سیدعلیرضا جعفری دربارۀ خودش گفته:
من یک مشاور و مدیر دیجیتال مارکتینگ هستم؛ در واقع کار من یافتن و اجرای راهکارهای دیجیتالی، برای بازاریابی (شناخت، جذب و حفظ مشتری) کسبوکارهاست.
کار من بسیار شبیه به یک مربی ورزشی است ...
من با عقد قرارداد یکساله و بعضاً بیشتر وارد شرکتها میشوم.
مأموریت من این خواهد بود که واحد دیجیتال مارکتینگ را درون مجموعه راهاندازی؛ فرایندهای موردنیاز دیجیتال مارکتینگ را تدوین و اجرا نموده و در نهایت به اهداف تعیین شده سازمانی ظرف مدت مشخص دست پیدا کنم.
در این مسیر، مسئولیت کلیه پروژه را برعهده خواهم گرفت.
نیروهای موردنیاز را از درون همان مجموعه انتخاب و آموزش میدهم. (بعضاً نیروهای موردنیاز را استخدام میکنم.)
با کمک یکدیگر و جهت افزایش تجربه، کمپینهای مختلف و کوچکی را برگزار میکنیم.
همواره تلاش میکنیم هر روز بهتر از قبل شویم و در نهایت به اهداف سازمانی خود دست پیدا کنیم.
همواره معتقدم دو مورد تأثیر کاملاً مستقیم در موفقیت یا عدم موفقیت پروژههای دیجیتال مارکتینگ دارد.
1. شناخت صحیح و عمیق از صنعت
2. اجرا فرایندها بهصورت درونسازمانی (InHouse)
بنابراین؛ بهموازات همه فعالیتهای اجرایی؛ یکی از اصلیترین مأموریتهای من این خواهد بود که نیرویی بهعنوان مدیر واحد دیجیتال مارکتینگ از دل همان مجموعه تربیت کنم تا بتواند تسک ها و فرایندها را مدیریت و اجرا نماید.
در نهایت چنانچه به حضورم بعد از اتمام قرارداد نیازی نبود، با مجموعه خداحافظی کرده و صرفاً بهعنوان مشاور در کنار آنها خواهم بود.
با این کار تلاش میکنم کسبوکارها را در مسیری درست همراهی کنم و بجای تفکر شخصی و فردی، تفکری سازمانی داشته باشم.
سیدعلیرضا جعفری دربارۀ دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ گفته:
یک دوره کاربردی، مبتنی بر تجربیات بسیار ارزشمند با سرفصلی مدون.
اگر در دنیای دیجیتال مارکتینگ گم شده اید، این دوره به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید یک دید عمیق از ابعاد فنی و مارکتینگی پیدا کنید.