با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4001 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4002ام باش!

کد تخفیف dc15 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید با 770 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

50 جلسه دوره کامل
50 جلسه
4,000,000 تومان
3,230,000 تومان
770,000 تومان (%19.25) تخفیف!
  • دسترسی به کل ویدئوهای یک‌ساله
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc15
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

Downloads

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

پس از دیدن قسمت‌های نهم، دهم و یازدهم این برداشت را داشتم که تماما همان A-Method سئو خود جناب طالبی است چون من قبلا قسمت‌هایی از این روش را دیده بودم این برداشت را داشتم آیا برداشت من صحیح است؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
آقای مشیرفر در دقیقه 36 ثانیه 55 بخش 9 هفته 33 ام گفتند که اگر می خواهید که بفهمید که مخاطب شما با گوگل بیشتر سرچ میکنه یا تو اینستا دنبال شما می گرده بیاید و در گوگل عبارت خودتونو سرچ کنید و اگر تعداد نتایج یافته شده توسط گوکل بالا بود بنابرین مخاطب شما با گوگل مانوس هست و اونجا سرچ میکنه.
من فکر میکنم این روش ایراد داشته باشه چون اولا اون عدد تعداد نتایجی است که موتور گوگل درباره اون واژه کرال کرده دوما بر اساس ویدیویی که خود آقا طالبی داشتند یادمه مثالی زدن از کیلد واژه ` روحانی ` که تعداد نتایج گوگل براش 23 تا بود و گفتند که گوگل مدام داره الگوریتم هاشو بهینه تر میکنه . پس این عدد نمیتونه هیج کمکی به ما بکنه در فهم اینکه آیا مخاطبان ما توی گوگل جستجو میکنند یا شبکه های اجتماعی.
خواستم اول از همه نظرتونو بدونم درباره چیزی که گفتم و دوما اگر میشه راهنمایی کنید که به چه روشی میشه فهمید که مخاطبان ما واقعا در کجا بیشتر حضور دارند(لازم به ذکره که در این یک مورد هرگز نمیشه تست کرد چون ممکنه 2 سال از وقتمونو بذاریم روی یک شبکه اجتماعی خاص و بعد متوجه بشیم مخاطب ما اونجا نیست)

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.