کنیم را روی این سایت و صفحۀ فرود واقعی چک کنیم. دراصل من روی این سایت هیچ کاری نکردم؛ نه سرچ کنسول دارد و نه گوگل آنالیتیکس. می‌خواهیم کل این فرآیند نصب سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس و... را با هم انجام بدهیم تا با فرآیندهایی که یک سایت دارد آشنا شویم و قرار است انواع کمپین‌ها مثل گوگل ادز و... را با یک پروژۀ واقعی اجرا کنیم و نتیجه را ببینیم و داده‌های واقعی را هم با شما به اشتراک بگذاریم؛ این یکی از مزایای این دوره نسبت‌به باقی دوره‌ها است.

برای فعال‌سازی گوگل آنالیتیکس وارد صفحۀ admin گوگل آنالیتیکس می‌شویم و property و بعد web را انتخاب می‌کنیم و بعد در بخش continue آدرس سایت را وارد می‌کنیم و در ادامه category را انتخاب می‌کنیم که برای گزارشات بنچ‌مارک است و معمولاً با داده‌های ایران بسیار متفاوت است. در قسمت Reporting time بخش ایران را انتخاب می‌کنیم تا گزارش‌ها طبق ساعت ایران تنظیم شوند و بعد Create را انتخاب می‌کنیم. الان باید کدی را که گوگل آنالیتیکس می‌دهد در سایت خودمان بگذاریم، البته با تگ‌منیجر هم می‌شود این کار را کرد که فعلاً کاری با آن نداریم.

در ادامه و قبل از کپی کردن کد Property Setting را انتخاب و Enable Demographics and interest reports و همچنین Enhance link attribution را هم فعال می‌کنیم ـ بعد از نصب سرچ کنسول برمی‌گردیم اینجا و این دو تا را با هم سینک می‌کنیم. و در آخر ذخیره می‌کنیم. اگر خواستیم به افراد دیگری هم دسترسی بدهیم از بخش user Management این کار را انجام می‌دهیم. بعد به بخش Data Collection می‌رویم و گزینۀ Remarketing را فعال می‌کنیم. Data retention را روی گزینۀ do not Automatically Expire می‌گذاریم.

Session Setting روی 30 دقیقه و Campaign Timeout هم روی 6 ماه بماند و بعد در Tracking code آن را کامل انتخاب می‌کنیم و کپی می‌کنیم. در ادامه به سایت خودمان می‌رویم تا کد کپی‌شده را اضافه کنیم که روش‌های مختلفی بسته به CMS و زبان برنامه‌نویسی سایت وجود دارد؛ در اینجا چون این سایت با .net نوشته شده است، این کد را قرار می‌دهیم. اگر وردپرس باشد به افزونۀ مربوطه می‌رویم و کد را در آنجا قرار می‌دهیم یا اگر شاپفا باشد یک بخش دارد برای قرار دادن کد گوگل آنالیتیکس. پس از قرار دادن کد با استفاده از ctrl+u چک می‌کنیم که گوگل آنالیتیکس در سایت قرار گرفته باشد. پس از مدتی هم می‌توان با ورود به گوگل آنالیتیکس ببینیم اصلاً داده‌ای دریافت می‌کنیم یا خیر.

 اکنون برویم و Goal Setting را انجام دهیم.

برای پیگیری میزان کلیک روی هریک از لینک‌ها و کال تو اکشن‌ها باید ایونت سِت کنیم و از گوگل تگ منیجر استفاده کنیم. اکنون هدفی که می‌‎خواهیم تنظیم کنیم را تعریف می‌کنیم. مثلاً چند نفر از صفحۀ لندینگ به صفحۀ ثبت‌نام رفته‌اند. در اینجا آدرس صفحۀ ثبت‌نام را کپی می‌کنیم، سپس به گوگل آنالیتیکس رفته و در بخش goal، New Goal را انتخاب می‌کنیم. اسم هدفمان را انتخاب و Type را روی Destination می‌گذاریم و روی ادامه کلیک می‌کنیم. سپس، در بخش Goal Details قسمت Equals to آدرس لینک داخلی صفحۀ سایت که کپی کرده بودیم را وارد می‌کنیم: (users/register/go/).

بخش Funnel و Value را روی Off گذاشته و گزینۀ Save را انتخاب می‌کنیم. درنهایت من الان یک goal دارم که به من خواهد گفت چند نفر صفحۀ ثبت‌نام را باز کرده‌اند.

