با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4001 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4002ام باش!

کد تخفیف dc15 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید با 770 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

50 جلسه دوره کامل
50 جلسه
4,000,000 تومان
3,230,000 تومان
770,000 تومان (%19.25) تخفیف!
  • دسترسی به کل ویدئوهای یک‌ساله
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc15
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

برای محاسبه اینکه بدانیم تبلیغات کلیکی که می رویم برای ما به صرفه است یا نه باید ارزش هر مشتری را بدانیم لذا برای این مورد باید با مفاهیمی مثل CAC, CLTV آشنا باشیم و بعد بتوانیم هر یک از این موارد را با یکدیگر ارتباط دهیم. اما مشکل من این است که با برخی از تکه های این پازل، مانند RFM یا میانگین سبد خرید آشنا هستم اما برخی را نمی دانم و از طرف دیگر با تکمیل شدن پازل نمی دانم این تکه ها را چگونه در کنار هم بچینم تا حدودا بتوانم ارزش هر مشتری را به دست آوردم. لطفا منبعی برای اینکه بتوانم بطور عمیق و دقیق این مورد را بفهمم معرفی کنید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام. نسخه جدید گوگل انالیتیکس خیلی ظاهر و دسترسی به امکاناتش متفاوت شده، امکانش هست شما یه ویدئو آپدیت مثل GTmetrix هم برای گوگل انالیتیکس درست کنید؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

با not provided باید چیکار باید کرد که نمایش داده بشه 97 درصد کیوردها not provided هستند
اگر راهنمایی کنید ممنون می شم
تصویر در لینک زیر

https://s16.picofile.com/file/8418233000/Bildschirmfoto_2020_12_20_um_11_29_28.png

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام من در رابطه با cpa و cpl مقالات زیادی خوندم اما هنوز فرقشونو متوجه نمیشم .
در تعریف هرجفتشون ما باید حساب کنیم که چه مقدار هزینه برای کمپین کردیم تا فردی به مشتری در آمده .
از چندین منبع هم خوندم اما تفاوتشونو با مثال عینی متوجه نمیشم ، ممکنه برام توضیح بدین که در عمل فرق این دو چی هست ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

یادگیری گوگل آنالیتیکس Google Analytics به دلایلی که در ویدئو توضیح داده شد یکی از مهم‌ترین ابزارهای که متخصص دیجیتال مارکتینگ است که باید کارکرد آن را بداند.

مفهوم Google Analytics Dashboard در این ویدئو با تعاریف رسمی جهانی توضیح داده شده است.

KPI یا Key Performance Indicator، شاخصهای عددی مشخص برای بحث سنجه‌های بازاریابی است که به شکل کامل در این ویدئو توضیح داده شده است.

CLTV یا Customer LifeTime Value، یکی از مباحث ارزش طول عمر مشتری (میزان درآمدی که یک کسب و کار انتظار دارد از یک مشتری حاصل شود) است. در این ویدئو تعاریف و میزان محاسبه آن توضیح داده شده است.

نحوه تحلیل Goal و بررسی سنجه‌های آن در ویدئو توضیح داده شده است.