پیام طراوتی

پیام طراوتی

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

جناب آقای پیام طراوتی از 1398/12/20 در دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال شرکت کرده‌است. پیام در حال حاضر در کسب و کاری در حوزۀ آفلاین مشغول به فعالیت است. او هم‌اکنون در حال گذراندن هفته دهم دوره است.


پیام طراوتی در یک نگاه
  • ترجیح می‌دهم سرم به کار خودم باشه.
  • مهارت خاصی ندارم، بیشتر می‌بینم و می‌شنوم.
  • علایقم تماشای فیلم و خواندن کتاب هست.

پیام طراوتی دربارۀ دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ گفته:
اگر می‌خواهید بدونید چه خبره هست تو دنیای دیجیتال، این دوره بهترین جاست.
تا اینجا در دوره، پیام طراوتی مجموعاً 1 سوال پرسیده است و به همۀ آنها پاسخ داده شده است. در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، شرکت‌کنندگان امکان این را دارند که درباره تمام جلسات دوره اگر سوالی دارند بپرسند و به تک تک پرسش‌های آنها به صورت فایل صوتی (یا در وبینارهای پرسش و پاسخ هفتگی) پاسخ داده می‌شود.
پرسش‌هایی که پیام طراوتی تا اینجای دوره پرسیده است:
آیا به جای تست A/B در ایمیل مارکتینگ، می‌توان ۲ کمپین با ۲ ساختار ایمیل برای ۱ پویش یا ۱ خبر ارسال کرد؟ مثلا شرکت X که فروشنده کفش و پوشاک هست مثلا، برای شب یلدا میخواد به مشتری‌هاش که حدود ۱۰۰۰ نفر هستند، تخفیف ۲۰ درصدی بزاره و در یک ایمیل بهشون اعلام کنه. طبق درس ۱۷، راهش اینه بیاد تست A/B بر روی کمپین ایمیل مارکتینگش و هدایت مشتری‌‌هاش به صفحه فرود بذاره. آیا میشه به جای تست A/B ۲ تا ایمیل ارسال کنه؟ ی ایمیل ۷۲ ساعت قبل شب یلدا ی ایمیل ۲۴ ساعت قبل یلدا اما اینبار به همه ۱۰۰۰ نفر ۲ تا ایمیل با ۲ ساختار متفاوت ارسال شده و همه ۱۰۰۰ نفر هر ۲ مدل ایمیل رو دیدن و تصمیم به خرید گرفتن یا نگرفتن. آیا ارسال ۲ ایمیل دقیق‌تر از تست A/B نیست؟