میلاد نوری

میلاد نوری

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

جناب آقای میلاد نوری از 1398/12/21 در دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال شرکت کرده‌است. میلاد در حال حاضر در یک کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت است. او هم‌اکنون در حال گذراندن پایان دوره دوره است.



میلاد نوری را می‌توانید اینجا پیدا کنید:
وب سایت

میلاد نوری در یک نگاه
  • صبر، حوصله، استمرار و مقاومت در موقعیت سخت
  • دیجیتال مارکتینگ ، سئو و ...
  • مذاکره خرید و فروش و بازاریابی
میلاد نوری دربارۀ خودش گفته:
از وقتی 15 سالم بود با کامپیوتر آشنا شدم. کلی کیف کردم. از بازی کردن شروع کردم و به یادگیری شبکه به صورت تخصصی ختم شد.
حدود 5 سال هست که کسب و کار خودمون رو شروع کردیم و داریم ادامه میدیم. از هیچی به اینجا رسیدیم، با کلی سختی و تلاش خودمون رو کشیدیم بالا.
سعی میکنم یاد بگیرم تا بهتر بتونم به تیم کمک کنم.
میلاد نوری دربارۀ دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ گفته:
از مبتدی ترین جلسه ها تا پیشرفته ترین مباحث رو توی این دوره می بینید.
اما این همه چیز نیست ، میتونید توی هر جلسه اگر سوالی دارید بپرسید ، لایو اینستاگرامی، وبینارهای متعدد، کانال تلگرام برای شبکه سازی و کلی چیز باحال دیگه منتظر شماست. پس عجله کنید.
میلاد نوری در ابزارلاین ، به عنوان مدیرعامل در حال فعالیت است. دربارۀ ابزارلاین شاید بد نباشد بدانید که:
ابزارلاین فروشگاه اینترنتی ابزارآلات می باشد که متعلق به شرکت فن آوران تجارت آویژه می باشد.
تا اینجا در دوره، میلاد نوری مجموعاً 2 سوال پرسیده است و به همۀ آنها پاسخ داده شده است. در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، شرکت‌کنندگان امکان این را دارند که درباره تمام جلسات دوره اگر سوالی دارند بپرسند و به تک تک پرسش‌های آنها به صورت فایل صوتی (یا در وبینارهای پرسش و پاسخ هفتگی) پاسخ داده می‌شود.
پرسش‌هایی که میلاد نوری تا اینجای دوره پرسیده است:
در رابطه با متد ماتریکس که برای فروشگاه اینترنتی کاربرد بیشتری داشت دو سوال برای من به وجود آمد: اول اینکه ممکن است عباراتی که با این روش به دست می آید کلا توسط کاربر سرچ نشود و درصد خطای ما برای تارگت کردن عبارت صحیح با کانورت خوب بالا میرود زیرا از ابزار هایی مانند گوگل ساجسشن یا ترندز و غیره استفاده نکردیم و سرچ کاربران دیگر برای ما اهمیت نداشته است. راهکار ما برای کاهش این درصد خطا چیست؟ دوم اینکه نحوه استفاده کلمات به دست آمده در صفحات فروشگاه به چه صورت است؟ مثلا 15 کلمه در رابطه با دریل شارژی به شرح ذیل به دست آمده: خرید دریل شارژی خرید دریل شارژی ارزان خرید دریل شارژی خوب خرید دریل شارژی قوی خرید دریل شارژی رونیکس خرید دریل شارژی اصل و ... از این کلمات در دسته بندی استفاده کنم؟ در محصول استفاده کنم؟ کجا و به چه صورت از این کلمات استفاده کنم؟ لینک سازی ها به چه صورت انجام شود؟
سلام ما از کوتاه کننده لینک zil.ink برای معرفی لینک سایت - تلگرام - یوتوب و آپارات در قسمت لینک بیو اینستا استفاده میکنیم. آیا بهتر است لینک وبسایت را به صورت مستقیم وارد کنیم یا شما استفاده از zil.ink را پیشنهاد میکنید؟ از نظر سئو ، تجربه کاربری و غیره. آدرس پیج اینستاگرام : @abzarlinecom