با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال میتوانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.
خلاصه موضوعات ویدئو
تبدیل در فضای دیجیتال به چه معناست؟
تبدیل در فضای دیجیتال، تبدیل بازدیدکننده Visitor به نوع دیگری است. اهداف این تبدیل Conversion در شاخص عملکرد KPI تعریف شده و تلاش میشود تا روند تبدیل بهبود پیدا کند.
در یک سایت چه تبدیلهایی امکان پذیر است؟
در یک سایت با توجه به حوزه فعالیت یا نوع سایت ممکن است Conversion Rate های مختلفی تعریف شود. بهصورت معمول این تبدیل ها 1-فروش 2-کامنت 3-تماس 4-اشتراکگذاری 5-ثبتنام 6-واردشوندگان به سایت و مانند آن است.
Conversion Rate Optimization
Conversion Rate Optimization به این معناست که چه افرادی، از چه طریقی به سایت وارد شدهاند، کدام یک از بخشهای سایت را دیدهاند و آیا هدفی که ما تعیین کردهایم محقق شده است یا خیر
انواع Conversion Rate
1- Single Layer Conversion
2-Multy Layer Conversion