1. چطور می‌تونم اسم برندمون رو به گوگل معرفی کنم تا با تایپ اون، به صورت فارسی (زهکش)، لینکِ اولِ نتایج سایت ما باشه؟

2. چطور می‌تونم سرچ باکس‌های مدّنظر خودم رو به گوگل معرفی کنم تا در نتایج اون‌هارو زیر

عنوان صفحه اصلی نمایش بده و لینک‌های تصادفی که خودش تشخیص داده رو نشون نده؟

3. چیکار کنم که عنوان سئو و دسکریپشن نوشته شده توسط ما، برای محصول یا مقاله، توی نتایج نمایش داده

بشن، نه هر عبارتی که گوگل خودش تشخیص میده باید نشون بده؟ این مورد اخیرا اتفاق می‌افته و گوگل نسبت

به عنوان و دسکریپشن نوشته شده در یوست بی تفاوت عمل می‌کنه.

4. من علاوه بر ویدئو‌های دوره، تمام فایل‌های صوتی استراتژی‌های ورود به بازار رو هم گوش

کردم و برای یک سوالی پیش اومده، فرض کنید در زمینه تناسب اندام کودکان ما یک نیازی رو شناسایی کردیم و می‌خوام این نیچ مارکت رو هدف قرار بدیم،به نظرتون با سایت شروع کنیم یا شبکه‌های اجتماعی؟تحلیل شخصی من این هستش که شاید مخاطب هدف ما که در اصل پدر و مادر این کودکان هستن در شبکه‌های اجتماعی بیشتر حضور داشته باشن و کلا محتوای مرتبط با تناسب اندام چون خیلی زیاد وابسته هستش به عکس و تصویر شاید در شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام موفق‌تر باشه، با توجه به اینکه شما در یکی از فایل‌های صوتیتون درمورد اول وبسایت یا اپ حرف زدین می‌خواستم لطف کنید و راهنمایی کنید که در حوزه کاری من اول وبسایت یا اینستاگرام؟

5. ما درحال راه‌اندازی یه فروشگاه اینترنتی مبلمان هستیم الان که این پیام رو دارم می نویسم درحال تکمیل لیست کلمات کلیدی در A-Method هستم.

سوالم اینه، باتوجه به اینکه قیمت انواع مبل‌ها و این نوع محصولات زیر 10 میلیون نیست، چطور کاربری که فقط داره چندتا عکس می بینه و حدود 200 - 300 کلمه متن و توضیح می‌خونه، اعتمادش رو جلب کنیم و راضیش کنیم که بیاد ثبت نام کنه و وارد درگاه بشه و درکل خریدش رو با این قیمت‌ها از سایت انجام بده؟

6. سوالم راجع‌به scale کردن کمپینه . برای مثال فرض کنید تبلیغات بنری می‌خوایم بریم. اول هم با توجه به بودجه‌ای که داریم تست می‌کنیم. از کجا مطمئن بشبم تا چقدر میشه اسکیل کرد. مثال ما تو کمپین تستمون 2000 تا یوزر گرفتیم از کجا معلوم بتونیم 20000 تا هم بگیریم یا اگر هم گرفتیم با همون قیمت بگیریم؟ به هرحال یه ظرفیتی هست دیگه. اینو چطور میشه پیش‌بینی کرد که به اشتباه نخوریم؟

7. سوالم راجع‌به listening social .برای مثال زمانی که از ابزارایی مثل نیوز باکس یا awario استفاده می‌کنیم. به کدوما توجه کنیم؟ مثال یه نفر اومده کلی بدو بیراه گفته راجع‌به برند ما. یه نفره که می‌تونه به هر قصد و نیتی این کارو کرده باشه. الزمه به تک تک محتواهایی که کاربرا می‌ذارن توجه کنیم؟ یا فقط

اونا که بیشتر تکرار میشه؟ در کل چطور میشه فیلتر کرد؟

8. ما یه محتوای پیلار داریم و شاید 8 تا یا بیشتر محتوای کلاستر. کی اینا رو منتشر کنیم بهترین حالته؟ باید صبر کنیم همش آماده شه با هم منتشر کنیم؟ برای بازنشر اون‌ها تو سوشال‌مدیا چطور؟ بعد تکمیلشون اقدام کنیم یا قبلش؟

9. محتواهایی که وایرال میشن. سه تا حالت داره؛ یا برنامه‌ریزی می‌کنیم محتوایی تولید کنیم وایرال شه کار خاصیم نمی‌کنیم فقط محتوای پر پتانسیل تولید می‌کنیم . یا خود محتوا ناخودآگاه وایرال میشه و ما توش دخیل نیستیم یه حالت سوم هم هست که ما برنامه‌ریزی می‌کنیم ولی با کمک اینفلوئنسرها