یک «goal» دیگر هم برای اینکه بدانیم چند نفر به صفحۀ تکمیل ثبت‌نام رسیده‌اند سِت می‌کنیم با نام Register Finished. البته Funnel هم می‌توانیم تنظیم کنیم، اما چون هنوز آموزش ندادیم، فعلاً از همین Goal setting استفاده می‌کنیم. بعد از تکمیل ثبت‌نام به درگاه پرداخت می‌رویم و انصراف را انتخاب می‌کنیم تا وارد صفحۀ عدم پرداخت شویم و url آن را کپی می‌کنیم تا هدفی تحت عنوان pay not ok ایجاد کنیم، اما این بار آن بخش destination را به‌جای equals to روی begins with می‌گذاریم. برای پرداخت موفق هم هدفی تحت عنوان paid ok از نوع begins with سِت می‌کنیم. در تمامی صفحات و ویدئوها و... برای اینکه بررسی کنیم چند نفر وارد کدام صفحه شده‌اند می‌توانیم هدف تنظیم کنیم.

اینک کارمان با google analytics تمام شد و در قدم بعدی بهتر است گوگل سرچ کنسول را در سایت راه‌اندازی کنیم که قبلاً اسمش گوگل وبمستر تولز بود «google webmaster tools».

ابتدا آن را باز می‌کنیم و add property را انتخاب می‌کنیم و سپس دامنۀ مورد‌نظرمان را وارد می‌کنیم، چون کد گوگل آنالیتیکس را قبلاً در سایت گذاشتیم دیگر لازم نیست کاری انجام دهیم و done را انتخاب می‌کنیم و به‌ همین راحتی سرچ کنسول هم به سایتمان وصل می‌شود. البته 24 تا 48 ساعت طول می‌کشد تا اولین داده‌ها را به ما نمایش بدهد.

حال مجدد به گوگل آنالیتیکس می‌رویم و بخش property setting را در پایین صفحۀ adjust search console انتخاب می‌کنیم و به‌راحتی سرچ کنسول را در گوگل آنالیتیکس نصب می‌کنیم.

علاوه بر این می‌توانیم چت آنلاین هم روی سایت راه بیندازیم. ازجمله چت‌های خارجی به crisp می‌توان اشاره کرد، اما پیشنهاد من استفاده از چت ایرانی رای‌چت لست. ابتدا وارد سایت می‌شوید و درخواست چت آنلاین می‌دهید و کدی به شما می‌دهد که باید آن را در سایتتان قرار ‌دهید و سپس برایش اپراتور تخصیص می‌دهید. نهایتاً ظرف نیم ساعت می‌توان چت آنلاین راه‌اندازی کرد. یکی از ابزارهای بهبود نرخ تبدیل (CRO) همین چت آنلاین است. همچنین ابزار بسیار خوبی برای دریافت فیدبک از کاربران و رفع ایرادات سایت محسوب می‌شود.

اگر روی سایتتان این موارد را ندارید همین الان بروید و گوگل آنالیتیکس را راه بیندازید، بعد گوگل سرچ کنسول را به آن وصل کنید و چت آنلاین را هم راه بیندازید که برای آغاز کمپین تبلیغاتی به این ابزارها نیاز دارید.

نکته: اگر نمی‌توانید به‌موقع و در لحظه در چت آنلاین پاسخ‌گوی کاربران باشید، آن را نصب نکنید.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

من قبلا آنالیتیکس رو ست کرده بودم. بعدا آدرسمو از .ir به .com تغییر دادم ولی دیگه آنالیتیکس داده ای نشون نمیداد. من اومدم اسم سایتمو از prpperty حذف کردم و با یه اکانت دیگه طبق مراحلی که گفتین دوباره ست کردم اما real time هیچی نشون نمیده

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2266

من سرچ کنسول رو قبلا ست کردم. دامینم جدیده و قبلا url prefix بود. که من اول روی اون بودم و امکان دامین که اومد دیگه توی سرچ کنسول از دامین میرفتم. حالا سوالم اینه دامین کل ساب دامین و http و httos رو میاره اما url prefix فقط همون آدرس و آدرس های زیر مجموعه شو میاره. چرا شما فقط url prefix رو ست کردین؟ دامین رو ست نکردین؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2267

من برای یکی از سایتام می‌خوام آنالیتیکس ست کنم فقط من رفتم توی روت اصلی یه فولدر درست کردم به اسم بلاگ و روش وردپرس ثبت کردم تا آدرس سایت رو اونجا بذارم. سایت چون CMS اختصاصیه و من باهاش راحت نبودم برای بلاگش وردپرس نصب کردم. حالا اگه من بخوام آنالیتیکس بذارم روش برای بلاگ باید یه آنالیتکس بذارم برای سایت یکی دیگه؟ بعد اگه بخوام رصد کنم کی از سایت میره بلاگ و کی از بلاگ میره سایت چیکار باید کنم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2268

