منظور از CTA چیست؟
Call To Action یا دعوت به اقدام که به اختصار CTA گفته میشود، همان هدف ما از تدوین مقاله است. دلیلی است که بهواسطه آن تولید محتوا میکنیم تا مخاطب مقاله را ببیند.
هدف ما این است مقالهای تولید کنیم که، مخاطب اعتباری را درک کند، در ادامه جواب سوالی را بگیرد، از ما محصولی بخرد یا خدمتی را دریافت کند.
بازاریابی محتوایی این است که ابتدا در مخاطب ایجاد نیاز کنید، بعد مشاوره دهید و مرحله بعد محصول یا خدمتتان را به او بفروشید.
مقالهای که در آن CTA یا Call To Action وجود نداشته باشد مقالهای ناقص است.
باید در مقالهای که آماده میکنیم دلیل موجه بیاوریم و مخاطب را به اقدامی دعوت کنیم.
دیجیتال مارکتینگ یعنی اینکه بهواسطه محتوایی که تولید کردهایم و مخاطب را به اقدامی دعوت کردیم مسیری را تدوین کنیم. اینکه بتوانیم بهواسطه محتوایی که تولید کردهایم اهدافی را تیک بزنیم مهم است.
بهترین جا برای درج CTA یا Call To Action قسمتهای انتهایی مقاله است.
خلاصه موضوعات ویدئو
دعوت به اقدام (CTA)
دعوت به اقدام (CTA) Call to Action هدف شما از انتشار محتوا است. هدف شما از انتشار یک محتوا، ایجاد نیاز در مخاطب، ارائه مشاوره به مخاطب و فروش محصول یا خدمت به مخاطب میتواند باشد. در مقالهای که منتشر میکنید باید به هدفی که میخواهید برسید اگر هدف شما دریافت لید، شماره تماس و یا آدرس ایمیل باشد باید از طریق محتوا از مخاطب دعوت کنید که آنچه میخواهید را به شما ارائه دهد. بهترین مکان برای درج CTA انتهای مقاله است. موضوع دعوت به اقدام CTA به صورت کامل در ویدئو شرح داده شده است.