سمیه نوشادی

سمیه نوشادی

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

سرکار خانم سمیه نوشادی از 1398/12/21 در دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال شرکت کرده‌است. سمیه در حال حاضر در یک کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت است. او هم‌اکنون در حال گذراندن هفته سی و ششم دوره است.



سمیه نوشادی را می‌توانید اینجا پیدا کنید:
وب سایت | توییتر | اینستاگرام | پینترست| ویرگول | آپارات

سمیه نوشادی در یک نگاه
  • پشتکار دارم و دست از سعی و خطا بر نمیدارم
  • خسته نمیشم و سختگیرم
  • دقیق و با تعهد هستم
  • تمام مسیر کسب و کارم را با تجربه طی کردم و فکر میکنم تا حدودی موفق بودم اما به شدت به آموزش نیاز داشتم
  • قابلیت تولید محتوای خوب را دارم
  • ایده پرداز خوبی در توسعه محصولات بودم طوری که فروش آن حوزه 5 برابر شد
  • باور دارم که اول راهم و از هیچ لحظه‌ای برای یادگیری نمیگذرم
سمیه نوشادی دربارۀ خودش گفته:
مادری که بعد از تولد پسرم، دختری به نام هنرچی را بر خلاف مسیر رودخانه، با کاری که بنظر همه اطرافیان دیوانگی محض بود خلق کردم.
برای پیشبرد این هدف به آموزش احتیاج داشتم. تا امروز فکر میکنم بهترین پاسخ برای این نیازم را در عادل طالبی دیدم
سمیه نوشادی دربارۀ دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ گفته:
بی اغراق این دوره را به کسی که
1- قرار نیست سوار موجهای یک شبه شود.
2- به دنبال یادگیری ست نه صرفا موفقیت کوتاه مدت
3- صبوری آموزش دیدن را دارد
توصیه میکنم
سمیه نوشادی در هنرچی ، به عنوان مدیر در حال فعالیت است. دربارۀ هنرچی شاید بد نباشد بدانید که:
هنرچی، صدای دست ساخته‌های ایرانی ناشناخته و با کیفیتی است که در دست پیر و جوان در گوشه گوشه این خاک تولید میشود. ما با تکیه بر محور خوداشتغالی از شرقی ترین مرز کشور شروع کردیم و حالا به لطف خدا و همراهی دوستان مسیر تکاملی خود برای گسترش در سطح کشور طی میکنیم.
تا اینجا در دوره، سمیه نوشادی مجموعاً 9 سوال پرسیده است و به همۀ آنها پاسخ داده شده است. در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، شرکت‌کنندگان امکان این را دارند که درباره تمام جلسات دوره اگر سوالی دارند بپرسند و به تک تک پرسش‌های آنها به صورت فایل صوتی (یا در وبینارهای پرسش و پاسخ هفتگی) پاسخ داده می‌شود.
پرسش‌هایی که سمیه نوشادی تا اینجای دوره پرسیده است:
سلام/ اقای طالبی لینک دهی در آپارات برای ما مدتهاست که عمل میکنه. یعنی همین قسمتی که شما برگشتید چک کردید و لینک درست و قابل کلیک بود برای ما قابل کلیک نیست. این خب عملا پس هیچ بک لینک سایزی هم اتفاق نمیافته
سلام وقت بخیر. ابزار فشرده سازی ویدیو که معرفی فرمودید باید خریداری بشه؟ چون واتر مارک داره. و آیا ابزار دیگه ای سراغ دارید؟ متشکرم
سلام چقدر من لذت بردم ازینکه خانم ارنواز این جلسه رو ارائه دادن. ارائه این بخش نشون از قدرت تیم شما بود. خانم ارنواز عزیز توی تریبون رفتم و دیدم نوشته بود که میشه ریپورتاژ آگهی رایگان داد بهش. این ریپورتاژهای رایگان امکان بک لینک داره؟ البته من نتونستم مسیری برای درج ریپورتاژ رایگان پیدا کنم. اما تو صفحه اول سایتشون داشتن .