من برای صفحه order , و فروش goal تعریف کرده ام ولی تعداد فروش دیروز بیشتر از تعداد نمایش داده شده از طریق goal می باشد حتی برای بررسی درست بودن goalتعریف شده اون رو چندین بار تغییر دادم و دستی خودم چک کردم ولی count نمایش داده شده صفر هست برای بررسی این مشکل باید چه چیزی رو بررسی و اصلاح کنم

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2269

من همزمان با ویدیو اومدم در آنالیتیکس با شما پیش میرفتم. و چون به تازگی یکی از محصولات خوبمون با یه طراحی جدید تولید کردیم، براش در سایت خودمون یه بنر زدیم و روی تعدادی ازونها تخفیف رونمایی گذاشتیم. تصمیم گرفتم در ست کردن گل، از همین داستان به عنوان یه تمرین استفاده کنیم. گل اول زدم کسایی که روی این بنر کلیک میکنن. اما حالا تو ست کردن گل مرحله بعدی موندم این بنر به دسته حوله دستبافت در سایت ما لینک شده. توی این دسته تعداد زیادی حوله هست و ما تخفیف رو فقط روی حوله‌های جدید گذاشتیم. حالا من چطوری گل بعدی رو برای این موضوع، که افرادی که حوله های تخفیف دار جدید به سبد خرید اضافه میکنن ست کنم؟ آیا باید روی هر یکی یکی این محصولات جدا این کار انجام بدم؟ url همه محصولات ما با یه /product هست و بعدش نام محصول. پس حتی بر حسب دسته هم نیست که بگم دسته خاصی رو در نظر بگیرم. بنظر شما برای ست کردن گلی با مضمون اینکه کیا ازین بنر اومدن سبد خرید و کیا خرید میکنن باید چیکار کنم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2273

در ویدیو موقع ست کردن سرچ کنسول، در قسمت ورود URL سایت و بعد وریفای کردن گفتید چون گوگل آنالیتیکس ست شده دیگه نیاز به دانلود فایلی برای ست کردن تیست. اما برای من همون فایل اومد و خواست که یک فایل HTML آپلود شود. در حالی که من قلش گوگل آنالیتیکسم ست شده بود

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2274

برای اتصال گوگل انالیتیکس به سرچ‌کنسول مشکل برخوردیم ، بعد از کلیک دکمه اد ، گوگل اعلام میکنه سرچ کنسول دامنه شما پیدا نشد ولی بعد از کلیک دکمه اضافه کردن صفحه سرچ کنسول را باز میکنه و سرچ کنسول دامنه ما را میاره ، اما هنوز صفحه گوگل انالیتیکس اضافه نمی کنه، اگر تجربه ای دارید ممنون میشوم راهنمایی بفرمائید، در ضمن اگر امکان اضافه کردن عکس در پرس لاین باشه بهتر است برای اضافه کردن اسکرین شات

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2277

در هنگام اضافه کردن گوگل انالیتیکس برای دامنه به غیر از مدل وب ، یک مدل وب بعلاوه آپ هم داریم ، برای دامنه خودمان یکبار مورد آپ بعلاوه وب را انتخاب کردیم‌ کد مربوطه به هد سایت اضافه شد ولی بعد از چند روز هنوز دیتا تو انالیتیکس مشاهده نشد... ولی در مدل وب این مشکل را نداشتیم... اگر راهنمایی بفرمائید ممنون میشوم

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2278

سایت من به آدرس www.Lastikforoosh.com هست و امروز میخواستم چند تا گل روی گوگل آنالیتیکس ست کنم اما به یه مشکل خوردم . وقتی توی صفحه پروفایل کاربران میرم با اینکه روی تب های مختلف داخل پروفایل کلیک میکنم پارامترهای آدرس بار تغییر نمیکنه و نمیدونم چطور میتونم روی تب های مختلف گل ست کنم ؟ اگر کسی میتونه راهنمایی کنه ممنون میشم یه سوال دیگه هم داشتم

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2279

وقتی که گل ها روی گوگل آنالیتیکس ثبت کردم با این که در بخش real-time روی سایت فعالیت میشد و حتی یک خرید هم ثبت شد ولی گزارش گل ها آپدیت نشد معمولا با چه تاخیر زمانی این گزارشات آپدیت میشه ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2280

