امید اسدی

امید اسدی

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

جناب آقای امید اسدی از 1399/04/09 در دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال شرکت کرده‌است. امید در حال حاضر در یک کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت است. او هم‌اکنون در حال گذراندن هفته بیست و چهارم دوره است.



امید اسدی را می‌توانید اینجا پیدا کنید:
| توییتر| ویرگول

امید اسدی در یک نگاه
  • تجربه 5 سال مدیریت عامل در شرکت حوزه فناوری
  • خلاق در محتوا نویسی
  • ثابت قدم در یادگیری
  • قدرت مذاکره
  • آشنا با برنامه نویس جماعت (:
  • ایده پرداز
  • ریسک پذیر
امید اسدی دربارۀ خودش گفته:
امید اسدی جستجوگر است، جستجوگر هرآنچه نمیداند و باید بداند...
محقق بازاریابی دیجیتال، مدیر عامل شرکت داده پردازان آذرین وب از سال 92 تا 97.
بنیان گذار فروشگاه اینترنتی فست وان.
امید اسدی دربارۀ دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ گفته:
یک نکته برای عالی بودن این دوره کافیست و آن نکته این است که با تمام وجود اطمینان پیدا خواهید کرد که عادل طالبی هرآنچه میداند را به شما می‌آموزد و تسلط شما دغدغه تیم عادل طالبی است.
امید اسدی در فست وان ، به عنوان بنیان گذار در حال فعالیت است. دربارۀ فست وان شاید بد نباشد بدانید که:
فروشگاه اینترنتی فست وان

فروشگاه اینترنتی فست وان بیوتی ارائه دهنده محصولات آرایشی و بهداشتی از برند های مختلف در سراسر کشور.

