1.جلسه قرداد برای مدیران قسمت ثبت سوال نداشت، تمپلیتهایی که گفتین رو برامون نمیذارین؟
الان من با یه سئو کار میخوام قرار داد ببندم، میگه من تکنیکهامو بهتون نمی تونم بگم توی 6 ماه یا 1 سال میخوام بهتون نتیجه میدم
من الان باید چی کار کنم ؟
2.به دلیل تغییر استراتژی یک سایتی، مجبور به حذف بیش از هزار صفحه ایندکس شده این سایتیم، چکار کنیم که بتونیم اینهمه صفحه رو پاک کنیم و توی گوگل سرچ کنسول اعلام کنیم که اینها پاک شدن و ایندکس نشن؟! روشش رو بلدم اما اینهمه صفحه دستی بخام انجام بدم خیلی زیاده راه سادهتری نیست؟!
11.تا امروز بیش از یکسال از سن mydmc میگذره و شما براش کمپینهای مختلفی رفتید، از کمپینهای گوگل ادز بگیر تا تبلیغات در اد نتورکها تا اینفلوئنسر مارکتینگ تا ایونت مارکتینگ و ... قرار شد یک روزی برایند این تبلیغات رو با جزییات گزارش بدید. قطعا این گزارش خیلی میتونه کمک کنه بهمون، اینکه چقدر هزینه کردید؟! با چه بنرهایی AB تست کردید؟! چه لندینگهایی ساختید؟! از چه اینفلوئنسری استفاده کردید؟! اینفلوئنسرمارکتینگ مستقیم موثرتر بوده یا اینکه ابتدا تبلیغات پیجتونو بکنن بعد از جمعآوری لید موثرتر بوده؟! چند درصد از افراد ریتارگت شده ازتون خرید کردن؟! بهطور میانگین بعد از چند بار ریتارگت شدن خرید کردن؟! کدوم فصول فروش بهتری داشتید ؟ جنسیت مخاطبان شما به چه نسبت پراکندگی داشته ؟ به ترتیب از کدوم شهرها به چه میزان مشتری داشتید و ....
و دهها سوال از این دست که علاقهمندم جواب داده بشه
3.یک سری تبلیغات گسترده میخوایم بریم مثلا 400 پیج اینستاگرام پیجهای فالور بالا. 3-1. چجوری میتونیم پستهای اینستاگرام رو track کنیم از انالتیک؟ چون اصلا لینکی برا پست بهشون نمیدم یعنی در واقع نمیشه. باید فقط از خودشون insight بگیرم؟
3-2. برای استوریها چی؟ لینک یو تی ام برای هر پیج رو جدا اماده کردم اونها رو هم باید دونه دونه چک کنم در انالتیک؟
3-3. برای تلگرام هم باید دونه دونه یو تی ام جدا گانه و دونه دونه پست جدا درست کنم؟
3-4. میشه کلا راهنمایی کنید برای این 3مورد باید چجوری دنبال کرد نتیجهها رو؟ و کلا نحوه انجام دادن تک تکشون با یو تی ام جدا هست یا خیر؟
و ما برا اینکه هزینه کمتر بشه خودمون داریم انجام میدیم و به آژانسی ندادیم اینکارو.خیلی سخت میشه که اگه 300تا کانال بخوایم تبلیغ بدیم چه استوری چه پست و چه تلگرام 4.کلماتی که در جستجوی کلمات کلیدی به دست اوردیم رو باید باهاشون چطور تولید محتوا کنیم؟ بعنوان مثال چه نوع کلمهای مقاله بشه؟چه کلمه ای محصول بشه؟ چه کلمهای جزو خدمات سایت؟چه کلمهای کتگوری؟ و چه کلمهای تگ؟
هرطور خودمون تشخیص بدیم باید عمل کنیم یا راهی هست برای تشخیص این موضوع؟
پیلار کانتنت رو براش چندتا کلمه کلیدی نظر بگیریم؟ اصلا کدوم کمله رو باید براش پیلار کانتنت در نظر بگیریم کلاسترها چطور؟
چون کلمات شبیه هم در جسجوی کلمات کلیدی زیاد پیدا میشه 4-2. برای سایت خبری هم تحقیق کلمات کلیدی باید انجام بشه؟ اگر بله از چه نوعی؟ اصلا سئو سایت خبری چطور باید انجام بشه؟
برای سایت خبری هم رپورتاژ باید بدیم؟ لینک سازی سایت خبری با بلاگ فنی باید انجام بشه؟
فایل تحقیق کلمات کلیدی که انجام دادم هم ارسال می کنم بررسی بفرمایید.
