مجید شیری

مجید شیری

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

جناب آقای مجید شیری از 1399/08/17 در دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال شرکت کرده‌است. مجید در حاضر، دانشجو است و جایی مشغول کار نیست. او هم‌اکنون در حال گذراندن هفته اول دوره است.



مجید شیری را می‌توانید اینجا پیدا کنید:
| اینستاگرام

مجید شیری در یک نگاه
  • توانایی تشخیص ریشه مسائل و عارضه ها در یک سازمان
  • توانایی ترکیب راه حل های موجود و خلق راه حل های جدید
  • توانایی انگیزش دیگران و ایجاد چشم اندازهای جدید برای اونها
  • توانایی تجزیه و تحلیل جامع و ایجاد تصویر جامع از وضع موجود
  • توانایی کار با افراد بصورت یک بازیکن تیمی ایده آل
  • توانایی بعهده گرفتن نقش های مختلف در یک تیم کاری
  • توانایی برنامه ریزی، اجرا و به ثمر رساندن پروژه ها
مجید شیری دربارۀ خودش گفته:
من یه استراتژیست هستم؛ چشم اندازم جهانی بهتر و انسانی تر و ماموریت زندگی ام کمک کردن به افراد و کسب و کارهاست تا بتونن بهترین نسخه از خودشون باشن.
مجید شیری در راحت ملک ، به عنوان مدیرعامل در حال فعالیت است. دربارۀ راحت ملک شاید بد نباشد بدانید که:
کارگزاری املاک راحت ملک یک موسسه جامع خرید، فروش، ساخت و سرمایه گذاری در حوزه ساختمان است.
تا اینجا در دوره، مجید شیری مجموعاً 9 سوال پرسیده است و به همۀ آنها پاسخ داده شده است. در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، شرکت‌کنندگان امکان این را دارند که درباره تمام جلسات دوره اگر سوالی دارند بپرسند و به تک تک پرسش‌های آنها به صورت فایل صوتی (یا در وبینارهای پرسش و پاسخ هفتگی) پاسخ داده می‌شود.
پرسش‌هایی که مجید شیری تا اینجای دوره پرسیده است:
کاش یک نمونه از هدف با مشخصات ذکر شده را هم بیان میکردید.
در مورد پیشنهاد آقای سالار گل محمدی و جواب جناب طالبی، بنظرم در صورت توافق مدرسین و تمایل تیم mydmc میشه از طریق شبیه سازی فضای ورکشاپی و ضبط و قرار دادنش در سایت همراه با گنجاندن یک سری اقدامک در مسیر یادگیری دانش‌پذیران دوره مشکل تا حدودی حل بشه این چیزی هست که من در برخی دوره‌های آموزشی آنلاین تجربۀ مشابهش رو داشتم و در صورت نیاز می‌تونم مسیر اون تجربه ها رو در اختیار تیم برنامه ریزی و طراحی دوره قرار بدم، (چون وقتی میگیم دوره `جامع`، انتظار اینه که خروجی هرکدام از مباحث و سرفصل‌ها به نحوی باشه که برای شرکت کننده بدون حضور در رویداد یا دورۀ دیگه‌ای قابل به کارگیری و پیاده سازی باشه. وگرنه مرور مباحث تئوریک که ممکنه در سایتهای مختلف وجود داشته باشه کمک چندانی به عمیق و کریستالی شدن یادگیری دانش‌پذیر نمیکنه.
با سلام خدمت جناب طالبی و همکاران دوست داشتنی شان. مسأله ای که خانم شباهنگ فرمودند بیشتر مربوط به نداشتن طرح درس مشخص بصورت یک نقشۀ راه منسجم و دارای پیوستگی فرایندی برای دوره است تا ناتوانی مدرسین دوره؛ چیزی که اتفاقاً در تبلیغات ابتدای دوره بعنوان ویژگی و مزیت اصلی آن معرفی شده بود؛ این مسأله باعث شده مطالب دوره بسیار گیج کننده و گسسته باشد. بعنوان مثال در ویدیوی بخش دوم همین هفته، آقای مشیر فر می‌گویند که بوم استراتژی محتوایی که معرفی کرده اند را شرح خواهند داد، اما بعد از توضیح گام اول پر کردن بوم(بخش هدفگذاری)، آن را رها کرده اند و در ویدیوهای بعدی به سراغ معرفی مدل‌های بازاریابی محتوایی می‌روند مثال دیگر اینکه پراکندگی همین موضوع بازاریابی محتوایی در هفته‌های 14، 26، 28، 33، 34، 35، 37، 61 و 65 گسترده شده است و از هر دری سخنی گفته شده است. به نحوی که برای مخاطب در حال یادگیری و تازه کار، تشخیص 1-2-3-4 مواجه شدن با محتوا در بازاریابی دیجیتال بسیار سخت و گیج کننده می‌شود.
روشهای جستجوی اینفلوئنسرها بر مبنای هشتگ رو توضیح دادید؛ سوال من اینه که چطور اینفلوئنسرها رو در یک محدوده جغرافیایی محدود پیدا کنیم؟ مثلاً من یه پیج در حوزه املاک در استان کرمانشاه دارم و مایلم فقط کاربرهای کرمانشاهی من رو بشناسن و فالو کنن. چطور باید اینفلودنسرهای مرتبط با حوزه ملک در محدوده کرمانشاه رو پیدا و باهاشون کار کنم؟
سلام خسته نباشید. تمرین ها رو چطور باید براتون بفرستیم و ارزیابی و کرکسیون بکنیم؟
در مورد 20 ویژگی محتوای خوب بلحاظ اجرایی چگونه رعایت این 20 ویژگی را در محتوایمان چک و کنترل کنیم؟ ابزار اجرایی مثل دستورالعمل و چک لیست و ... داره؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
سلام در دقیقه بین 23-25 ویدیوی Lead generation فرمودید چند نمونه از پروپوزال های دانشجویان قبلی مدیریت صنعتی رو در سایت جهت آشنایی قرار میدید. اما لینکش هنوز توی این صفحه نیست.
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
اگه ممکنه راههای بهینه برای تست یک ایده جدید کسب و کار نوپا یا استارتاپ بدون انجام هزینه زیاد برای کسایی که دانش فنی برنامه نویسی ندارند رو هم بفرمایید. بعنوان مثال اگر قصد داشته باشیم مطابق روش Lean بدون هزینه زیاد و استخدام تیم فنی چندتا ایده کسب و کار پلتفرمی رو با یک دامنه و هاست و چندتا لندینگ پیج و ارائه فیچرهای مختلف تست Problem/Solution fit بزنیم و ببینیم کدوم از این فیچرها بیشتر با نیاز بازار انطباق داره، بعد تیم توسعه رو به یکی از روشهای outsource/in-house استخدام کنیم و CMS اختصاصی نهایی رو بر مبنای اون نتایج بنویسیم و به مرور بهبود بدیم، از چه گزینه هایی باید و میتونیم استفاده کنیم؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
جناب طالبی سلام چه بعنوان یک دیجیتال مارکتر که احتمالن به کسب و کارها و کارفرماهای مختلف سرویس میده، و چه بعنوان یک صاحب کسب و کار یا کارآفرین که ممکن هست در مقاطع مختلف ایده هایی برای پیاده سازی کسب و کار در صنایع و بازارهای مختلف داشته باشه، از چه روشی اون شرکتهایی برتر که در یک حوزه کسب و کار خاص CMS تولید کرده اند رو پیدا کنیم؟ مثلاً خود جنابعالی با چه روشی به این 8 شرکت که در حوزه آموزش بهترین CMS ها رو تولید کرده اند رسیدید؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.