با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای رایگان دوره را مشاهده کنید.

1. جناب طالبی تو ویدیوها میگن برید و توی کسب و کار خودتوتون چه چیزای وجود داره اعم از (( لید؛ پلتفرم و مارکت‌پلیس؛ استراتژی و....)) حالا مشکل من اینجاست که اصلا کسب و کاری ندارم یا درواقع نمیدونم چی انتخاب کنم و امیدمم به این دورست که از اینجا فنی یادبگیرم حالا یه راهنمایی میکنید که من چیکار بکنم استاد طالبی؟

2. من قبلا از طریق ایمیل موردی رو مطرح کردم که چون رشته تحصیلی و حوزه کاریم با مارکتینگ مرتبط نبود استرس مطالب جدید رو دارم. بنا به تشخیص محل کارم دوره رو میگذرونم که تو پوزیشن مارکتینگ فعالیت کنم. با کلیت مطالب اوکی هستم ولی تو پرسش و پاسخ گیج میشم. مثلا جلسه 3،بخش اول تو سوال دوم، منطق فنی پاسخ اقای طالبی رو متوجه نشدم. نمیدونم که درک تمام این موارد ضروریه؟ یا بخش 6 همین جلسه،در پاسخ به خانم صنعتی گیج میشم که واقعا مطالب جلسات رو فهمیدم یا نه؟؟

3. از اونجایی که جهت بهبود فعالیت خودم در محل کار و ارتقای مارکتینگ مجموعه،این دوره رو میگذرونم، تمارین هر جلسه الزامی هست؟ خرید هاست و دامنه و... قطعا در آینده به دردم میخوره ولی در حال حاضر ارجحیت مجموعه تقویت مواردی مثل ایمیل مارکتینگ،sms مارکتینگ و این‌چنینی هست. حالا با این توضیحات به نظرتون وقت بذارم روی تمام جلسات یا در حد همون کلیت اوکیه؟

4. ما در حوزه فولاد فعالیت می‌کنیم، یکتانت تبلیغات همسان کلید واژه رفتیم هیچ ایمپرشن و کلیک نگرفتیم

کلماتو عوض کردیم و خیلی کلی تعریف کردیم، باز هم اتفاقی نیفتاد ولی روی همسان رفتاری، ورودی قابل قبولی گرفتیم

سوال: برای همه حوزه ها این شکلیه یا فقط تو حوزه ما بد جواب میده؟

5. چرا توی زمان‌هایی که مشخص کردیم نمایش نده باز هم نشون میده؟ اکانت منیجر میگه چون توی روز هزینه cpc تغییر دادین، این یک هفته گذشته و باز هم اصلاح نشده.

6. چطور می‌تونیم محصولات پرفروش یک فصل را در بیاریم؟ مثال کالاهایی که در زمستان پرتقاضا هستند، تا بتونیم روش کار کنیم.

7. همونطوری که خودتون توی کلاس‌ها هم فرمودین ادنتورک‌ها مثلا یکتانت و صبا ویژن گزارشی که خودشون میدن با آنالیتیکس اختلاف داره برای حوزه های b2b که مراحل خرید انلاین ندارن، goal روی دکمه تماس ست بشه و از اون طریق موثر بودنش چک بشه؟

خود ادنتورک تعداد کلیک بالایی نشون میده ولی چطوری میشه درستیشو سنجید؟

8. قبلا برخی اساتید می‌گفتند که در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام اعتماد سازی کنید و در وبسایت فروش رو انجام بدیم،الان که مشکلات....پیش آمده و امکان فعالیت در اینستاگرام نیست،برای سایت های تازه تاسیس چه راهکارهایی برای ایجاد اعتماد سازی در کوتاه مدت پیشنهاد می‌دهید.

9. من همراه با درس‌های شما وب‌سایت و صفحه اینستاگرام راه‌اندازی کردم و باتوجه به موضوع مورد علاقه‌ام یعنی ادبیات، برای سایت و اینستاگرام تولید محتوا کردم. تصمیم داشتم از اول مهر ماه پادکستی را با همین موضوع شروع کنم اما شرایط اجتماعی به‌هم ریخت و من هم انتشار پادکست را به تعویق انداختم. با‌توجه به اینکه من توانایی تولید محتوا متناسب با شرایط اجتماعی این روزها را دارم، به نظر شما کار روی پادکست را شروع کنم و یا تا تغییر شرایط صبر کنم؟

10. شما برای تخمین بازدیدکنندگان سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ منظم چه سایت‌هایی رو در نظر گرفتید؟ چون تا جایی که من متوجه شدم شما کار دیجیتال مارکتینگ انجام نمی‌دید و فقط نظارت می‌کنید. از داده‌های سایت‌های آژانس‌های دیگر استفاده کردید یا کلا از روش دیگری استفاده کردید؟ می‌خوام بدونم وقتی سایت ما خدمتش فرق می‌کنه اما فکر می‌کنیم مشتری بالقوه ما با یک حوزه یکی است میشه از روش میانگین گیری ویزیتور سایت‌های اون حوزه برای تخمین استفاده کرد؟

11. سوالم در ارتباط با دیجیاتو بعنوان یک منبع برای اطلاع رسانی و پیشرو در دیجیتال مارکتینگ هست که ممکن هست بخواهیم در آن تبلیغات هم بدهیم، ولی الان مشکلم آیا تبلیغ بدهم یا نه نیست. می خواهم بدانم چرا هر خبر جدیدی چه در حوزه IT چه زیست شناسی، چه نجوم به یک مقدار اهمیت میده و منتشر می کنه، آیا صرف بروز بودن مهمه، یا استرانژی خاصی داره؟ چون قصد دارم در حوزه تخصصی خودم این راه دنبال کنم می خوام بدونم درستش چیه.