زهرا صالحی یانسری

زهرا صالحی یانسری

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

سرکار خانم زهرا صالحی یانسری از 1399/02/09 در دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال شرکت کرده‌است. زهرا در حال حاضر در یک کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت است. او هم‌اکنون در حال گذراندن هفته سی و چهارم دوره است.



زهرا صالحی یانسری را می‌توانید اینجا پیدا کنید:


زهرا صالحی یانسری در یک نگاه
  • تو دوستی با دوستام از جون و دل مایه میزارم
  • چیزهایی رو که بلدم دوست دارم به دیگران یاد بدم
  • مهربونم ولی اگر کسی از چشمم بیفته افتاده
  • عاشق مدیریت یک گروهم و همچنین کارگروهی هستم
  • وقتی یه کاری بهم محول میشه تا به سرانجام نرسونمش ولش نمیکنم
  • خودم رو خیلی دوست دارم و البته گاهی وقتا حسودم میشم
  • عاشق خانوادمم و همینطور آشپزی
زهرا صالحی یانسری دربارۀ خودش گفته:
من زهرام 34 ساله
درحال حاضر هم آشپزی میکنم و توپیجم پست هاشو میزام که این کار دلیه.👩‍🍳
فعلا دورکارم و برای یک سایت دارم dataentery میکنم💻
عاشق کار توی فروشگاه آنلاین هستم.
مهربونم ولی توی کار خیلی جدیم و با کسی تعارف ندارم😉
زهرا صالحی یانسری دربارۀ دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ گفته:
این دوره خیلی چیزا بهم یاد داده، دادن خط فکری که بتونم برای کارهایی میکنم دلیل داشته باشم و براش اصول تعریف کنم،راحت و با صراحت در انتخاب هام گزینه نه رو بتونم به کار ببرم،چون دلیل نداره همه کارهای تو دنیا را من انجام بدم و همه مهارت هار و داشته باشم.این دوره بهم یاد داده اگر یک مهارت رو بتونم خوب اجرا کنم برنده ام.اگرچه این رو هم میگه که بهتره تو زمینه های مرتبط با کارت به روز باشی و اطلاعات داشته باشی تا بتونی به موقش از پس کارات بربیایی.خلاصه به نظرم این دوره علاوه بر موضوعش که دوره آنلاین بازاریابی دیجیتاله تو دلش کلی نکات ریز و درشته که علاوه بر حوزه کاری هرفرد تو زمینه های (اجتماعی،فرهنگی،رفتاری،زندگی) به ما درس هایی داده که جاهای دیگه انقدر براش وقت نزاشتن،این دوره مثل دانشگاهه و از توش کلی چیز میتونی یاد بگیری بسته به این داره شما قلابتو با چه هدف و نیتی انداختی تو این دریا،عادل طالبی با الگویی که پیش گرفته وبا داشتن ویژگی های بارزی که داره برای خیلی ها میتونه تو هدف برای آیندشون موثر واقع بشه.
تا اینجا در دوره، زهرا صالحی یانسری مجموعاً 11 سوال پرسیده است و به همۀ آنها پاسخ داده شده است. در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، شرکت‌کنندگان امکان این را دارند که درباره تمام جلسات دوره اگر سوالی دارند بپرسند و به تک تک پرسش‌های آنها به صورت فایل صوتی (یا در وبینارهای پرسش و پاسخ هفتگی) پاسخ داده می‌شود.
پرسش‌هایی که زهرا صالحی یانسری تا اینجای دوره پرسیده است:
تا اونجایی که من متوجه شدم همه این کارها و ایجاد کمپین های گوگل ادز برای کسب و کارهایی هست که سایتشون راه افتاده و میان برای محصولاتی که فروش کمی دارند از این کمپین استفاده میکنن؟درسته؟ این چیزیه که من متوجه شدم. حالا سوالم این هست که آیا سایتی که هنوز ران نشده و تازه دارد دیتا اینتری میکند چرا باید کمپین ادز بره؟در حال حاضر چه کمکی بهش میکنه؟این را هم میدانم که در تهیه لیست کلمات برای سئو میشه از این کمپین استفاده کرد و حتی کمپین تست راه اندازی کرد.این را در ویدئوی بعدی خانم شریفی گفتند. سوال اصلی من اینه یه سایتی که در حوزه فروش کتاب های کمک آموزشی هست آیا لازمه به فاصله 2 ماه برای سایتی که هنوز لانچ نشده ادز بره؟
سلام خواستم تشکر کنم از شیما شریفی عزیز که این قسمت رو با مثال های که زد برای من ملموس کرد.عالی بود مرسی
سلام وقت بخیر نمونه ای از نوشتن رپرتاژ هوشمندانه که خانم ارنواز عزیز به آن در این ویدئو اشاره کردند کجا قرار دارد؟
در دقیقه 7:51 که در مورد مِیوِن ها حرف زده شد من فارسی نوشتم مِیوِن چون مدل انگلیسیش رو نمیدونستم چطوریه البته سرچ کردم ولی خب ترجمه کلمه ایش بی ربط بود. میخواهم این را بپرسم که این دسته دوم از آدم ها که بعد ازconnector ها به آن اشاره شد همان اکسپِرت خودمان بودند که شما قبلا در موردش صحبت کرده بودید؟؟؟ ولی با یک نام جدید در این قسمت؟
سلام و روز بخیر☺ یک پیشنهاد در رابطه با پیغامی که حین دیدن ویدئو میاد(اینکه این ویدئو را نشر ندهیم و...) کل ویدئو این بخش حدود 10:43 است و برا ی این تایم ⇩ آیا لازم بود این نکته را 2 بار در خلال پخش ویدئو مطرح کنید من به شخصه حواسم پرت شد😔بهتر است قبل از شروع بحث یا نهایتا انتهای بحث این نکته را یاد آوری کنید( که این ویدئو برای کسانی است که در دوره ثبت نام کردن و....) دقیقا در دقیقه ً3:2 تا ً3:17 و ً8:49 تا ً9:43 که از وسط ویدئو رد شد.
