با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

در این بخش در خصوص استفاده از سرویس‌هایی مانند زلکا توضیح خواهیم داد. در واقع با استفاده از سرویس زلکا، اطلاعات و آمارهایی به دست خواهید آورد که در اجرای کمپین‌ها و استراتژی‌های بازاریابی بسیار کارآمد هستند و با استفاده از این اطلاعات، عملکرد شما بهبود خواهد یافت.

تحلیل سوشال مدیاها در کسب و کارهایی که محصولی برای فروش ندارند و آگاهی از برند به راحتی قابل دسترس نیست توسط زلکا انجام می‌شود. سرویس زلکا قادر است این اطلاعات را به کمک هوش مصنوعی در اختیار شما قرار دهد. به خاطر داشته باشید که نوع رسانه در کشورهای مختلف جهان بسیار متفاوت است، ما تمام داده‌های منتشر‌شده را از تمام شبکه‌های اجتماعی جمع‌آوری می‌کنیم و این برای کار روابط عمومی بسیار مفید است.

امکانات استفاده از زلکا

ما نمودار طراحی کرده، ساعت اوج و فرود خود را بررسی کردیم که این کار بسیار تکنیکال است، در واقع باید ببینیم در شبکه‌های اجتماعی چه وضعیتی داریم، زلکا این امکان را به ما می‌دهد و تحلیل می‌کند. ما قادر خواهیم بود که لایک و کامنت را به سرعت و یک‌جا ببینم، کامنت‌ها را از لحاظ مثبت یا منفی‌بودن بسنجیم. نوع احساس کاربر را به برند خود تشخیص بدهیم.

در واقع کلیت استفاده از سرویس‌های سوشال لیسینینگ به این شکل است. در صورتی که یک پست آمادۀ انتشار داشته باشید، باید وضعیت شبکۀ اجتماعی مورد نظر خود را قبل از انتشار پست، بررسی کنید و فکر کنید که آیا زمان مناسبی برای انتشار این پست انتخاب کرده‌اید یا خیر؟

آگاهی از ترندها کار سختی است، اما سرویس زلکا به شما وضعیت کل سوشال نتورک‌ها را نشان می‌دهد. هزینۀ سازمان‌ها را به شدت کاهش می‌دهد. ابزارهایی شبیه زلکا به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر کار کمپین را انجام دهید. دسته‌بندی سرویس شما برای PR یا برای سوشال مدیا مانیتورینگ نیز مفید است.

سرویسIcon Square ، فقط برای بحث social media management است و برای آنالیز پیج خودتان مفید است. سرویس Talk Walker فقط سرچ می‌کند و شما متوجه خواهید شد که در کجا و چه محتوایی در مورد شما منتشر شده است و آن محتوا را به شما نمایش می‌دهد.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سلام
یک سوال درباره زلکا داشتم
اینکه اگر کلیدواژه ای بهش بدیم تا بره برامون جستجو کنه و اطلاعاتی بهمون بده بهمون ، realtime و در لحظه جواب میده یا میگه برو هفته دیگه بیا ؟ چون با چه الگوریتم و رباتی میتونن این حجم از داده رو در لحظه کرال کنن ؟ اگرم از قبل کرال کرده باشن و توی دیتابیس خودشون اطلاعات رو دارن و ماینینگ کنن هم داده ها آپدیت نیستن و دقیق نیستن.
ببخشید این سوالم ربطی به دیجیتال مارکتنیگ نداره صرفا از روی علاقه شخصیم به برنامه نویسی و هوش مصنوعی پرسیدم.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

شما می توانید با استفاده از آمار ها و اطلاعاتی که زلکا و سرویس‌های مشابه در اختیار شما قرار می‌دهند، در اجرای کمپین‌های بعدی و استراتژی‌های بازاریابی‌تان، عملکرد بهتری داشته باشید.

تحلیل سوشال مدیاهای کسب و کارهایی که محصولی برای فروش ندارند و آگاهی از برند یا همان برند اورنس Brand Awarness برای آن‌ها حائز اهمیت است، به راحتی قابل رصد نیست. سرویس زلکا می‌تواند به کمک هوش مصنوعی این آمار و اطلاعات را به راحتی در اختیار شما قرار دهد.
در این ویدئو درباره اینکه سرویس‌هایی مانند زلکا در کدام یک از بخش‌های نظیر روابط عمومی PR یا Public relations، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و یا بازاریابی شبکه‌های اجتماعی کاربرد دارند، توضیحات تکمیلی داده شده است.