با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.


پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سوالم در مورد حق کپی رایت و حق سورس برنامه است. چطور میشه مطمئن شد از این مورد؟راه‌های پیشنهادی شما برای کمتر آسیب رسیدن به کارفرما چیه؟`

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

نحوه انتخاب لحن محتوا را در شبکه های اجتماعی به چه شکلی باید باشد آیا براساس بازخورد مخاطب انتخاب میشود که لحن رسمی باشد یا خیر

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

قابلیت ردگیری بودن یک نوشته، در حد کلیدواژه است یا بهتر است که لینک منبع نیز داده بشه؟ اگه یک نوشته به صورت کامل یک مقاله ترجمه شده نباشه و فقط از مقاله ایده گرفته شده باشه، بهتره که لینک مقاله اصلی آورده بشه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

همچنان با پیشرفت تکنولوژی و دنیای رسانه، محتوانی متنی Content یکی از پر اهمیت‌ترین انواع محتواست. از دلایل این اهمیت می‌توان موارد زیر را نام برد : 1- هنوز افراد بسیاری مطالعه می‌کنند. 2-جست و جو‌هایی که برای رفع نیاز انجام می‌شود، بیشتر به‌صورت متنی است. 3-محتوای متنی به بیشتر دیده شدن برند کمک می‌کند. 4-محتوای متنی و سئو دو جزء جدا نشدنی از هم هستند.

شاید به نظر برسد محتوای ویدئویی تاثیر بیشتری بر روی محاطب داشته باشد، اما محتوای ویدئویی نیز به یک ساختار و سناریو برای ضبط نیازمند است و از طرفی، ترکیب انواع محتوا با یکدیگر جذابیت کار را افزایش می‌دهد. از طرفی هم محتوای ویدئویی با تیتر مناسب و یا متن با کیفیت، تاثیرگذارتر است و باعث دیده شدن بیشتر آن می‌شود.

تولید محتوای متنی نسبت به انواع آن سریع‌تر و ارزان‌تر است و همین سبب می‌شود تا افراد گرایش بیشتری به آن داشته باشند.

با توجه به جست و جوی کاربران و پاسخگویی به نیاز آن‌ها توسط یک محصول یا خدمات، یک محتوای متنی مناسب می‌تواند باعث افزایش ترافیک ورودی یک سایت و در نتیجه، افزایش فروش شود. همچنین اطلاعات، در محتوای متنی بهتر دیده شده و مخاطب با یک نگاه کلی می‌تواند دید مناسبی نسب به موضوع پیدا کند. در این ویدئو نحوه تاثیرگذاری یک محتوا در روند فروش توضیح داده شده است.

ایمیل، مقاله، بلاگ، پست‌های نقد و بررسی، راهنمای محصول، رپورتاژ آگهی، صفحه درباره ما، صفحه تماس با ما، متن پیامک و مانند آن

1-آشنایی با برند 2-بررسی 3-نتیجه‌گیری و تصمیم 4-اقدام نهایی(خرید)

محتوای متنی می‌تواند در مسیر خرید یک مشتری، تاثیر چشم‌گیری داشته باشد. از ابتدای راه و تبلیغ برای جذب مخاطب، راهنمای محصول، پاسخ به پرسش‌های متداول و مانند آن از انواع محتوای متنی پرکاربرد در فانل فروش Sales Funnel است.