جناب آقای شایان رحیمی از 1400/09/27 در دورۀ آنلاین دیجیتال مارکتینگ شرکت کردهاست. شایان در حال حاضر در یک کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت است. او هماکنون در حال گذراندن هفته بیست و هفتم دوره است.

شایان رحیمی
دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)- ایمیل: rah.shayan@gmail.com
- تلگرام: shry1375
شایان رحیمی در یک نگاه
شایان رحیمی در ایران هاست ، به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ در حال فعالیت است. دربارۀ ایران هاست شاید بد نباشد بدانید که:
هاستینگ
تا اینجا در دوره، شایان رحیمی مجموعاً 1 سوال پرسیده است و به همۀ آنها پاسخ داده شده است. در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، شرکتکنندگان امکان این را دارند که درباره تمام جلسات دوره اگر سوالی دارند بپرسند و به تک تک پرسشهای آنها به صورت فایل صوتی (یا در وبینارهای پرسش و پاسخ هفتگی) پاسخ داده میشود.
پرسشهایی که شایان رحیمی تا اینجای دوره پرسیده است:
با سلام از پنل پیامکی به شکلی میشه برای بازگشت مشتریان ناراضی استفاده کرد؟ برا مثال در سال 99 20 هزار مشتری داشتیم که در سال 1400 دیگه خدماتی دریافت نکردن با اینکه خدمات ما با نیاز هفتگی و ماهانه خانواده ایرانی ارتباط داره. در اوایل سال 1400 در چند نوبت با پیامک تاچ کردیم ولی نرخ بازگشت قابل قبول نبوده به نظرتون از پیامک به چه شکل استفاده کنیم؟