جعفر آسمانی

جعفر آسمانی

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

جناب آقای جعفر آسمانی از 1398/12/23 در دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال شرکت کرده‌است. جعفر در حال حاضر در یک کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت است. او هم‌اکنون در حال گذراندن هفته سی و پنجم دوره است.



جعفر آسمانی را می‌توانید اینجا پیدا کنید:
| توییتر | اینستاگرام | لینکداین | پینترست| ویرگول | فیس‌بوک | یوتیوب | آپارات | نماشا | تماشا | کانال تلگرام

جعفر آسمانی در یک نگاه
  • مهارتم در شناسایی انواع عایق های صوتی و حرارتی و رطوبتی است.
  • در پیگیری امورات کسب و کارم جدی هستم.
  • تا زمانی که از تماس گیرندگان و مشتری بالفعل نتیجه نگیرم ول نمی کنم سعی می کنم حداقل 4 بار زنگ بزنم.
  • بعد از تحویل سفارشات مجددا با مشتری ام تماس می گیرم نظرش را می خواهم.
  • روزانه حداقل 12 ساعت برای کار و کسبم وقت می گذارم.
  • به درخواست هایی برای کسب و کارم لطمه می زند حتما حتما نه می گویم.
  • قیمت کالایی که برای فروش تهیه کرده ام را تا اتمام آن افزایش نمی دهم حتی اگر کارخانه قیمت آن کالا را افزایش دهد.
جعفر آسمانی دربارۀ خودش گفته:
من جعفر آسمانی هستم 4 سال است که در شغل فروش انواع عایق پشم سنگ و انواع عایق های نانو فعالیت دارم.
سفارش مشتریان از تمام نقاط کشور پذیرفته می شود.
جعفر آسمانی دربارۀ دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ گفته:
من از طریق کانال کار و کسب استاد طالبی با سبک تدریس جناب طالبی آشنا شدم.
به علت نیاز شدید به آموزش هایی که ایشان ارائه می دادند در دومین روز ثبت نام در دوره آنلاین دیجیتال مارکتینک، در این دوره شرکت کردم.
مشتاقانه تمام جلسات را پیگیر هستم و فیلم تمام جلسات را نگاه کرده ام و مواردی که در دوره های دیگر یافت نمی شد را تا حالا یادگرفته ام.
به جرات می توانم بگویم که بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ است.

بیش از این توضیح نمی دهم چون ممکن است به چاپلوسی متهم شوم.
جعفر آسمانی در ، به عنوان در حال فعالیت است. دربارۀ شاید بد نباشد بدانید که:

