نکات توزیع ویدئو در ابزارهای Earned Media
• در توزیع ویدئو باید متاتگهای ویدئو مانند Title ،Tags و موارد مشابه دیگر مثل ستاره (ریت) به درستی درج شوند.
• حتما نام ویدئو را تغییر دهید و ترجیحا از اصطلاح انگلیسی کلمه کلیدیتان استفاده کنید.
• سعی کنید در تمامی رسانهها از برچسب استفاده کنید.
• حتما از کاور مناسب برای ویدئوتان استفاده کنید. در برخی از ابزارها مانند تلگرام امکان درج عکس به عنوان کاور ویدئو وجود ندارد و خود ابزار، فریم اول ویدئو را به عنوان عکس و کاور ویدئو انتخاب میکند.
نحوه توزیع ویدئو در ابزارهای Earned Media به صورت کامل در ویدئو آموزش داده شده است.
پرسش و پاسخ شرکتکنندگان دوره
پرسش سمیه نوشادی
سلام/ اقای طالبی لینک دهی در آپارات برای ما مدتهاست که عمل میکنه. یعنی همین قسمتی که شما برگشتید چک کردید و لینک درست و قابل کلیک بود برای ما قابل کلیک نیست. این خب عملا پس هیچ بک لینک سایزی هم اتفاق نمیافته
خلاصه موضوعات ویدئو
توزیع ویدیو در Owned media
منظور از ابزارهای Owned Media ابزارهایی مانند وب سایت است که متعلق به ما است. برای توزیع ویدیو در Owned Media کافی است که ویدیو را با رعایت موارد سئو مانند Title، Description و مواردی مانند آنها در وب سایت خود بارگذاری کنیم.
توزیع ویدیو در Earned Media
یکی از روشهای توزیع ویدیو، انتشار و توزیع ویدیو در ابزارهای Earned Media است. ابزارهای Earned Media ابزارها و پلتفرمهایی مانند آپارات، تلگرام، یوتیوب، توییتر و اینستاگرام است که مالکیت آنها در اختیار ما نیست اما امکان استفاده از آنها برای ما وجود دارد. در توزیع ویدیو در Earned Media باید متاتگهای ویدیو مانند Title، Tags و موارد مشابه دیگر به درستی درج شوند. در برخی از ابزارهای Earned مانند تلگرام امکان درج عکس به عنوان کاور ویدیو وجود ندارد و خود ابزار، فریم اول ویدیو را به عنوان عکس و کاور ویدیو انتخاب میکند. پس لازم است هنگام بارگذاری ویدیو در ابزارهایی مانند تلگرام که قابلیت استفاده از کاور را ندارند، فریم اول ویدیو را تصویری انتخاب کنیم که به خوبی منعکس کننده محتوای ویدیو باشد. نحوه و نکات توزیع ویدیو در ابزارهای Earned Media به صورت کامل در ویدیو آموزش داده شده است.