5-1.سوالی در خصوص متای توضیح داشتم، مثلا در کلمه خرید محافظ برق یخچال سایت ما در رتبه 7 هستیم.با بررسی متاهای توضیحات رقبا در صفحه اول گوگل متوجه شدیم همه رقبا به صورت یکسان از جملاتی چون خرید آنلاین محافظ یخچال و انواع محافظ برق یخچال با بهترین قیمت و...استفاده کردن درحالیکه ما تعریفی از محافظ برق یخچال کردیم.ما به این صورت نوشتیم (محافظ برق یخچال میتواند در مقابل نوسانات برق شهری که ناشی از رعد و برق، افت ولتاژ و اضافه بار است واکنش نشان دهد) برای اکثر کلمات کلیدی یا محصولاتمون اینطوری نوشتیم آیا اشتباه کردیم و باید اصلاح بشه؟
5-2.وقتی محافظ برق یخچال سرچ میشه در لینک 5ام و 6ام سایت ما بالا میاد که هر کدوم پیجهای متفاوتی هستن یکی کتگوری هست و دیگری تگ محصولات هست https://digikharid.com/product-tag/محافظ-برق-یخچال
https://digikharid.com/product-category/محافظ-و-سیم-رابط/محافظ-برای-یخچال-فریزر/
بنظر شما این اشکال هست و باید اصلاح بشه؟یا خوبه یا پیشنهادتون چی هست؟
6.من 6 ماه پیش در دوره ثبت نام کردم ولی قصد و امکان دیجیتال مارکتر شدن رو ندارم و هدفم راهاندازی و مدیریت یه کسب و کار کوچیک اینترنتی هست، هدفم از حضور در این دوره این بوده که فقط میخوام بر فرایندهای بازاریابی دیجیتال اشراف نسبی داشته باشم تا بتونم با دیجیتال مارکتر کار رو درست پیش ببرم. بخاطر فورس زمانی و از دست رفتن فرصت بازار هم نمیتونم تا آخر این دوره صبر کنم یا برم با دیجیتال مارکتری کار کنم که نمیشناسم و میدونم اطلاعاتش در سطح آموزشی که شما توی دوره به ما میدین هست یا نه. اگه ممکنه خواهش میکنم یه فرد یا تیم یا شرکت توانمند از دانشجوهای قبلی دورههای خودتون رو که با همین دقت و کیفیتی که توی دوره هست کار دیجیتال مارکتینگ میکنن بهم معرفی کنید که کارم راه بیفته و بتونم با همکاریشون کسب و کارم رو راه بندازم، در کنارش هم دوره رو پیش ببرم.
واقعاً ممنون میشم.
7. آیا در میتوانیم چند پیلار با کلاسترهای مشترک داشته باشیم؟
10.ما در سایت صفحهای داریم به اسم مشتریان ما یا راهکار مشاغل. چند وقتی هست که برای موارد غیر مرتبط در سایت جستجو میشویم و حتی مشتری تماس هم میگیرد که مثلا کار لاستیک فروشی خوبه یا نه! یا مثلا غذای سگ چند؟ در حالی که ما اسم یا روش کار مشتریها را در سایت معرفی کرده ایم. توضیح اینکه: ما نرم افزار حسابداری میفروشیم. حال چه کنیم؟ این جستجوهای غیر مرتبط که تبدیل به پول نمیشوند و چطور این جستجوها را کم کنیم؟ یا اصلا این کار را نکنیم؟
8-1. حوزه کاری شرکت ما (فروش تجهیزات برق صنعتی و تابلو برق و ...) به نوعی اینفلوئنسر محور هستش.به این صورت که مثلا اگه افراد متخصص در این حوزه از تجهیزات برند ما استفاده کنند خیلی به شناخت برند کمک میکنه. به نظر شما ما پلتفرمی مثل سایت آچاره یا استادکار میتونیم روی سایت شرکتمون پیاده کنیم؟این ایده میتونه خوب باشه برای شناخت بهتر برند؟نظر شما چیه؟ {سایت شرکت ما اگه میخواین بررسی کنین: www.amad-bargh.com}
8-2.چطور میتونم محتوانویس به صورت پاره وقت برای شرکتمون پیدا کنم؟ محتوانویسی که رشته برق خونده باشه و دانش لازم رو داشته باشه. شما نظری در این خصوص دارید؟ خیلی به این سایتهایی که توی حوزه محتوانویسی کار میکنن اعتمادی نیست (محتوای کپی و ...)
9.یک سئوال داشتم. کمی سئوال کلی هست و شاید نیاز باشد به صحرای کربلا بزنیم. اما احساس میکنم باید به عنوان دیجیتال مارکتر، بدانیم که در این مواقع چه کاری انجام دهیم. با کارمند بیانگیزه ( که در تیم دیجیتال مارکتر هست) چه کار کنیم؟ با توجه به اینکه کارمندایی که عرض میکنم جونیور هستن و تقریبا مهمترین انگیزه آنها حقوق دریافتیشون هست و از طرف دیگه مشکل منابع انسانی داریم و نیروی مناسب به سختی پیدا میشه، سازمان و مدیر مستقیم این کارمند ها باید چطور انگیزه ایجاد کنن؟
ممنون میشم تجربیات رو به اشتراک بذارین.
12-1.من یک دامنه خریدم یک قالب خریدم وبا وردپرس خودم یک سایت آوردم بالا در زمینه آموزش. الان بازدید خیلی کم هست. اگر روزی بازدید مثلا به 50000نفر در روز برسه آیا فقط با ارتقای هاست مشل حل میشه؟ اگر روزی بخوام همین سایت رو از وردپرس دربیارم بدم بنویسند میشه رو همین دامنه باشه؟ نمیخوام یک دامنه دیگه باشه و ریدایرکت بشه
12-2. قالبی که مدتی قبل خریداری شده و دسترسی به فروشنده نیست رو چطور میشه به روش آسان آپدیت کرد؟