با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال میتوانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.
پرسش و پاسخ شرکتکنندگان دوره
affiliate marketing
فایل صوتی استراتژیهای ورود به بازار- affiliate marketing
استراتژی های ورود به بازار
استراتژی های ورود به بازار برای کسب و کارهای دیجیتال
مصاحبه با زهره صحت
استراتژی های ورود به بازار برای کسب و کارهای دیجیتال، مصاحبه با زهره صحت درباره راه اندازی کسب و کارهای دیجیتال و شرایط آن
درباره مکتب محصول و مکتب مخاطب
درباره مکتب محصول و مکتب مخاطب، مدل Freemium و ماجراهای آن، درباره exbiz.org و یک سری نکته ی دیگر
بررسی شرایط ورود به فضای دیجیتال در حوزه مسکن
بررسی شرایط ورود به فضای دیجیتال برای یک کسب و کار فعال در حوزه مسکن و مشاور املاک
ورود به فضای دیجیتال در حوزه خودرو
بررسی شرایط ورود به فضای دیجیتال برای یک کسب و کار فعال در حوزه خودرو و لوازم خودرو و مانند آن
ماجرای مرغ و تخم مرغ استارتاپ
ماجرای مرغ و تخم مرغ استارتاپ، اپلیکیشن، وب سایت در حوزه های مختلف با ذکر مثال های مختلف و کاربردی
استراتژی برای سایت های خبری
استراتژی برای سایت های خبری با ذکر مثال های مختلف و کاربردی از جمله عروسی و شاباش
استراتژی برای سایتهای محتوایی
استراتژی برای سایتهای محتوایی مبتنی بر Network effect یا Platform
بررسی مدل کسب و کار و استراتژی برای سایتهای تخفیف گروهی
بررسی مدل کسب و کار و استراتژی برای سایتهای تخفیف گروهی شبیه به نت برگ و تخفیفان
نکاتی درباره آنالیز رقبا
استراتژی ورورد به بازار در حوزه خدمات مانند وقت دهی آنلاین
نکاتی درباره استراتژی ورورد به بازار در Double Side Platforms، در حوزه خدمات مانند وقت دهی آنلاین و مانند آن
استراتژی ورورد به بازار در حوزه سایتهای محتوایی
نکاتی درباره استراتژی ورورد به بازار در حوزه سایتهای محتوایی، آموزش و مانند آن
نکاتی درباره راهاندازی فروشگاه اینترنتی
نکاتی درباره راهاندازی فروشگاه اینترنتی اصلاحیه : الف - رسوخ پول » «رسوب پول»ب- Long Term - Long Tail
نکاتی درباره راه اندازی همزمان فروشگاه اینترنتی و بلاگ فروشگاه
نکاتی درباره راه اندازی همزمان فروشگاه اینترنتی و بلاگ فروشگاه، نکاتی درباره سئو، همراه با نکاتی درباره لباس زیر مردان و غیره
نکاتی درباره سئو برای برندهای رقیب
نکاتی درباره سئو برای برندهای رقیب و جذب مخاطبان رقیبان با سئو به سایت خودمان
مدل های مبتنی بر SaaS در حوزه eMail Software
استارتاپ های شهرستانی، تهدیدها و فرصتها
استارتاپ های شهرستانی، تهدیدها و فرصتهادر شهرستانی که 400 هزار نفر جمعیت دارد، استارتاپ بزنیم؟
اول اپ، بعدا سایت؟ یا برعکس؟
اول اپ، بعدا سایت؟ یا برعکس؟ یا همزمان؟ روبات بزنم یا صفحه اینستاگرام؟ درباره «دوشواری» ها
فروش محتوای تولیدی من و تیمم از طریق یک وب سایت
راه اندازی یک Double Sided Platform برای فروش محتوا (ادامه استراتژی شماره 20)
راه اندازی یک شرکت خدمات Hosting در ایران
راه اندازی یک شرکت خدمات Hosting در ایران به همراه نکاتی درباره مارکتینگ و بازاریابی. استراتژی جدید جزیرهی آبی در اقیانوس قرمز
استراتژی پیرانا
استراتژی پیرانا : استراتژی های حمله به پیشرو در شرایط نابرابری در بازار و عدم وجود قوانین ضد انحصار
درباره کانالهای جذب مخاطب
درباره کانالهای جذب مخاطب و اهمیت توجه به همهی کانالهای موجود حتی کانال های غیر دیجیتال برای کسب و کارهای دیجیتال
Go to market strategy
پاسخ به ابهاماتی درباره فایل شماره 23 استراتژی پیرانا
خطری که فروشگاههای اینترنتی را تهدید میکند.
