با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال میتوانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.
{exam}
eBooks & PDFs
پرسش و پاسخ شرکتکنندگان دوره
پرسش مهدی محمدی
با سلام. از یک فایل PDF «عناوین جذاب برای عنوان» نام برده شد. من نتونستم پیداش کنم در این صفحه. میشه خواهش کنم راهنمایی بفرمایید؟
خلاصه موضوعات ویدئو
ساختار ایمیلهای عملیاتی
ایمیلهای عملیاتی یا Transactional ساختاری ساده دارند و برای یک منظور مشخص استفاده میشوند. ایمیلهای بازیابی رمز از این نوع است. ایمیلهای عملیاتی عموما قابلیت پاسخ دادن ندارند و no-reply هستند.
ساختار ایمیلهای بازاریابی
ایمیلهای بازاریابی Marketing دارای جزییات زیادی هستند.
1- از طرف چه کسی From
2- موضوع ایمیل Subjest
3- متن اولیه Pre-header
4- عنوان Header یا Title
5- متن Body
ارسال کننده در ایمیلهای بازاریابی
این عامل از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی باز شدن ایمیل، به خصوص در فضای B2B است. در این ویدئو توضیح کاملی در این مورد گفته شده است.
موضوع ایمیل
دومین پارامتر اثرگذار در باز شدن ایمیل، موضوع آن یا Subject است. در فروش B2C این عنوان مهمتر و تاثیرگذارتر است. موضوع ایمیل باید نهایتا 8 کلمه و ترغیب کننده باشد. مواردی مانند عبارات خبری، طنز، گنگ یا یک سوال برانگیزاننده احتمال باز شدن را بالا میبرد.
متن اولیه یا Pre-header چیست
این متن در برخی سرویسهای ایمیل دیده میشود. در این ویدئو متن اولیه یا Pre-header توضیح داده شده است.
Header یا عنوان ایمیل
Header یا عنوان، اولین چیزی است که مخاطب بعد از باز کردن ایمیل میبیند. لازم است عنوان و موضوع ایمیل با هم تفاوت داشته باشند. کار عنوان، کشاندن مخاطب به متن است.
متن body ایمیل
در این ویدئو، نحوه نوشتن یک متن ایمیل Body موفق توصیح داده شده است.