در این بخش، تمام پرسشها، پاسخها، منابع، مراجع، لینکها و فایلهای دانلودی جلسه پنجاه و هشتم دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال در دسترس شما است.
eBooks & PDFs
کتابهایی که باید خرید و باید خواند!
- کتاب سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی اثر آل ریس
- کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری اثر ماکس ساترلند
- برنامهریزی رسانههای تبلیغاتی با رویکرد برند
- کتاب آسیب شناسی تبلیغات در ایران
پرسش و پاسخ شرکتکنندگان دوره
پرسش جواد تقوی
سلام
آقای شهربانویی در دقیقه 11:25 میگن نمیشه برای آدامس pr کرد و باید تبلیغات کرد
من از pr هر چه میدونم مربوط میشه به روابط عمومی ، میشه توضیح بدید منظورشون چیه از pr
پرسش احمد جعفری
کالا یا خدمت با درگیری پایین الزاما ارزانتر است؟ اگر ارزانتر است پس عملا مخاطب ریسک کمتری برای خرید دارد در نتیجه احتمالا با حجم کمتری از تبلیغات، عملیات قانعسازی برای اکشن مورد نظر ما، انجام شود آیا درست است؟
پرسش سالار گل محمدی
در مورد تصویر برند فرمودین که مثل بوش روی یه ویژگی تاکید کنیم.
برای در آوردن ویژگی اصلی مون چه راه یا منبعی پیشنهاد می کنین که درست انتخاب کنیم
پرسش احمد جعفری
نمونههای ایرانی در دستهبندیهای گفته شده وجود دارد؟
پرسش احمد جعفری
برای شروع کمپینهای اولیه بهتر است با Innovators و Early Adopters شروع کرک که ۱۶ درصد کل بازارهدف است یا جمعیت رسانههای تبلیغاتی؟ هر یک از دو مورد را چگونه باید اندازهگیری کرد؟
پرسش احمد جعفری
برای تست پذیرش ایده خلاقانه در تبلیغات بهتر نیست از جدول مورگان استفاده کنیم؟ نظر شما چیست؟
پرسش جواد تقوی
سلام
چطور میتونیم Innovators و Early Adopters ها رو پیدا کنیم ؟ از کجا بفهمیم که این دست از افراد کجا هستند تا همونجا تبلیغ کنیم ؟
پرسش محمدحسین جعفری
سلام ممنون از مطالب خوبتون.در این ویدیو بیشتر طرح ها برای کسب و کار های بزرگ بود لطفا برای کسب و کارهای انلاین وکوچک نوپا هم یه توضیحی بدهید
پرسش سالار گل محمدی
سلام جلسه خیلی خوبی بود خیلی لذت بردم فقط یه پیشنهاد اگه میشد یک بریف نویسی در عمل هم داشتیم و یک کیس رو باهم دیگه مینوشتیم خیلی عالی میشد
پرسش مجید شیری
در مورد پیشنهاد آقای سالار گل محمدی و جواب جناب طالبی، بنظرم در صورت توافق مدرسین و تمایل تیم mydmc میشه از طریق شبیه سازی فضای ورکشاپی و ضبط و قرار دادنش در سایت همراه با گنجاندن یک سری اقدامک در مسیر یادگیری دانشپذیران دوره مشکل تا حدودی حل بشه این چیزی هست که من در برخی دورههای آموزشی آنلاین تجربۀ مشابهش رو داشتم و در صورت نیاز میتونم مسیر اون تجربه ها رو در اختیار تیم برنامه ریزی و طراحی دوره قرار بدم، (چون وقتی میگیم دوره `جامع`، انتظار اینه که خروجی هرکدام از مباحث و سرفصلها به نحوی باشه که برای شرکت کننده بدون حضور در رویداد یا دورۀ دیگهای قابل به کارگیری و پیاده سازی باشه. وگرنه مرور مباحث تئوریک که ممکنه در سایتهای مختلف وجود داشته باشه کمک چندانی به عمیق و کریستالی شدن یادگیری دانشپذیر نمیکنه.