لیلا داداشیان

لیلا داداشیان

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

سرکار خانم لیلا داداشیان از 1400/11/27 در دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال شرکت کرده‌است. لیلا در حال حاضر در یک کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت است. او هم‌اکنون در حال گذراندن هفته اول دوره است.



لیلا داداشیان را می‌توانید اینجا پیدا کنید:


لیلا داداشیان در یک نگاه
  • هرچه که تجربه کردم و آموختم دوست دارم برای تسهیل زندگی دیگران در اختیارشون قرار بدم.
  • یک کوچ هستم و شنونده بسیار فعال و عمیقی هستم.
  • تبحر خاصی در استفاده از Mind Map برای برنامه ریزی دارم.
  • علاقه خاصی به حوزه افراد دارای معلولیت دارم.
  • سریع می تونم یک مراسم رو برنامه ریزی کنم و وظایف افراد واگذار کنم.
  • کتاب خوندن را بسیار دوست دارم.
  • از دنیای بچگیم جدا نشدم و نخواهم شد، پس بهترین کارتون ها رو بهم هدیه بدید.
لیلا داداشیان دربارۀ خودش گفته:
لیلا داداشیان هستم، کوچ شغلی و کسب و کار، علاقه مندی من در حوزه افراد دارای معلولیت است. مجموعه جدیدی را در همین راستا راه اندازی کردم. در برگزاری مراسم هایی مثل نمایشگاه، بازارچه و سمینار تبحر دارم. شبکه های ارتباطی خوبی در حوزه هایی که در طول 20 سالی که کار کردم، دارم. خودم را موظف به یادگیری و ارتقاء دانش می دونم.
لیلا داداشیان دربارۀ دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ گفته:
به نظر من دیجیتال مارکتینگ تنها برای کسب یک مهارت برای داشتن یک شغل مناسب نیست بلکه نیاز امروز هر فردی که به نحوی مارکتینگ در شغلش تاثیر داره هست.
این دوره مزیت بسیار خوبی که تی نسبت به بهترین دانشگاه هایی که درس خوندم داره اینه که استاد دوره و محتواها دائم به روزرسانی میشن. که این درمحیط دیجیتال واقعا مهمه چون هرروز این نرم افزارها در حال بروزرسانی هستند و چه بسا بعضی از این تغییرات خیل وسیع است.
لیلا داداشیان در Nixana ، به عنوان بنیانگذار در حال فعالیت است. دربارۀ Nixana شاید بد نباشد بدانید که:
مجموعه ای با هدف تسهیل گری در حوزه شغل، کسب و کار افراد دارای معلولیت
تا اینجا در دوره، لیلا داداشیان مجموعاً 2 سوال پرسیده است و به همۀ آنها پاسخ داده شده است. در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، شرکت‌کنندگان امکان این را دارند که درباره تمام جلسات دوره اگر سوالی دارند بپرسند و به تک تک پرسش‌های آنها به صورت فایل صوتی (یا در وبینارهای پرسش و پاسخ هفتگی) پاسخ داده می‌شود.
پرسش‌هایی که لیلا داداشیان تا اینجای دوره پرسیده است:
تصمیم گیری در مورد اینکه در موارد مشابه از ابزارهای تحت کنترل ما استفاده کنیم یا ابزارهای متعلق به ما، مطمئنا به استراتژی ما برمی گرده، اما بعلت موارد ضد و نقیضی که بخصوص در این دوران کرونا دیدم برام جای سوال شده، که با وجود ابزارهایی مثل، اسکای روم، الوکام، قبل از اینا ادوبی با اون نوشتار فارسی خنده دارش و حالا این همه ابزار با کیفیت های متفاوت، چرا باید یک موسسه هزینه بالایی پرداخت کنه و LMS اختصاصی طراحی کنه؟ آیا ربطی به حفظ حقوق مشتریان داره؟
آیا امکانش هست یک پلتفرم مثل Mydmc داشته باشیم و روی همون دامین فروشگاه هم بالا بیاریم؟ اگر بله آیا جداگانه کتابفروشی هم میشه داشت؟ منظورم همه با یک دامین ولی ساب دامین ها متفاوت باشه؟