تحویل سریع سفارشات خود را با ما تجربه کنید: رسالت اصلی فست وان، ارسال سریع لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت به هموطنان ارجمند میباشد.
تا اینجا در دوره، امید اسدی مجموعاً 21 سوال پرسیده است و به همۀ آنها پاسخ داده شده است. در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، شرکت‌کنندگان امکان این را دارند که درباره تمام جلسات دوره اگر سوالی دارند بپرسند و به تک تک پرسش‌های آنها به صورت فایل صوتی (یا در وبینارهای پرسش و پاسخ هفتگی) پاسخ داده می‌شود.
پرسش‌هایی که امید اسدی تا اینجای دوره پرسیده است:
آیا در فروشگاه اینترنتی اگر بخوایم از روش pillar استفاده کنیم باید صفحه سینگل محصول رو pillar در نظر بگیریم و cluster هارو در بخش بلاگ ایجاد کنیم؟ با این حساب چطور ممکنه بخش فروشگاه و بخش بلاگ نیازمند keyword research جداگانه باشن؟ چون در بخش پایانی این ویدئو گفتید که معمولا بلاگ فروشگاه جداگانه keyword research میشه
به نظرم توی کسب و کار هایی مثل هاستینگ میتونیم RFM رو بر اساس تعداد دفعات تمدید سرویس توسط کاربرا بچینیم، چون یکی از معیارهای اصلی تشخیص رضایت کاربرا، تمدید ماهانه، 6 ماهه یا سالانه سرویس های هاستینگشونه. نظر شما چیه در این مورد؟
آیا هنگام content curation میتونیم محتواهای تصویری و ویدئویی داخل محتوای هدف هم عینا کپی کنیم؟
آیا قدمت محتوا در content curation تاثیری داره؟ یعنی مثلا اگه بخوایم محتوایی رو کپی کنیم حتما باید از مقالات تازه نوشته شده سایت هدف باشه؟ یا این موضوع اهمیت نداره؟
دقیقا چطور یک لینک رو nofollow کنیم؟ میدونم در بخش سئو یاد میگیریم ولی میخوام تمرین رو انجام بدم
لینک منبع در کدوم بخش از محتوا قرار بگیره بهتره؟ و اینکه اگه 2 بار لینک بدیم 1 بار در ابتدای محتوا و 1 بار در انتهای محتوا اشکالی نداره؟ و اینکه محتوا رو باید عینا کپی کنیم؟ مثلا اگه یه خبر رو از یه خبرگذاری کپی کنیم اون جمله اولش (مثلا به گزارش خبر گذاری مهر) رو باید عینا کپی کنیم؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
مدل مبتنی بر هدف رو بر اساس اعداد و ارقام و هزینه های کمپین مبتنی بر بودجه به دست آوردید. اگر قبلا کمپین مبتنی بر بودجه ای نرفته باشیم چطور میتونیم هزینه های کمپین مبتی بر هدف رو بدست بیاریم؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
بودجه اولیه شما برای کمپین مبتنی بر بودجه 100 میلیون تومان بود. هزینه ای که برای تست کانال ها انجام دادید 19 میلیون و 200 بود و در آخر بودجه باقی مانده 53/400 بود من دقیقا متوجه نشدم اون حدود 30 میلیون تومان این وسط هزینه چی شد؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
من یک دیتابیس از مشتریان سایتم دارم و میخوام براشون پیامک ارسال کنم، مشکلی که هست بعضی ها نام و نام خانوادگی کامل هستش و بعضی فقط نام خانوادگی هست. چطور میتونم متن پیامک رو طوری تنظیم بکنم که اگه تو فایل اکسل first name نبود فقط second name رو اول پیام قرار بده؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
شاید این سوال خیلی ساده باشه ولی در متن ایمیل name از کجا خوانده میشه و لیست ایمیل با چه فرمتی به پنل ارسال ایمیل داده میشه؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
برخی سایت های محتوایی و خبری برای هر خبر جدید یا هر مقاله جدید که در وب سایتشان درج میکنند یک پوش دسکتاپ ارسال میکنند. آیا این کار به صورت اتوماتیک اتفاق میفتد یا هر بار باید به شکل دستی انجام شود؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
در دقیقه 19:30 همین ویدئو گفتید که تعداد user و new user برابر هستش و این یعنی تمام افراد ورودی به سایت جدید هستن اما در نمودار 5 returning visitor داشتیم. این بخش رو من متوجه نشدم
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
به نظرتون با توجه به اینکه پیام رسان واتساپ نسبت به چت آنلاین مزایایی داره مثل اینکه اگه کاربر از سایت هم خارج بشه میتونه پیامشو پیگیری کنه، اپراتور خیلی راحت تر از پیام با خبر میشه و اینکه امکان ارسال ویس و ویدئو هم داره، بهتر نیست به جای چت آنلاین لینک واتساپ قرار بدیم؟ من این کار رو انجام دادم و با توجه به اینکه اکثر کاربران سایتم از موبایل هستند نتیجه بهتری نسبت به چت آنلاین در سرعت پاسخ دهی و ارتباط با کاربر گرفتم.
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
تو سایت من بعضی بخش ها url های مشابه دارن مثلا در بخش order، آدرس بخش بررسی نهایی محصول و انتخاب آدرس هر دو /order هستش و فقط تب های اون صفحه تغییر میکنه. آیا روشی برای ترک کردن جداگانه یوزر های ورودی به این بخش ها وجود داره؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
آیا تبلیغات retargeting و Product Retargeting هم از انواع cpc هستند؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
در صحبت ها فرمودید که دو مفهوم PPC و CPC در واقع مفاهیم مشابهی هستند و فقط از نظر گوگل تفاوت دارند (تفاوت هزینه و سرمایه گذاری)، اما در منابع مطالعاتی تعاریف متفاوتی از این دو مفهوم ارائه شده. در واقع این دو مفهوم به این شکل معرفی میشود: PPC: به شیوه پرداخت هزینه تبلیغات اشاره دارد و نوعی از تبلیغ است. CPC: زمانی به کار می‌رود که شما در حال برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی خود به صورت پرداخت به ازای کلیک (PPC) هستید و هزینه‌ای که در نظر دارید برای هر کلیک بپردازید را CPC می‌نامید. لطفا در این مورد شفاف سازی بفرمایید.
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
در بخش دیگه ای از مقاله `پانزده نوع ایمیل و بیش از 80 روش برای بهتر شدن ایمیل‌های شما` گفته شده که از کاربران بخواهیم ایمیل ما رو در لیست سفید قرار دهند. آیا این کار واقعا ضروری هستش؟ مگه در حالت پیشفرض در لیست سفید نیستیم؟ `A call to action to whitelist your email address. As your subscribers whitelist your email, it communicate to your email service provider that your emails do not belong in spam.
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
در `پانزده نوع ایمیل و بیش از 80 روش برای بهتر شدن ایمیل‌های شما` از ایمیلی به عنوان ایمیل انتظار نام برده میشه. من نتونستم دقیقا مفهوم ایمیل انتظار که بعد از ایمیل خوش آمد گویی ارسال میشه رو متوجه بشم. آیا منظور از ایمیل انتظار (expectation) این هستش که محتوای این ایمیل باید انتظار کاربر از ما رو تعیین کنه؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
اگر در یک بخش مشخص از کسب و کار A-B TESTING رو انجام دادیم و به نتیجه مشخصی هم رسیدیم، آیا لازمه در فواصل زمانی مشخص مجدد این کار رو انجام بدیم؟ درواقع میخوام بدونم تاریخ انقضای هر A-B TESTING چقدره؟ به خصوص در بخش محتوا متنی سایت.
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
توی clarity در بخشی که کد فعالسازی میده برای درج در head سایت یا اپلیکیشن، اگه این کد هم در وب سایت و هم در اپلیکیشن قرار بگیره، آیا آمار هردو رو به ما میده؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.
آیا آمار display در بخش acquisition شامل آمار کمپین های یکتانت هم میشود، یعنی تبلیغات بنری ایرانی هم در این آمار محاسبه میشه؟
به این سوال پاسخ داده شده است. برای استفاده از دوره و دریافت همۀ پاسخ‌ها عضو شوید و در دوره شرکت کنید.