کاوه متمادی

کاوه متمادی

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

جناب آقای کاوه متمادی از 1399/11/13 در دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال شرکت کرده‌است. کاوه در حال حاضر در یک کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت است. او هم‌اکنون در حال گذراندن هفته چهل و یکم دوره است.



کاوه متمادی را می‌توانید اینجا پیدا کنید:
وب سایت | اینستاگرام

کاوه متمادی در یک نگاه
  • مهارت: دیجیتال مارکتینگ
  • مهارت: تبلیغ نویسی
  • علاقه: روانشناسی و متقاعد سازی دیجیتال - سئو و بازاریابی درونگرا
  • علاقه: سیستم سازی و کسب و کارهای پلتفرمی - بازاریابی بازگشتی
  • ویژگی: ایده آل گرا
  • ویژگی: پشتکار
  • ویژگی: پرانرژی
کاوه متمادی دربارۀ خودش گفته:
تا حدی درونگرا
ایده آل گرا
عاشق فضای مجازی و تجارت آنلاین
با ۲۰ سال سابقه فعالیت آنلاین که 11 سال آن کسب درآمد مستقیم بده
اهل مطالعه و دوچرخه سواری و شنا
کاوه متمادی در گیل تجارت هوشمند کاوه ، به عنوان مدیر تجارت الکترونیک در حال فعالیت است. دربارۀ گیل تجارت هوشمند کاوه شاید بد نباشد بدانید که:
دو کسب و کار آنلاین در حوزه نیازمندی های شهری (لوکال سئو) و خرید گروهی در گیلان داریم.
خدمات حرفه ای سیستمهای پیامدهای (سامانه پیامک)
خدمات طراحی و توسعه سایت
خدمات مشاوره و اجرای دیجیتال مارکتینگ

تا اینجا در دوره، کاوه متمادی مجموعاً 5 سوال پرسیده است و به همۀ آنها پاسخ داده شده است. در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، شرکت‌کنندگان امکان این را دارند که درباره تمام جلسات دوره اگر سوالی دارند بپرسند و به تک تک پرسش‌های آنها به صورت فایل صوتی (یا در وبینارهای پرسش و پاسخ هفتگی) پاسخ داده می‌شود.
پرسش‌هایی که کاوه متمادی تا اینجای دوره پرسیده است:
نمیدونم این سوال برای کدام جلسه بهتره. برای سئو سایتی که در حوزه نمایش تبلیغات مشاغل کار میکنه و تعداد زیادی دسته بندی و صفحات مشاغل مختلف داره. عملا یک کلیدواژه کلی به صورت هدف سئو وجود نداره. بلکه بالا بودن در کلیدواژه دسته بندی های آن مشاغل عضو سایت خیلی مهم هستن. مثلا کلیدواژه های خصوصا 3 یا چهار کلمه ای که حاوی نام اون صنف (یا خدمت) + شهر مورد نظر هستن. آیا در مجموع چنین سایتی رو با ده ها کلیدواژه مختلف این چنینی سئو کردن درست هست؟ و اگر بلی. بهتره که صفحه دسته بندی به عنوان پیلار باشه یا مقاله مورد نظر در بلاگ و سپس تبدیل و ارجاع به دسته بندی؟ راهنمایی اینکه: این سایت یک فروشگاه نیست ولی میتونه عرضه کننده خدمات رزرو خدمات مشاغل در دسته بندی های مختلف باشه. و به صورت استانی هم فعالیت میکنه و رقابت خیلی شدید مثل تهران یا سطح کشور لزوما نداره. و 11 سال هم اعتبار دامنه و چندین هزار صفحه ایندکس شده داره. نمونه های این سایت در تهران - سایت برترین ها دات کام و سایت های معرفی پزشکان هست
با توجه به هزینه بالا استفاده از مارکتینگ اتومیشن های کامل و همچنین نبود نسخه بومی خوب و با قیمت مناسب، آیا نمیتوان از خود بسترهای پیامک و ایمیل و پوش این سیستم را ایجاد کرد. چون پنلهای ایمیل هم تا حدی امکان طراحی نقشه سفر و ورک فلو رو دارن و برای پیامک هم میشه اینو طراحی کرد.فقط میمونه برای پوش. چون از بین امکانات اون نرم افزارهای جامع عملا تو ایران برای ریتنشن فقط پیامک و ایمیل و پوش رو میشه استفاده کرد. پس اگر اینا رو بشه با افزونه هایی با هم مجتمع کرد و امکان طراحی نقشه سفر رو ایجاد کرد، کسب و کارهای کوچک هم بتوانند از این امکانات استفاده کنند.
تشکر ویژه از جناب قناد زاده بابت معرفی ابزار بی نظیر وب انگیج که یکی از بهترین درسهای دوره بود به نظرم. سوالم اینه که پس خود وب انگیج عملا ابزار اکشن برای ارسال پیام نداره و باید از ابزارهای بیرونی به این سیستم متصل کرد. درسته؟ برای مثال برای بخش سگمنت، ما خروجی آر اف ام رو از پلتفرم تحلیل داده میتونیم با وبسرویس دریافت کنیم؟ ابزار پیامک و ایمیل هم که فرمودید میشه متصل کرد. و فقط وب پوش اگر اپلیکیشن نداشته باشیم چطور باید استفاده کنیم که در مرورگر افراد پوش بیاد. یعنی چه ابزاری تو ایران میتونه به وب انگیج وصل بشه؟
با سلام - تو ویدیو اشاه شد که این پلتفرم سندر باز نسبت به برخی دیگر از پلتفرم های دیگر امکانات اتوماسیون کمتری داره - اگر 3 تا از بسترهای ایمیل مارکتینگ رو بخواهید نام ببرید که به لحاظ امکانات work flow و اتوماسیون کامل باشن کدوما رو نام میبرید؟ و کدوماشون مناسب بازار ایران هستند
با سلام جناب طالبی عزیز - ما بیش از 10 سال هست که تخصصی از جوملا برای چند کسب و کار خودمون استفاده میکنیم - هم برای سایت های تبلیغاتی و هم فروشگاهی و هم پلتفرمهای تخصصی حوزه - و واقعا به حد کافی تسلط روش داریم و همه افزونه های مهمش رو به صورت اورجینال داریم و تمدید هم میکنیم و تنها ایرادش همون کمبود توسعه دهنده ها هستن که هزینه های ما رو بالا میبرن در غیر این صورت واقعا جوملا به دلیل رعایت ساختار mvc در برنامه نویسی آن بسیار مناسب و از نظر ما بهتر از وردپرس هست. حالا سوال ما اینه تو ویدیو هم فرمودید که تو بازدیدهای بالا سی ام اس ها نیاز به تیونینگ دارن و مثل حالت برنامه نویسی خالص از پایه نیستن و کدهای اضافه دارن. میشه منبعی معرفی کنید که دقیقا به لحاظ فنی متوجه بشیم این تفاوت برنامه نویسی از پایه که میفرمایید خیلی میتونه بازدیدهای بالاتری رو تحمل کنه واقعا چیا هستن و با چه عبارتهایی میتونیم این موارد رو پیدا کنیم ؟