امیرحسام شیخی

امیرحسام شیخی

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

جناب آقای امیرحسام شیخی از 1399/02/21 در دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال شرکت کرده‌است. امیرحسام در حال حاضر در کسب و کاری در حوزۀ آفلاین مشغول به فعالیت است. او هم‌اکنون در حال گذراندن هفته سی و هفتم دوره است.



امیرحسام شیخی را می‌توانید اینجا پیدا کنید:
وب سایت | توییتر | اینستاگرام | لینکداین| ویرگول

امیرحسام شیخی در یک نگاه
  • اهل تلاش
  • مشتاق یادگیری
  • متعهد در کار
  • وقت شناسی
امیرحسام شیخی دربارۀ خودش گفته:
بیست سالم هست و از سنین پایین‌تر همیشه علاقه مند به کار و تلاش بودم. در حال حاضر به عنوان یک جونیور در حوزه‌های مختلف در حال کسب تجربه و مهارتم. برای خودم اهداف و چشم‌انداز بسیاری دارم و به همین دلیل هم‌رشته مدیریت کسب و کار رو انتخاب کردم‌.
امیرحسام شیخی دربارۀ دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ گفته:
این دوره یک دوره معمولی نیست که مدرس یک سری مباحث رو از حفظ بگه و بره بلکه اینجا عادل طالبی در نقش یک consultant که همیشه مشکلات احتمالی یا سوالات شرکت‌کننده‌های دوره رو بررسی میکنه، برای اون‌ها راهکار ارائه می‌ده و در کل تا شما مطلب رو یاد نگیرین رهاتون نمی‌کنه
امیرحسام شیخی در ایمن سازه ، به عنوان هماهنگ کننده امور تبلیغات و برندسازی در حال فعالیت است. دربارۀ ایمن سازه شاید بد نباشد بدانید که:
شرکت ایمن سازه در زمینه ساختمان‌های مدرن فعالیت می‌کند
تا اینجا در دوره، امیرحسام شیخی مجموعاً 2 سوال پرسیده است و به همۀ آنها پاسخ داده شده است. در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، شرکت‌کنندگان امکان این را دارند که درباره تمام جلسات دوره اگر سوالی دارند بپرسند و به تک تک پرسش‌های آنها به صورت فایل صوتی (یا در وبینارهای پرسش و پاسخ هفتگی) پاسخ داده می‌شود.
پرسش‌هایی که امیرحسام شیخی تا اینجای دوره پرسیده است:
یکی از انواع ایمیل‌ها lead nurturing email هست که معنی لغت به لغتش میشه ایمیل پرورش دهنده سرنخ، سوالی که دارم اینه که من با وجود جستجوهایی که داشتم نتونستم دقیقا بفهمم که این چه نوع ایمیلی هست و در ایران چطور ازش استفاده میشه و تفاوتش با Announcement email چیه؟
تو سایت مدیا اد که شما لینکش رو به عنوان تکلیف قرار دادید، یک توصیه داشته مبنی بر اینکه در ابتدای ایمیل‌ها از نام گیرنده استفاده نشه. برای این توصیه هم استدلال‌ها مختلفی داشته مبنی بر اینکه این کار به معنی شخصی‌سازی ایمیل نیست و نه تنها جذابیتی برای مخاطب نداره بلکه ممکنه باعث بشه اعتماد گیرنده ایمیل از دست بره سوالی که دارم اینه که آیا این استدلال درسته؟ با توجه یه اینکه شما هم در ایمیل‌های ارسالیتون اکثرا از نام گیرنده استفاده می‌کنید، لطفا نظرتون رو در این رابطه بفرمایید.