مهدیه چوپانی

مهدیه چوپانی

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

سرکار خانم مهدیه چوپانی از 1398/12/21 در دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال شرکت کرده‌است. مهدیه در حال حاضر جایی مشغول به فعالیت نیست و در جستجوی شغل است. او هم‌اکنون در حال گذراندن هفته چهلم دوره است.



مهدیه چوپانی را می‌توانید اینجا پیدا کنید:
وب سایت | توییتر | اینستاگرام | لینکداین | پینترست| ویرگول | کانال تلگرام

مهدیه چوپانی در یک نگاه
  • مسئولیت پذیر هستم.
  • علاقه زیادی به یادگیری دارم.
  • به دنبال پیدا کردن مسیر خود هستم.
  • احترام قائل شدن از الویت‎‌های من.
مهدیه چوپانی دربارۀ خودش گفته:
من مهدیه چوپانی، فارغ التحصیل رشته مهندسی آی‌تی هستم بعد از تجربه‌هایی که از چند شغل داشتم. شروع به مطالعه مطالب دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام و تلگرام کردم و به مرور به این حوزه علاقه مند شدم و تصمیم گرفتم شروع به یادگیری کنم به همین دلیل در دوره دیجیتال مارکتینگ آقای طالبی شرکت کردم. عاشق یادگیری هستم و از یادگیری خسته نمیشم.
مهدیه چوپانی دربارۀ دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ گفته:
دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال در این مدت یکساله، علاوه بر آموزش های عمیق و کامل در این حوزه ؛ درست اندیشیدن و درست تحلیل کردن و حتی نحوه درست مطالعه کردن را هم به ما آموزش میدهد.
تا اینجا در دوره، مهدیه چوپانی مجموعاً 7 سوال پرسیده است و به همۀ آنها پاسخ داده شده است. در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، شرکت‌کنندگان امکان این را دارند که درباره تمام جلسات دوره اگر سوالی دارند بپرسند و به تک تک پرسش‌های آنها به صورت فایل صوتی (یا در وبینارهای پرسش و پاسخ هفتگی) پاسخ داده می‌شود.
پرسش‌هایی که مهدیه چوپانی تا اینجای دوره پرسیده است:
سلام من چند ايونت ساختم و براى هر كدام preview رو زدم و ايونت ها faire ميشد و بعد submit هم ميزدم ولى بعد كه در گوگل اناليتكس و بخش ايونت‌‌ها ميديدم هيچكدوم از ايونت ها در گوگل اناليتيكس نبود. چرا ايونت‌ها در گوگل اناليتيكس نمايش داده نميشد؟؟
با سلام و احترام . در لیست linear ، برای یک فروشگاه لباس بانوان باید گروه کلمه های تیشرت، تیشرت زنانه، تیشرت دخترانه ، تیشرت بانوان و ... را بنویسیم یا کافیه فقط گروه کلمه تیشرت را بنویسیم و کلمه های تیشرت زنانه، تیشرت دخترانه و ... را از کلمات، گروه کلمه تیشرت قرار دهیم ؟
با سلام و احترام در اين ويديو فرموديد در اينستاگرام پيج هاى بيزينسى كه حرفه اى عمل ميكنند از انواع محتوا استفاده ميكنند مثلا تعاملى و پروموشنال و ... ، در صورتى كه براى مثال در پيج كيف و كفش دنيلى كه در پيوندها لينك آن قرار داده شده فقط عكس‌های معرفى محصول و تعدادى ويديوهاى كوتاه از محصولات است پس به چه دليلى از انواع محتوا استفاده نكردند؟؟
سلام و احترام اگر در اينستاگرام امنيت يك موضوع نسبى و ما خودمون ميتونيم انجام بديم با راه كارهايى كه گفتيد پس افرادى كه در اينستاگرام به عنوان امنيت پيج فعاليت ميكنند دقيقا چه كارى انجام ميدهند؟؟
با وجود كمپين‌ها و مسابقه‌ها که ممكن تعدادى از فالورهاى يك اينفلوئنسر فيك باشن برنامه اى يا روشى براى اينكه ببينيم چه تعداد فالور فيك دارن وجود دارد؟؟
سلام و احترام برنامه‌ای هست براى اينكه ببينيم چند درصد فالورهاى دو اينفلوئنسر،مثلا نيكو و صبا يكسان است؟؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
سلام و وقت بخير . شركت كردن در گروه‌های هشتگ ، كه هر شب مدير گروه يك هشتگ به اعضاى گروه اختصاص ميدهند كه در زير پست‌ها قرار دهيم و پست‌های يكديگر را كه در آن هشتگ هست. در نيم ساعت اول پست گذارى سيو و لايك و فوروارد كنيم كه به اكسپلور رفتن پست و اينكه پست به افراد بيشترى از فالورها نشان داده شود كمك كند ، درست است و باعث بهبود پيج ميشود يا درست نيست و باعث آسيب به پيج ميشود ؟؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.