برهان جعفری

برهان جعفری

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

جناب آقای برهان جعفری از 1399/11/21 در دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال شرکت کرده‌است. برهان در حال حاضر در یک کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت است. او هم‌اکنون در حال گذراندن هفته شانزدهم دوره است.



برهان جعفری را می‌توانید اینجا پیدا کنید:
| اینستاگرام

برهان جعفری در یک نگاه

تا اینجا در دوره، برهان جعفری مجموعاً 5 سوال پرسیده است و به همۀ آنها پاسخ داده شده است. در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، شرکت‌کنندگان امکان این را دارند که درباره تمام جلسات دوره اگر سوالی دارند بپرسند و به تک تک پرسش‌های آنها به صورت فایل صوتی (یا در وبینارهای پرسش و پاسخ هفتگی) پاسخ داده می‌شود.
پرسش‌هایی که برهان جعفری تا اینجای دوره پرسیده است:
با تشکر از آموزش های شما آقای طالبی گذروندن این دوره رو به خود صاحبان کسب و کار پیشنهاد میدین؟ (کسب و کار بین 100 تا 150 نفر)
با سلام و خدا قوت آقای طالبی هر کسب و کاری یه کشش و حدی داره، از کجا میتونیم بفهمیم که نرخ تبدیل مون به خاطر مشکلات پایین هست یا نرخ تبدیل مون مشکل داره؟ اگر منبعی برای مطالعه هست ممنون میشم معرفی بفرمایید.
سلاک و خدا قوت چطوری میتونیم بفهمیم محتوا نیاز به `به روز رسانی` داره؟
با عرض خدا قوت، بنده برای یک پیج با 150.000 فالوئری، ما برای گذاشتن لینک در استوری ابتدا لینک رو یو تی ام میکنیم و سپس کوتاهش میکنیم و بعد در استوری قرار میدیم. مسئله ای که هست اینه که این ماجرا باعث میشه هم از طریق یو تی ام ها این رو در کمپین ببینیم و هم در بخش اینستاگرام استوریز. کار ما درست هست؟ یا بایئ تعییر صورت بگیره؟ راهنمایی میکنید لطفا؟
با سلام و تشکر. توی این ویدیو بحث ویرگول زیاد شد. جایی که من داخلش فعالیت میکنم، یه مجله اینترنتی هم داره که محتوای تخصصی تولید میکنه. چند وقت پیش متوجه شدیم نویسندگان مختلف ویرگول اون محتوا رو عینا واو به واو بدون لینک و نام بردن منبع به نام خودشون در ویرگول منتشر کردن. این اتفاق خوبه یا بد؟ چه میشه کرد؟