تا اینجا در دوره، جعفر آسمانی مجموعاً 15 سوال پرسیده است و به همۀ آنها پاسخ داده شده است. در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، شرکت‌کنندگان امکان این را دارند که درباره تمام جلسات دوره اگر سوالی دارند بپرسند و به تک تک پرسش‌های آنها به صورت فایل صوتی (یا در وبینارهای پرسش و پاسخ هفتگی) پاسخ داده می‌شود.
پرسش‌هایی که جعفر آسمانی تا اینجای دوره پرسیده است:
سلام در مورد سوال مرا راهنمایی کنید سوال: آیا برای ست کردن گوگل آنالیتکس به تک منیجر باید کد گوگل آنالیتکس که قبلا در سایتمان درج کرده ایم را از سایتمان برداریم؟ یا ایرادی نداره اگر کد گوگل آنالیتکس را برنداریم مشکلی پیش می آید
جلسه هفته ۴۹ بخش دوم از کجا بدانیم که سایت ما دو نسخه ای هستند چطور می توانیم بفهمیم سایت ما به موبایل ریسپانسیو شده اند.
سایت من را برنامه نویس طراحی کرده به علت اینکه من اطلاعاتی از cms سایت ندارم و تا دو سال قبل دسترسی به کلیه قسمت های سایت را به من داده بود ولی به علت عدم آگاهی از آنها، دستکاری کرده بودم که بعضا بالا می آمد و مجبورا خودم گفتم فقط قسمتی که محتوا را باید درج کنم در دسترس من باشد تا برای طراح اذیت نشه. حالا گوگل در جستجو ها در بعضی موارد دیسکریپشنی می آورد که اکثرا خواسته من نیست لطفا با وجود فرض بالا بفرمائید چطور می توانم دیسکریپشن صفحه مورد نظر را عوض کنم تشکر
در پارالل اسکوپ فرمودید برای اینکه به سئو سایتمان لطمه نخورد باید بلاگی به عنوان ساب دامین درست کنیم. و محتوای موازی را در آن قرار دهیم. سوال اینه: ساب دامین باید در هاست جداگانه باید باشد یا می توانیم در خود سایتمان ساب دامین بزنیم و از هاست خود سایتمان استفاده کنیم.؟
عباراتی که از طریق matrix بدست می آوریم را هم باید به روش ایمتد وزن دهی کنیم و لیست ۱،۲،۳ درست کنیم؟ و بعد برای آن عبارات محتوا نویسی کنیم یا بدست آوردن عبارت با روش matrix برای محتوا نویسی کفایت می کند؟
سلام می خواهم عبارت های لیست 1،2،3 را جهت محتوا نویسی به محتوا نویس بدهم. از لیست 1 فقط یک عبارت دارم و از لیست 2 و 3 هر کدام دو عبارت وجود دارد. ولی شما فرمودید سعی شود به محتوا نویس حداقل از هر لیست 3 تا 5 عبارت داده شود. سوال اینست: غیر از عبارت های موجود که کلا 5 تا هست می توانیم از عبارت هایی که جت سئو یا گوگل می آورد ولی در هیچ یک از لیست های سه گانه موجود نمی باشد برای h2 , h3 یا در متن استفاده کنیم
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
جناب طالبی عزیز در پاسخ به سوال من در ذیل ویدئوی چهارم جلسه 41 مبنی بر اینکه: آیا اولویت محتوا نویسی را جایگاه عبارت ها قرار دهیم و شروع به محتوا نویسی کنیم. یا از اولین عبارت، شروع به محتوا سازی کنیم فرمودید بهتر است 1 -رقبا و 2 - تعداد جستجو را مد نظر قرار دهیم. ولی در ویدئو و اکسل مربوطه فقط تعداد مشاهده شدن رقبا در کل عبارت ها را توضیح داده اید و نفرموده اید که چطور بدست آوریم که در یک عبارت مثلا فلان رقیب چند بار در عبارت مورد نظر ما جایگاه گرفته است یا نفرمودید چطور بدست آوریم که عبارت مورد نظر ما چند بار در گوگل جستجو شده اند. لطفا در این مورد راهنمایی کنید تشکر
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
در لیست یک، عبارت های بدست آمده در جایگاه های ۱ تا ۴۴ قرار گرفته اند. برای محتوا نویسی، جهت اینکه زمان و فرصت را از دست ندهیم آیا اولویت محتوا نویسی را جایگاهی عبارت ها قرار دهیم و شروع به محتوا نویسی کنیم. یا از اولین عبارت، شروع به محتوا سازی کنیم
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
بعد از اینکه لیست ۱،۲،۳ را درآوردیم و برای مثلا ۷۰ عنوان لیست ۱ محتوا نویسی کردیم و در سایت گذاشتیم ظاهرا به انتهای ایمتد می رسیم چون برای ۷۰ عبارت محتوا سازی کردیم. سوال: بعد از درج تمامی عبارات و عناوین در سایت چه کاری باید انجام دهیم. فرضا اگر هر روز یک یا دو یا سه محتوا که در سایت درج می کنیم. گلوله مان تمام می شود حالا باید تسلیم شویم و بگوئیم رقبای محترم بیایید از روی ما بگذرید. لطفا بفرمائید چه کاری باید انجام دهیم که: اولا باز هم برای ماه ها و سالهای بعد تولید محتوا کنیم. ثانیا مجددا حرفی برای گفتن داشته باشیم تا عبارت های دیگر و عناوین دیگر بدست آوریم و برای آنها تولید محتوا کنیم. ببخشید متن سوالم طولانی ‌شد