من مشکل ست کردن utm و goal برای صفحات ok و nok پرداخت دارم چون قالبم‌ پرستاشاپ و الکترون هست و بر اساس سوالات گذشته متوجه شدم همه با این بخش مشکل دارند و پیشنهاد تگ منیجر داده شد . من براساس فیلم های آموزشی ایونت و تگ رو ست کردم و الان مشکلم این هست هر utm و هر تعداد باز شدن صفحه ok و nok , توسط این لینک utm چطور باید شمارش بشه . برای راه اندازی کمپین حتما می خوام utm ست کنم و در صفحه بازگشت از بانک ست کنم و تعداد رو بدونم؟ نحوه ارتباط کمپین و utm با تگ منیجیر چطور خواهد بود . چطور باید بدونیم از هر utm چه تعداد ایونت مربوطه صدا زده شده

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2313

من یک سایت وردپرسی دارم. آخرین مرحله قبل از ورود به بانک /checkout است وقتی روی دکمه انصراف کلیک میکنم دوباره به /checkout می رود و نمی توانم goal ``پیمنت نات اوکی`` را ست کنم. در واقع پارامتری را پاس نمی دهد. بنظر شما مشکل از کجاست؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2325

سلام. ایا اپراطور سایت می تونه از طریق چت انلاین پاسخگوی مشتریان باشد؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
3442

اگر تیم برنامه نویس نداشته باشیم سرویس های انلاین برای نصب کد در سایت به ما کمک می کنند؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
3443

وردپرس خودش افزونه برای چت انلاین ندارد؟ و یه سوال دیگه نمیشه از واتس اپ در سایت برای چت انلاین استفاده کرد؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
3444

سلام
یکی از ایرادات وردپرس برای ست کردن goal ها اینه که چون از متد get (اگر اشتباه نکنم) برای پاس دادن داده ها استفاده میکنه در برخی موارد به این روشی که شما آموزش دادین goal ست کردن فایده نداره و باعث میشه داده غلط تحویل بگیریم.
به فرض مثال کاربری محصولی رو میخات بخره و محصول رو میزنه توی سبد خریدش و میره تو صفحه cart حالا اگر این فرد بره توی درگاه بانکی و انصراف رو بزنه دوباره برمیگرده توی همین صفحه cart . بنابرین نمیشه goal رو در این حالت ست کرد چون داده غلطی دریافت میکنیم.
در این حالت باید چکار کنیم؟ اگر بتونید در قالب یک فایل ویدیویی آموزش بدید که عالی میشه

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
6776

به نظرتون با توجه به اینکه پیام رسان واتساپ نسبت به چت آنلاین مزایایی داره مثل اینکه اگه کاربر از سایت هم خارج بشه میتونه پیامشو پیگیری کنه، اپراتور خیلی راحت تر از پیام با خبر میشه و اینکه امکان ارسال ویس و ویدئو هم داره، بهتر نیست به جای چت آنلاین لینک واتساپ قرار بدیم؟ من این کار رو انجام دادم و با توجه به اینکه اکثر کاربران سایتم از موبایل هستند نتیجه بهتری نسبت به چت آنلاین در سرعت پاسخ دهی و ارتباط با کاربر گرفتم.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
9138

خلاصه موضوعات ویدئو

در این ویدئو نحوه اتصال گوگل آنالیتیکس Google Analytics به یک سایت جدید آموزش داده شده است.

در این ویدئو، شناسایی لینک‌های مهم برای ست کردن Goal و نحوه انجام آن توضیح داده شد.

برای رصد لینک‌های پرداخت در سایت از ست کردن Goal استفاده می‌کنیم. نحوه ست کردن Goal و نوشتن لینک پرداخت‌ها در آنالیتیکس در این ویدئو کامل گفته شده است.

در این ویدئو اتصال سرچ کنسول Search Console به سایت و گوگل آنالیتیکس توضیح داده شده است.

چت آنلاین یک راه ارتباطی ساده و آسان بین بازدیدکنندگان سایت و پشتیبانی است. برای اضافه کردن این امکان به سایت خود می‌توانید از سایت‌های مختلف مانند Crisp یا Zopim خدمات خود را دریافت کنید. در حال حاضر یک استارتاپ ایرانی به نام رایچت هم این خدمات را ارائه می‌دهد. در این ویدئو نحوه اتصال آن به CMSهای اختصاصی و عمومی توضیح داده شده است.

آنالیتیکس، سرچ کنسول و چت آنلاین سایت خود را فعال کنید.