برای مثال شما برای تیزلند از زلکا استفاده میکنید؟ آیا برای عضویت و استفاده از سرویس هاو رصد دیتا ها در هر بخش مثل توییتر یا اینستاگرام باید تعرفه پرداخت کرد؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
سلام وقت بخیر در این ویدئو درباره زلکا و کاربردش صحبت شد، و در مورد بیزینس ایرانسل،اسنپ،همراه اول،دیوار،که مطرح و برند هستن و یه جورایی میخوان از روی پایش و رصد رسانه ها و شبکه های اجتماعی( اینستا گرام،توییتر و...) پست هایی که در فضاهای مختلف ارسال میشه رو از نظر کمی و مفهومی،احساسی و...بررسی بکنن. آیا این امکانی که زلکا میده که درواقع سرویس سوشال لیسنینگ هست برای همه کسب و کارها در هر سطحی اجرا شدنی است یا خیر باید از نظر برند و جایگاه به یه حد قابل قبولی برسیم بعد از این سرویس استفاده کنیم؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
سلامی دوباره و روز شنبه بخیر خواستم امروز پیامم را ارسال کنم به انتقادی که روز 5 شنبه کردم برمیگردد.من ویدئو بخش 4 جلسه 30 را 2 بار دیگر دیدم و متوجه لپ مطلب شدم گرچه جاهایی را هم رد کردم.باتوجه به اینکه تا این جلسه همه ویدئوهار را با یک بار دیدن درک کردم. برایم جالب و البته جای سوال بود چرا یک بخش از یک جلسه نیاز به 3 بار دیدن برایم پیداکرده؟ آیا این موضوع به تمرکز شخص در آن روز خاص برمیگردد یا جنبه ی دیگری دارد ممنون میشوم من را راهنمایی کنید آقای طالبی البته شاید بگویید این مورد چیزی است که همه میدانند و درک کرده اند که حتما باید تمام حواسشان به ویدئوها باشد جالب است که حواسم بود طوری که آن روز را اختصاص داردم برای همین کار فارغ ار هر موضوع دیگری. دیدن ویدئو را 5 شنبه رها کردم و روز جمعه مجدد دیدم.
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
سلام وقت بخیر نمیدانم این مواردی که می خواهم بگویم را شما چه در نظر میگیرید. امیدوارم این انتقاد من به عنوان کم لطفی برای زحماتی که تیم شما میکشد یادداشت نشود. در مورد ویدئوهای این جلسه و این بخش که بخش promotion است متاسفانه مطالب از انسجام و یکچارچگی برخوردار نبود و من موضوع را متوجه نشدم و از این شاخه به آن شاخه پریدن بهم دست داد نه یک موضوع واحد. من فکر میکنم دوست عزیزمان که زحمت ارائه این جلسات را کشیدند یا بخاطر دانش و حجم بالای اطلاعاتشان شاید نتوانستند مطلب را خوب ادا کنند یا شاید من از سطح پایینی از سواد و دانش در این حوزه برخوردارم و یا شاید این دوست عزیزمان در قسمت انتقال داده هایشان مهارت انتقالش را ندارند و این امری است طبیعی و از مهارت ایشان نمیکاهد . شاید هم ما به شیوه ارائه شما عادت کردیم نمیدانم.مثال هایی که میزدند کامل و ملموس نبود و مدام حرفهایشان نصفه میماند.ولی زمانی که شما مطلب را میگویید و مثال هایتان تماما قابل درک است. این موضوع از این جهت برای من مهم است که ویدئوهای این جلسه به هم ارتباط دارند لذا مبهم ماندن یک بخش میتواند بخش بعدی را نامفهوم کند. پیشاپیش عذر مرا پذیرا باشید. البته لازم است این نکته را یاد آوری کنم شما خودتان توقع مارا بالا بردید چرا که ارائه های خودتان بی نقص و کامل است. امیدوارم از من و این انتقادم ناراحت نشودید و اگر فکر میکنید این موضوع شخصی جواب داده شود موردی ندارد که خدایی نکرده من باعث زائل شدن زحمت دوستان نشوم. پایدار باشید.
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
و مورد بعدی اینکه وقتی سوالی را حین دیدن ویدئو ثبت میکنیم متاسفانه مجدد ویدئو از اول play میشه آیا این اتفاق طبیعی است ؟چرا مجدد از ادامه نمیتوان ویدئو را دید؟ این مدل بخاطر اینه تا ویدئو تا آخر دیده شود و بعد سوال را ثبت کرد؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
سلام وقت بخیر ایکاش در این ویدئو روی زیر صدا ها کار میکردید سولاتی که دوستان میپرسن و حتی خود آقای طالبی واضح نیست و قسمت هایی که دوست عزیزمون روی تخته دارن توضیح میدن رو که ما نمیبینیم.و این ویدئو میتونست بهتر باشه از نظر زمانی چون تایم پِرت زیاد داشت و این امر باعث خسته کنندگیش میشد. در کل توی سایت جدید صداضعیف تر ازسایت قبلی هست البته این نظر من هست نمیدونم با این که وُلوم من 100 هست انگاری رو 50 است.
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.