با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای رایگان دوره را مشاهده کنید.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

خیلی لذت بردم از تدریس استاد
مبحث به این مهمی رو خیلی خوب توضیح دادن
ممنون

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
15662

خلاصه موضوعات ویدئو

1-ادز اکانت Ads Account
2-کمپین‌ها Campaigns
3-Ad Groups (Keywords و Ads)

ادز اکانت Ads Account بالاترین لایه در گوگل ادز Google Ads است. اکانت‌های گوگل ادز دو نوع اصلی دارند.
1-MCC(My Client Center)
2- Individual Account
در این بخش درباره هر یک از این اکانت‌ها و تفاوت‌هایی که با یکدیگر دارند، توضیح داده شده است.

دومین لایه در تبلیغات گوگل ادز Google Ads، لایه کمپین‌ها Campaigns است. در این ویدئو به چگونگی بودجه‌بندی یک کمپین پرداخته شده است.

در این ویدئو درباره لایه Ad Groups توضیحات تکمیلی ارائه شده است.

1-Expanded Text Ad
2-Responsive Text Ad
در این بخش درباره هر یک از این تبلیغات به صورت کامل توضیح داده شده است.