یاشار طاهرمنش

یاشار طاهرمنش

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

جناب آقای یاشار طاهرمنش از 1399/10/01 در دورۀ آنلاین دیجیتال مارکتینگ شرکت کرده‌است. یاشار در حال حاضر در یک کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت است. او هم‌اکنون در حال گذراندن هفته پانزدهم دوره است.



یاشار طاهرمنش را می‌توانید اینجا پیدا کنید:
وب سایت

یاشار طاهرمنش در یک نگاه

تا اینجا در دوره، یاشار طاهرمنش مجموعاً 7 سوال پرسیده است و به همۀ آنها پاسخ داده شده است. در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، شرکت‌کنندگان امکان این را دارند که درباره تمام جلسات دوره اگر سوالی دارند بپرسند و به تک تک پرسش‌های آنها به صورت فایل صوتی (یا در وبینارهای پرسش و پاسخ هفتگی) پاسخ داده می‌شود.
پرسش‌هایی که یاشار طاهرمنش تا اینجای دوره پرسیده است:
سلام و عرض ادب؛ جناب ناجی در مورد رفع ارور‌ها سوال داشتم. `ارور` یا `وارنینگی` رو که `سرچ کنسول` برای یک برگه یا محصول یا... نشون میده چطوری رفع کنیم مثلاً خطای `Missing field `mainEntity رو نشون میده. خب حالا باید چیکار کنیم و کد رو کجا توی سایتمون اضافه کنیم؟ سایت ما وردپرسی هست. متشکرم.
گفتید تاریخ مطلب منتشر شده از نظر روانی روی مخاطب تاثیر منفی و حس کهنگی محتوا القا می کنه. برای برداشتن تاریخ مطلبی که توی بلاگ منتشر می کنیم، سایت وردپرسی، چیکار باید بکنیم؟ و اینکه آیا این کار از نظر گوگل اشتباه نیست؟
آیا کلمه `جمع بندی` جزو تیترها محسوب می شه و باید تگ H بخوره یا نه باید Band باشه؟
در وردپرس چطور می تونیم، به طور خودکار و در ابتدای مطلب، خواننده رو از تاریخ به روز شدن اون مطلب مطلع کنیم؟
سلام و عرض ادب؛ علت اینکه Google Page Speed Insights بخش Discover what your real users are experiencing رو برای سایت ما نشون نمیده چی هست؟ تعداد بازدید برای هر دو سایتها یکسان هست و بیشتر از 2 سال از ایندکس شدن سایت میگذره (لینک عکس تقدیم حضورتون میشه) https://pasteboard.co/ISnJEQngMD0c.jpg
سلام و عرض ادب؛ برای پلتفرم های خارجی، مثل medium، محتوایی که می ذاریم باید انگلیسی باشه یا فارسی؟ اگر جواب انگلیسی هست، تکلیف عبارات کلیدی که لینک میدیم باهاشون چی میشه؟ متشکرم.
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
سلام و عرض ادب؛ با توجه به اینکه ما در سایتمون از گجت واتس اپ استفاده می کنیم، شماره مشتریانی که پیام می دن رو توی خود نرم افزار داریم که به صورت ذخیره نشده وجود دارند. امکان گرفتن خروجی از شماره های ذخیره شده هست ولی راهی رو برای گرفتن خروجی ذخیره نشده ها، یا همون مشتریان بالقوه، پیدا نکردیم. امکان ثبت دستی شماره ها در اکسل هم بسیار پر اشتباه است، هم طاقت فرسا و هم اینکه با اضافه شدن پیامهای جدید و یا پیام از طرف شماره ها یا مشتریان قبلی، ترتیب به هم می خوره و عملا امکان ادامه وارد کردن به صورت دستی از بین میره. ممنون می شم اگر روشی برای اینکار سراغ دارید راهنمایی بفرمایید.
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.