فرآیندشو تسریع می‌کنیم که بیشتر وایرال بشه . برای حالت سوم چطور میشه پیش‌بینی هزینه و بودجه کرد؟ میشه یه کم راهنمایی کنید؟

 

10. من به جلسه یازدهم رسیدم و آموزش آنالیتیکس قدیمیه universal و GA4آپلود نشده،کدوم جلسه رو ببینم؟ چون جلسات بعدی هم به این جلسه ربط داره

11. فرض کنید توی یک بیزنس بزرگ من می‌خوام یه بیزنس‌لاین جدید ایجاد کنم به نظرتون با CEO مجموعه به چه شکل مذاکره کنم بهتره؟ازش سهم بخوام توی اون بیزنس‌لاین یا ورتیکال یا اینکه نه؟مثال اینو می‌دونم که یه جایی مثل اسنپ کال استراتژی‌اش این هستش که سهمی نمیده به MDهاش،اما خب اون MD وقتی ایده برای خودشه،خودشم داره زورش رو میزنه که اون ایده رو اجرا کنه و بیاره کناره بیزنس اصلی، چجوری می‌تونه سودی ببره اگر سهم نگیره؟

12. حدود 10 ریپورتاژ برای کلمه خرید لپ‌تاپ دل رفتم و در جایگاه 5 قرار دارم. حالا می‌خواستم ببینم با 4 میلیون تومان در زومیت برم که تگ اسپانسر داره یا دو تا سایت که تگ اسپانسر را نمی‌زنه

13. چند تا سوال داشتم درباره سئو سایت منظم

1 .از پیلار کلاستر استفاده کردید؟ اگر آره کدوم صفحه پیلار و کدوم کلاستر

2.اینکه مقالات رو از منابع خارجی برداشتید و لینک اون مقاله هم گذاشتید و لینک فالو هم

هست این نوفالو باشه بهتر نیست؟

3.لینک‌های داخلی که دادید داخل مقالات همه به مابقی مقاله‌ها داده شده قبال گفته بودید که لینک‌ها به یک برکه لندینگ یا پیلار باید داده بشه علت این هم بفرمایید

4 .اینکه می‌خواستید که با چه کلمه کلیدی کدام صفحه بالا بیاد؟ و اینکه انکر‌تکست‌هایی که دارید بیشتر تک کلمه ایی مثل (سئو)هستش کلمات لانگ‌ترم بهتر نیست لینک بدیم؟

5. در وبینار 45 گفتید که بابک بنیادی هم تو دوره هستش اما تا الان که من ندیدم فکر کردم شاید من دارم از طریق ویدان می‌بینم اینجا نیست؟

6 .امکان این هست که یه آموزش هم به صورت عملی برای رفع خطاهای گوگل پیج اسپید اینسایت. داشته باشیم؟

14. می دونم که جزییات شبکه های اجتماعی چندان »زمین بازی« شما نیست اما با توجه به تجارب‌تون و همچنین از اونجا که گفتید گاهی برای پاسخ به همراهانتون در این دوره با متخصصان و کسانی که تجربه بیشتری در زمینه ویژه ای دارند هم مشورت می فرمائید این سوال رو مطرح می‌کنم: در بخشی از کارمون صفحه ای در اینستاگرام در زمینه گردشگری داریم برای مخاطب غیر ایرانی.

1 )برای رشد صفحه آیا راهی یا آژانسی وجود دارد که بشه با اینفلوئنسرهای خارجی ارتباط برقرار کرد تا صفحه ما رو تبلیغ کنند؟ یا اینکه بشه از تبلیغات خود اینستاگرام در ایران استفاده کرد؟

2 )گذشته از استفاده از اینفلوئنسر یا تبلیغات اینستاگرام، آیا شما یا همکارانتون تجاربی دارید در مورد اینکه چگونه میشه صفحه ای در شبکه های اجتماعی رو برای مخاطب خارجی رشد داد و فالور واقعی گرفت؟

3 )با توجه به آخرین تغییرات الگوریتم اینستاگرام در حال حاضر یعنی مرداد 1401 آیا توصیه یا توصیه های ویژه ای دارید برای رشد صفحه؟

15.می‌خواستم بدونم چه زمانی یک شخص استحقاق اینو داره که:

1-مشوره بده به افراد دیگه

2-دوره آموزشی ضبط کنه 

چون خاطرم هست یک جا از شما شنیدم که مایل به ضبط دوره آموزشی نبودین ولی استاد شعبانعلی نظرتون رو عوض کردن برای همین مشتاق شدم نظرتون رو راجع به دو سوال بالا بدونم!

16. تحقیقات بازار در فضای آنلاین چگونه است؟ چه روش هایی دارد؟ برای تست ایده، تست فروش محصول و ...

17. کامل‌ترین منبع برای یادگیری وردپرس چی رو معرفی می‌کنید؟