با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4605 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4606ام باش!

کد تخفیف dc5 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید در مجموع با 570 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

75 جلسه دوره کامل
75 جلسه
5,850,000 تومان
5,280,000 تومان
570,000 تخفیف! تومان (%9.7)
  • دسترسی به کل ویدئوهای دوره
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc5
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

خلاصه موضوعات ویدئو

Bid Adjustment یعنی اینکه برای شرایط مختلف مقادیر مختلف Bid قرار دهیم. یعنی اگر کاربر با آن شرایط که مورد نظر ما است کیورد ما را جستجو کرد ما حاضر هستیم Bid متفاوت‌تری (کمتر و یا بیشتر) بپردازیم تا تبلیغ ما به او نمایش داده شود. Bid Adjustment در قسمت‌های مختلف از جمله Location Targeting (برای خارج از ایران) ، Demographic، Ad Schedule و Device قابل تنظیم است. Bid Adjustment تنها برای Device این امکان را به ما می‌دهد که Bid را تا منفی 100 درصد کاهش دهیم یعنی تنها بر روی Device می‌توانیم مشخص کنیم که تبلیغات ما برای Device های خاصی نمایش داده شود یا نشود. برای مثال ما می‌توانیم میزان Bid را برای موبایل منفی 100 درصد کنیم تا تبلیغ ما برای کاربران موبایل نمایش داده نشود. در سایر موارد Bid Adjustment ما تنها می‌توانیم مقادیر Bid را افزایش یا کاهش دهیم و نمی‌توانیم به طور کلی شرایط خاصی را محدود کنیم. نحوه تنظیم Device Bid Adjustment به صورت کامل در ویدئو آموزش داده شده است.