گیاه شمعدانی و خطری که فروشگاههای اینترنتی را تهدید میکند.
سندرم شمعدانی
سندرم شمعدانی و خطری که کار و کسبها را تهدید میکند.
سهیل محمدی
من نمیدونم در آینده درباره استراتژی محتوا صحبت میشود یا نه ؟ استراتژی محتوا یعنی چی یعنی همون انتخاب محتوا براساس پرسونا؟ آیاهمه سایتها لازم دارند ؟`
روزبه
برای کسب و کارهایی که Business Model آنها از طریق معرفی و Word of Mouth است و شاید تبلیغ کردن متعارف از دید متقاضیان خدمات تاثیر منفی بگذارد (مشتری راضی به مشتری بعدی معرفی میکند مثل جراح حاذق، یا مشاور مدیریت ارشد ...) استراتژی Go to business یا اضافه کردن Lead چیست؟
روزبه
به بحثهای ارزنده پرسونا و استراتژی Go to market آیا در ادامه دوره توجه خواهد شد؟
احمد جعفری
جزایر قرمز در اقیانوس آبی یعنی چه؟
محمد حسین جعفری
در رابطه با فرق تاکتیک و استراژدی من نفهمیدم چه فرقی داره چه اسمی روش بزاریم وقتی ما مثل مثال خودتون از A1 میری A2 بعد B ... مهم پیدا کردن مسیر ایا این جمله درسته یا باید برم خیلی بیشتر بخونم .
مینا فرج نژاد
آقای طالبی با توجه به این که دو حالت در استراتژی go to market داشتیم. برای حالت دوم که ما خودمون مستقیم درگیر تولید نمی شیم برای منی که تو کار فروش نرم افزار سازمانی هستم درکش سخته چطور می تونم نرم افزار بخرم و بعد تو بازار بفروشم(البته امیدارم درست برداشت کرده باشم). هستند شرکت هایی که کرک می کنن و بعد می فروشن تو بازار ولی برای مایی که خودمون درگیر تولید هستیم چطوری باید وارد این استراتژی بشیم.
شبیر سلوکی
من فایل استراتژی بازاریابی دیجیتال رو مشاهده کردم و اتفاقا برای بار دوم بود چون در بار اول در جشنواره وب افتخار حضورر در ارائه جنابعالی رو داشتم. میخواستم بدونم برای پلتفرم هایی که یک نوع کاربر دارند باید به چه صورت عمل کردن مٍثلا استراتژی ورود به شبکه های اجتماعی؟چه مواردی رو باید مد نظر داشت ؟ آیا باید برای این مدل هم ابتدا ایجاد ترافیک اولیه(ساخت جوجه ) برای سایت رو مد نظر داشته باشیم یا روش دیگری رو پیشنهاد میدید؟
زهرا صالحی
با گوش دادن به این ویس ها یه جورایی ناامید شدم و لازم دونستم که کمی عقب تربرم و زود نخوام تصمیم بگیرم.البته این نا امید شدن رو نشونه بهتر فکر کردن میدونم.به نظر شما راهم را ادامه بدهم برای یادگیری ؟با توجه به اینکه در در بازار امروز رقیب های بزرگی هستن و تا موقعی که نتونم یه خدمت متفاوت ارائه بدم پس نمیتونم پیروز باشم
زهرا صالحی
این جمله شما که در صحبت هاتون با خانم صحت داشتید ذهنمو درگیر کرده که فرمودید :اینکه با شرکت در ایونت ها میتونید برید و تیم جمع کنید.یا هدف صرفا ایده نیست و وقتی میتونی بری به کسی که داره همون کاری که شما میخواستی رو داره انجام میده کمک کنی این خودش موفقیته.آیا این ایونت ها که در (EVAND)هست میتونه به من کمک کنه تا راهمو بشناسم؟ومن چطوری میتونم وارد این ایونت ها بشم؟
حمیدرضا پویامنش
آیا تهاتر کتاب با ناشرای دیگه هم نوعی افیلیت مارکتینگ حساب میشه؟ و اینکه چون خودتون در این زمینه تخصص دارید، پیشنهاد یا نکته ای هست که به ما در این تهاتر کمک کنه تا متضرر نشیم.
پرسش نسیم شعبانی
ممکن در رابطه با بیزینس مدل ها بیشتر توضیح بدید؟