احمد موحدیان

احمد موحدیان

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

جناب آقای احمد موحدیان از 1400/01/19 در دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال شرکت کرده‌است. احمد در حال حاضر در یک کسب و کار آنلاین مشغول به فعالیت است. او هم‌اکنون در حال گذراندن هفته دهم دوره است.



احمد موحدیان را می‌توانید اینجا پیدا کنید:
| ویرگول

احمد موحدیان در یک نگاه

تا اینجا در دوره، احمد موحدیان مجموعاً 3 سوال پرسیده است و به همۀ آنها پاسخ داده شده است. در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، شرکت‌کنندگان امکان این را دارند که درباره تمام جلسات دوره اگر سوالی دارند بپرسند و به تک تک پرسش‌های آنها به صورت فایل صوتی (یا در وبینارهای پرسش و پاسخ هفتگی) پاسخ داده می‌شود.
پرسش‌هایی که احمد موحدیان تا اینجای دوره پرسیده است:
با سلام . وقت بخیر... در رابطه با A/B TESTING به خصوص صفحات محتوایی ، با توجه به اینکه این صفحات شباهت زیادی دارند، و زمان بیشتری برای این نوع تست ها لازم است، و بالاخره یکی از صفحات در انتهای تست حذف میشود، گوگل با این صفحات چگونه برخورد میکند؟ وآیا بر روی سئو سایت موثر است؟ با تشکر
سلام . وقت بخیر... ایا میشه به این صورت به `قیف فروش` و `مسیر مشتری` نگاه کرد؛ قیف فروش دید سطح بندی شده ای دارد. و از زمانی که کاربر با برند آشنا میشود تا زمانی که به مشتری تبدیل میشود را سطح بندی میکند. و به ماکمک میکند با این سطح بندی درک بهتری از `جذب` و ` تبدیل ` کاربر و بهبود آنها داشته باشیم. ولی مسیر مشتری، راه های بسیار متفاوتی است که یک کاربرممکن است درون این قیف طی کند، و در این راه از مراحلی به نام ` نقطه تماس ` میگذرد تا به نقطه نهایی ( خرید یا ...) برسد. که در هر سطح از قیف فروش ممکن است چندین نقطه تماس وجود داشته باشد. با تشکر موفق باشید
سلام .قت بخیر جناب طالبی سایت شرکت در تاریخ خاصی تعداد بازدید کننده اش به صورت غیر طبیعی زیاد شده. در این تاریخ هم ما هیچ تبلیغی یا کمپینی نداشته ایم. از کجا میتوان دلیل ان را متوجه شد؟ایا این موارد میتواند ناشی از تلاش برای هک یا حملات DDOS باشد؟ https://s4.uupload.ir/files/1_exjv.jpg با تشکر

ما در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال با #طرح_صیانت و محدودکردن حق استفاده از اینترنت مخالفیم. مخالفت می‌کنم