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
فرمودید بعد از اینکه رقبای مستقیم و آمریکا و بستر و paid را بدست آوردیم. عملکرد آنها بایستی مورد توجه بگیرد که هر ماه چه کاری می کنند به چه علت بالا می روند و به چه علت پایین می آیند. حقیقتا نمی دانم چطور افزایش و کاهش جایگاه را بررسی کنم لطفا نحوه بررسی علل افزایش و کاهش جایگاه را توضیح دهید تا نحوه بررسی جایگاه ها را یاد بگیریم تشکر
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
سلام من ایمتد را در مورد عبارت های مرتبط سایتم اجرا کردم. تعداد ۷۰ عبارت از لیست نهایی را به عنوان لیست ۱ استخراج کردم با توجه به اینکه پلن پیشرفته جت سئو را خریداری کرده بودم جایگاه ۶۰ عبارت را به جت سئو بررسی کردم و جایگاه ۱۰ عبارت را هم از سایت nithtwatch جستجو کردم از جایگاه هایی عبارت ها در گوگل داشته متوجه شدم که حدود ۵۴ عبارت در صفحه اول بشرح زیر قرار گرفته اند. جایگاه یک ۱۲ عبارت جایگاه دو ۷ عبارت جایگاه سه ۶ عبارت جایگاه چهار ۱۰ عبارت جایگاه پنج ۸ عبارت جایگاه شش ۲ عبارت جایگاه هفت ۳ عبارت جایگاه هشت ۲ عبارت جایگاه یازده ۴ عبارت در بقیه جایگاهها تا جایگاه چهل و یک هر کدام یک جایگاه حالا سوالی من اینست که: ۱ - با توجه جایگاههایی که در ۵۴ عبارت از ۷۰ عبارت کسب کرده ام آیا نیازی به تولید محتوا در مورد این عبارت ها که در صفحه اول قرار دارند وجود دارد؟ ۲ - در صورتی که برای این عبارت ها تولید محتوا کنم امکان ایجاد کنونیکال نخواهند شد. ۳ - لازم به توضیح است که تایتل هایی که در این جایگاهها قبلا نوشته ام در پاره ای موارد با عبارت هایی که در ایمتد بدست آورده ام و در جت سئو ثبت کرده ام متفاوت است‌. آیا لازم است برای این عبارت های ایمتد محتوای جدید بنویسم از راهنمایی شما متشکرم
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
سلام #سوال در صورت امکان جناب #طالبی راهنمایی کند حوزه کاری من فروش یک نوع عایق است من جهت اجرای ایمتد لیست اول را ۱۵ تا در نظر گرفتم در تعدادی از عبارات لیست A کمتر از ۲۵ تا عبارت از طریق ابزارهایی که جناب طالبی فرمودند بدست آمده است و در داخل این ۲۴ عبارت هم عبارت هایی آمده که مثلا در مورد اجرا و نصب این عایق ها و موارد مشابه است که نسبت به عبارت های اصلی حوزه کاری من چندان اهمیت ندارد یا به قول جناب طالبی عبارت هایی است که خوش مان نمی آید ولی به هر حال جستجو می شود سوال اینست: ۱ - آیا این عبارت هایی که در اولویت های ۱، ۳،۵ نیستند ولی در بین ۲۵ عبارت آمده و از طرفی غیر از این ۲۵ عبارت، عبارت های دیگری وجود ندارد به اینها هم اعداد ۱،۳،۵ را بدهم یا نه ۲ - اگر تعداد عبارت ها کمتر از ۲۵ تا باشد مثلا ۱۳ تا باشد باید مثل لیست c که در گوگل کمتر از ۱۰ تا آورده بود و بعد از در اکسل جاهای خالی را حذف کردیم. در لیست B هم باید حذف کنیم؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
#جلسه_۴۱_بخش_سوم سوال وقتی که جناب طالبی روش sime linear را برای اجرای ایمتد اجرا می کردند فقط ساجستشن ها را جمع آوری می کردند و در اکسل قرار می دادند و وزن دهی و محاسبه می کردند و ال اس آی ها را در حین جستجو در گوگل در لیستی که در اکسل درست می کردند نمی نوشتند سوال اینه: آیا باید فقط ساجستشن ها را برای روش ایمتد اجرا کنیم و وزن دهی کنیم یا باید ال اس آی ها را هم در اکسل بیاوریم و وزن دهی کنیم اگر ال اس آی ها را هم بیاوریم در وزن دهی ال اس آی ها مهم هستند یا ساجستشن ها لطفا راهنمایی کنید اگر امکان دارد زود جواب داده شود و تا زمان وبینار صبر نکنیم و ایمتد را تا آن موقع اجرا کنیم تشکر
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
#جلسه_۳۹_بخش_چهارم سوال وقتی که چند ال اس آی با ساجسشن ها در حین جستجو در گوگل مشابه باشند لیستی که درست می کنیم فقط یکی را باید بنویسیم یا باید هر رو را هم باید بنویسیم
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
سلام یک موردی به خودم مهم را می خواهم به عرض برسانم و آن اینکه استاد محترم از هر ۲۰ کلمه حداقل ۱۳ تا کلمه با به زبان انگلیسی می گویند امثال من که اطلاعات زیادی از اصطلاحات تخصصی ندارم نمی توان فرمایشات ایشان را بفهمم. احتمالا افراد به قول استاد از (جنس) من در کلاس زیاد هستند لطفا طوری تدریس شود که همه فهم باشد.
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.