حامد کیان مرز

1.  ما چندماه یکبار قرعه کشی داریم و اسامی برندگان را در وب‌سایت منتشر می‌کنیم، آیا این اسامی را در یک صفحه در وب‌سایت درج کنیم و بعد از چندماه که برنده بعدی مشخص شد، همان صفحه را ویرایش کنیم و اسم برنده جدید را اضافه کنیم یا اینکه برای هر برنده در بخش بلاگ یک صفحه جداگانه در نظر بگیریم؟ از بابت سئو، کدام گزینه بهتر است؟

 

ه-ع

2. ایا اینستاگرام و تلگرام با وجود فیلترینگ برای شروع یک بیزینس جدید ارزش سرمایه گذاری دارد؟ 

 

کیارش قاسمی 

3.  در مورد روش A. Method زمانی که میخوایم از google suggestion استفاده کنیم، عباراتی پیشنهاد میشه که همراه اسم رقباست. مثلا پهنای باند اختصاصی شرکت Y. تقریبا هر 10 پیشنهاد توی این عبارات به این صورت و با اسامی رقبای مختلفه. حتی در عبارات دیگه هم در این مورد با همین مشکل مواجه میشیم. در این شرایط اگر سئو منیجر اطلاعات کافی در این حوزه نداشته باشه باید چه کار کرد و چطور keyword research رو کامل کرد؟

 

حامد کیان مرز 

4.  قصد داریم در داخل جعبه مرسوله ( کفش) یک کتابچه کوچک بگذاریم، صفحه اول کتابچه یک پیام تشکر از خرید دارد و صفحات بعدی اختصاص می‌یابد به روش‌های صحیح نگهداری از محصول که نکات تخصصی‌تری را درج می‌کنیم تا محتوای نوشته ارزشمند باشد و مخاطب بتواند استفاده کند، سوالی که دارم این است که انجام این کار در دسته بندی بازاریابی دهان به دهان قرار می‌گیرد یا بازاریابی محتوایی؟ در حالت کلی انجام دادن این کار صحیح است؟ ممنون میشوم راهنمایی فرمایید چه مواردی را در تولید این کتابچه رعایت کنیم تا مخاطب بتواند با محتوا ارتباط بگیرد. بجای کتابچه، چه آلترناتیو دیگری را مناسب می‌دانید؟