اقای طالبی این متن نمینوسم برای سوال، مینویسم برای اینکه بگم کاش هرکسی که با چارتا صفحه کد زدن آشنا شده نیاد بگه برنامه نویسم. کسی که زبون بازاریابی داره، نیاد فقط با شگرد جذب مشتری، یه مشتری نااگاه مثل ما رو جذب و بیچاره کنه. وقتی این ویدیو دیدم با تمام وجودم دلم برای سه سال تلاش شبانه روزی نسوخت، له شد (به جرات میگم من بزرگ شدن پسرم رو در این سه سال نفهمیدم) منی که سه سال پیش، مثل اقای طالبی نمیشناختم و تمام دسترسی و آگاهیم تو اون شهر کوچیک، خلاصه شد به دوسه تا گروه برنامه نویسی، بعضیا تهی با ادعا، بعضیام تهی و بی ادعا، میرم سراغشون. و الان با دوره شما فهمیدم چی به چیه. حالا تونستم برنامه نویس متعهد خوب پیدا کنم. حالا برگردم و ببینم که اون ادمها نه تنها سرمایه و وقتم و تلاش کل بچه ها هدر دادن، بلکه حتی یه سرچ کنسول ست نکرده منکه اون موقع نمیدونستم اینا چیه یه جوری گربه شور کرده که الان حتی انتقال داده مشتری یه معضل شده. بگذریم. هدف از بیان این مسئله اینجا این بود، خیلی از مخاطبای شما برنامه نویس هستن. و خیلی ها هم هستن از جنس همون ادمایی که پروژه ما رو گرفتن. کنار همه درسهای علمی و زندگی که میدین، لطفا بگید یه مدرک نرم افزار، پاس کردن یه دوره دلیل نمیشه که تو شایستگی گرفتن تام وتمام یه پروژه داری. برو لعنتی یکم شاگردی کن. یکم خاک بخور بعد ادعا کن همین ببخشید طولانی شد. ممنون برای تمام تعهد و علم و تواضع شما
اقای طالبی با توجه به اینکه مخصوصا توی شبکه های اجتماعی لینک محصولات شیر میشه اصولا، ایا باید این open graph برای تک تک صفحات سایت ست بشه؟ آیا کلا یک سری تگه که توی هد همه صفحات به یک شکل میاد؟ یا نه برای هر صفحه باید به صورت مجزا ست بشه؟
سلام. من هنوزم اینکه باید از چی شروع کنم برام خیلی مبهمه. مثلا ما یک زیر دسته محصول در سایت داریم به نام جعبه پذیرایی. حدود شاید 200 محصول با همین عنوان جعبه پذیرایی تو سایت هست. که تولید محتواش واقعا با این همه شبات کار سختیه. یا مثلا زیر دسته حوله داریم که باز تعداد خیلی زیادی محصول با این نام و پسوندهای متفاوت در سایت هست. ایا این برداشت من درسته؟ باید بیام و روی کلمه کلیدی دسته ها کار کنم؟با روش متریکس ؟ یا نه باید روی دونه دونه این همه محصول مشابه یک دسته با روش متریکس کار کرد؟ نکته بعدی، وقتی سایت از نظر ux و ... هنوز ایراد داره درسته که با a-method عناوین و ... برای مقالات در بیاریم و ریپورتاژ شروع کنیم؟ نمیدونم اولویت باید به چی بدم. اینم میدونم الان داره بک اند سایت با فرد متخصص جدید اصلاح میشه. حداقل تا اواخر بهار طول میکشه این مشکلات ux و ... هم درست بشه. مثل کلاف سر درگم شدم اقای طالبی....
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
سلام. در مورد سایتی مثل سایت ما که محصولات دستساز مختلف هست باید این تمرین روی هر کدوم از موضوعات (دسته ها) انجام بشه؟ یا کلا کلمات کلیدی که میشه به سایت ما رسید؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
سوال نه. باید بگم گوارای وجودتون هزینه دوره. ده ها بار بیشتر از هزینه دوره شما ارزش داشت
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
چقدر من به این احتیاج داشتم واقعا. ما همیشه برنامه پیجمون رو اول هر ماه بر حسب اینکه قراره چه مناسبتی باشه، چه فرد جدیدی به مجموعه تولید اضافه بشه مینوشتیم. یه مدت ترللو امتحان کردم اما برای بچه ها سخت بود. این خیلی عالی بود. من الان برای نظم فروشهای اینستاگرام ازش میخوام استفاده کنم. این نوشتم که بگم این دوره خیلی چیزها برای یادگیری داره. ممنون
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.