کیارش قاسمی

کیارش قاسمی

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

جناب آقای کیارش قاسمی از 1399/09/29 در دورۀ آنلاین دیجیتال مارکتینگ شرکت کرده‌است. کیارش در حال حاضر در یک کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت است. او هم‌اکنون در حال گذراندن هفته پنجاهم دوره است.



کیارش قاسمی را می‌توانید اینجا پیدا کنید:
| توییتر | اینستاگرام | لینکداین | فیس‌بوک

کیارش قاسمی در یک نگاه
  • عاشق بازاریابی هم آفلاین و هم آنلاین
  • توانایی نفوذ به انتقادات / صبور و با حوصله
  • ریزبین و نکته سنج
  • تسلط به تکنیک های فروش (کسب مهارت از طریق تجربه)
  • دیجیتال مارکتری که بازاریابی رو اصل و بنای بیزینس میدونه (با کمی اغراق)
  • شاید حرفه آینده‌ام: people insighter
  • علاقه‌مند به کتاب در زمینه بازاریابی و روانشناسی
کیارش قاسمی دربارۀ خودش گفته:
سلام
بهترین معرفی نوع برخورد آدم هاست اما چون از هم دوریم:
من کیارش قاسمی هستم و علاقه‌مند به پیشرفت

تلاشم رو برای رسیدن به هدفم میکنم و چالش‌های جدید رو دوست دارم
کیارش قاسمی دربارۀ دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ گفته:
با تحقیق انتخاب کردم و حالا که تقریبا بیشتر دوره رو پیش رفتم، کاملا از انتخابم راضی هستم
کیارش قاسمی در مبناتلکام ، به عنوان Digital Marketing Manager در حال فعالیت است. دربارۀ مبناتلکام شاید بد نباشد بدانید که:
شرکت مبناتلکام درواقع internet provider هست که از سال ۱۳۸۴ فعالیتش رو شروع کرده. تمرکز اصلی شرکت ارائه پهنای باند اختصاصیه که جزو قدیمیترین و یکی از شرکت‌های مطرح این حوزه هست. علاوه بر این، سرویس‌های دیگ‌ای هم در سطح اداری و خانگی ارائه میده.
تا اینجا در دوره، کیارش قاسمی مجموعاً 3 سوال پرسیده است و به همۀ آنها پاسخ داده شده است. در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، شرکت‌کنندگان امکان این را دارند که درباره تمام جلسات دوره اگر سوالی دارند بپرسند و به تک تک پرسش‌های آنها به صورت فایل صوتی (یا در وبینارهای پرسش و پاسخ هفتگی) پاسخ داده می‌شود.
پرسش‌هایی که کیارش قاسمی تا اینجای دوره پرسیده است:
سلام وقت بخیر سئوال من کمی کی هست و مربوط به یک ویدئو نمیشه ما یک سایت (A) برای برندمون داریم که مقاله ها و توضیحات محصول و ... بر روی این سایت قرار میگیره و یک سایت فروشگاهی جدا با دامنه متفاوت هم داریم (B) که به شاپفا درسته شده. در قسمت های مختلف برای خرید محصولات، CTA به همراه لینک (دکمه) در سایت برند (A) گذاشتیم. حالا مسئله اینجاست که دقیقا نمیدونیم چطور باید utm و goal هارو ست کرد تا بتونیم متوجه بشیم چند نفر از userها که به سایت A اومدن در سایت B تبدیل شدن و goal رو زدن و خرید کردن. اصلا کار درستی هست که با تبلیغات بنری و همسان و ... یوزر رو به سمت سایت A ببریم و بعد برای خرید به سمت سایت B? سپاس
سلام و خداقوت سئوالی داشتم در رابطه با لایه های مختلف تبدیل. در بعضی از کسب و کارها به مقدار قابل توجهی تبدیل مخاطب به مشتری در لایه سوم اتفاق میفته و همونطور که فرمودین به درستی قابل اندازه گیری نیست. در این مواقع، اون بیزینس بهتره که فعالیت هاشو به سمتی ببره که تبدیل در لایه های اول اتفاق بیفته تا قابل اندازه گیری باشه و یا اجازه بده روند طبیعیشو طی کنه؟ البته میدونم با توجه به نوع کسب و کار، جواب میتونه متفاوت باشه اما درخواست یک جواب بنیادی و ریشه ای (مثل همیشه) دارم سپاس
سلام خدا قوت در ویدئو شما فرمودین کتابی مثل خون نحس هرجایی که فروش بره، برای شما خوبه. در صنفی که من فعالیت دارم کمی اوضاع متفاوته. ما تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی هستیم که با قیمت مشخص به نماینده های خودمون در استان ها مختلف پخش میکنیم. قیمت مصرف کننده هم مشخصه و به همه (مخصوصا خرده فروش ها) تاکید میکنیم که با همون قیمت به فروش برسه اما در این صنف، قابل کنترل نیست و تقریبا برای همه برندها این موضوع صدق میکنه. موضوع اصلی دیجیکالا هست که بعضی از seller ها برای بدست آوردن buy box دیجیکالا تا 30 یا 40 از قیمت مصوب ما کمتر میدن که این باعث بهم ریختن نتیجه حاصل از کمپین های فروش ما میشه و اغلب نمیتونیم اهداف رو بزنیم و از همه مهتر data اون دسته از مشتری هایی که از دیجیکالا خرید کردن رو از دست میدیم. از طرفی نمیخوایم خودمون مستقیما از طریق دیجیکالا بفروشیم (رقبا مستقیما وارد شدن به دیجیکالا و بعد از یک مدت کنار کشیدن به غیر از یکی دو نمونه خاص) سوال من اینه که با این شرایط (که دیجیکالا یک مرجع قابل قبول و مطمئن برای خرید آسونه) و با اینکه در هر صورت کالای ما به فروش میرسه، چطور میشه با این شرایط مقابله یا کنار اومد؟ اون دسته از data با ارزش مشتری ها که از دست میره رو باید چی کار کرد؟