حسین ایرانمنش

حسین ایرانمنش

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

جناب آقای حسین ایرانمنش از 1399/08/25 در دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال شرکت کرده‌است. حسین در حال حاضر در کسب و کاری در حوزۀ آفلاین مشغول به فعالیت است. او هم‌اکنون در حال گذراندن هفته اول دوره است.



حسین ایرانمنش را می‌توانید اینجا پیدا کنید:
وب سایت | اینستاگرام | لینکداین | یوتیوب | آپارات | کانال تلگرام

حسین ایرانمنش در یک نگاه

حسین ایرانمنش در شرکت صنایع پلاستیک بازکو ، به عنوان در حال فعالیت است. دربارۀ شرکت صنایع پلاستیک بازکو شاید بد نباشد بدانید که:
ما تولید کننده نایلون و نایلکس های چاپی اختصاصی هستیم و در کرمان فعالیت میکینم . همینطور به تعداد زیادی از استان های دیگه هم ارسال داریم
تا اینجا در دوره، حسین ایرانمنش مجموعاً 2 سوال پرسیده است و به همۀ آنها پاسخ داده شده است. در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، شرکت‌کنندگان امکان این را دارند که درباره تمام جلسات دوره اگر سوالی دارند بپرسند و به تک تک پرسش‌های آنها به صورت فایل صوتی (یا در وبینارهای پرسش و پاسخ هفتگی) پاسخ داده می‌شود.
پرسش‌هایی که حسین ایرانمنش تا اینجای دوره پرسیده است:
سلام سوال اول : دامنه ها رو چه کسی ایجاد میکنه و چه کسی از دسترس خارج میکنه بعد از انقضا ؟؟ گوگل ؟ آیکان ؟ سایت های واسطه ؟؟ کدوم مورد ؟؟ سوال دوم و مهم تر برای ما : سایت ما bazco.ir هسته که در زمینه نایلون های چاپی اختصاصی فعالیت میکنیم زمان ثبت این دامنه bazco.com در دسترس نبود اما الان که چک کردم در دسترس قرار گرفته ، به نظر شما لازمه که این دامکنه رو خریداری کنم ؟؟؟ سوال سوم : برای کار ما بهتر نیست قید نام برند رو بزنیم و یه دامنه جدید و شامل کلمات کلیدی کارمون ثبت کنیم ؟؟؟
سلام من بعد از دیدن این ویدئو متوجه شدم که برای کسب و کار خودم که تولید نایلون های چاپی اختصاصی هست پارالل اسکوپ زدم و بیشتر در اینستا برای جذب مخاطب هدفمند (کسب و کارها) و تبدیل اونها در نهایت به مشتری مطالبی رو با موضوع تبلیغات و کسب و کار منتشر میکردم (bazco.ir@) چون حوزه کاری من خیلی مطالب جذابی نداره . همیشه به این کارم شک داشتم که آیا درسته یا نه ؟؟؟ می خواستم نظر شما رو هم در مورد موضوع محتوای موازی خودمون بدونم . با تشکر