هفته ششم : کتاب‌خانۀ دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال

در این بخش، تمام پرسش‌ها، پاسخ‌ها، منابع، مراجع، لینک‌ها و فایل‌های دانلودی هفته ششم دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال در دسترس شما است.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

مثالهایی برای نحوه صحیح استفاده از اس ام اس در جهت اهداف بازاریابی بفرمایید.مثلا. کالای ناموجود را به محض موجود شدن به مشتری که از قبل درخواست کرده اطلاع دهیم.دیگر چه مواردی قابل پیاده سازی است؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

کسب‌وکاری که کارش مشاوره هست چگونه میتونه از پیامک برای ریتارگتینگ و افزایش فروش استفاده کند.محتوای آموزشی و دوره و فلان نداریم فقط افرادی که مشکلی براشون پیش میاد از طریق سرویس مشاوره تلفنی با متخصصین صحبت می‌کنند.آیا اگه به اون فرد پیامک بدیم اسپم محسوب نمیشیم چون احتمال داره دیگه نیاز به مشاوره توی اون زمینه نیاز نداشته باشه و مشکلش رفع شده

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

از 2 شرط ارسال پیامک بازاریابی {مجوز دسترسی از سمت مخاطب و سگمنت شده بودن}؛ تنها شرط دوم رو دارم. اما گمان میکردم با داشتن همین یک شرط، مخاطبانم که اهالی حوزه یک کسب و کار مشخص هستن نظرشون جلب بشه و راضی باشن. اما با فرمایشات شما در ویدئوی هفته ششم مردد شدم. چه عللی داره که شرط اول اینقدر مهمه که حتی اگر جامعه هدف درست انتخاب شده باشه و براورد بشه که نظر اکثرشون جلب هم بشه(فرض)، از استفاده از پیامک های بازاریابی به عنوان ابزار در اینجا باید اجتناب کنیم؟ بعلاوه راه کم هزینه‌ی دیگری هم به نظرم نمیرسه جهت اطلاع رسانی به یک جامعه ی کسب و کاری مشخص 2000 نفری , البته شاید بازاریابی چریکی که در ویدئوی هفته اول فرمودید اینجا بکار بیاد.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

مشکلی که من تو کسب و کارمون دارم نمیدونم به چه شکل میشه که بعد از ارسال سفارشات کد رهگیری به صورت اتوماتیک برای سفارش دهنده فرستاده بشه.آیا افزونه ای داره که به سامانه پست وصل بشه؟ چون ما الان به صورت دستی ارسال میکنیم و خیلی وقت گیره

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

استاد من ي سايت راه اندازي كردم و دارم باكلاس ميام جلو . به نظر شما الان سيستم پيامك رو روي سايت نصب كنم يا اخر سر با تعيين استراتژي لازم شروع به نصب بكنم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

شما در مورد اجازه گرفتن از مشتری در زمان ارسال پیامک تاکید زیادی کردید و الان یک سوال برای من پیش آمده که ارسال پیامک انبوه که در پنل های پیامک بر اساس گروه شغلی ارائه می شود، به طور مثال به 5,000 نفر پیامک بزنیم و فقط یک نفر بخواهد از نظر قانونی پیگیر این موضوع بشه که چرا به اون فرد پیامک زده شده است، آیا اون فرد میتونه از ما شکایت کنه؟ البته فکر کنم پیامک های انبوه فقط به سیم کارت های افرادی ارسال خواهد شد که پیامک تبلیغاتی روی سیم کارت شون غیرفعال نکرده اند، پس ارسال پیامک به این افراد از نظر قانونی مشکلی برای ما به وجود نمی آورد؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در جواب اقای محمدیان و در خواست شما، WPCargo Track & trace plugin

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

آیا فرستادن پیامک به فرد مصرف کننده و شخص حقیقی ممنوع است، یا درباره شخصیت های حقوقی هم ممنوع هست؟ مثلا به تلفن های موبایل اعلام شده شرکت ها؟

در ضمن اگر یه صاحب شرکت تلفن شخصی خودش رو برای آگهی شرکت بذاره، تصور من این هست که اگر مورد بالا مجاز باشه، ما هم میتونیم اس ام اس بفرستیم.

این دقت در متن قانون رو لازم داره که من دسترسی ندارم.

نظرتون چی هست؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

دوتا سوال در زمینه جلسه اخیر پیش اومده، اول اینکه با توجه به تست هایی که روی مخاطبین خودم انجام دادم حدود ۷۰ درصد از کاربران پیامک های منو دریافت نمیکنن(مشکل لیست سیاه) از طرفی نیاز دارم به ارسال پیامک به این کاربران، این مشکل زمانی خودش رو برای ما نشون میده که امکان گرفتن خط خدماتی تا جایی که من تحقیق کردم فعلا نیست، ارسال با سیم کارت هم ارسال کننده ای نداره، همچنین ارسال با خط توسط خودمون هم باعث مسدود شدن خط میشه، راهکار پیشنهادی شما برای این مورد چیه ؟ دوم اینکه در ارسال پیامک در مراحل خرید(در انتظار خرید و...) بهتره لحن پیامک به چه صورت باشه ؟ لحن صمیمی و اسم کوچک یا لحن جدی و اسم کامل ؟، و اصلا مهم هست این مورد توی پیامک های پرداخت یا خیر چون مشتری تصمیم به خرید رو گرفته

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

فرمودید ما اجازه فقط به مشتریانی که قبلا خرید کرده اند و اجازه ارسال اس ام اس را داده اند اس ام اس بفرستیم و در این صورت اسمم نیست. آیا به افرادی که به ما زنگ زده و فقط قیمت می پرسند ولی خرید نمی کنند مجاز به ارسال اس ام اس هستیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اگر پیامک‌های بازاریابی طبق اصول ارسال شوند ROI افزایش پیدا میکنه، از کجا باید متوجه بشیم که افزایش ROI در اثر ارسال پیامک ها بوده است نه مثلا ایمیل مارکتینگ یا سئو؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام وقتتون بخیر
من سوالم با یه مثال می خواستم بپرسم
من یک واحد عرضه کننده لوازم برقی و روشنایی هستم آیا اگه بیام به یه سری سازندگان ساختمانی که شماره هاشون رو در اختیار اون شرکت ها قرار دادن پیامک فروش ویژه ارسال کنم آیا ممکنه نتیجه بگیرم؟ یا اینکه اسپم محسوب میشه؟؟؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام وقتتون بخیر. سوالی که درباره‌ی پیامک برام به وجود اومد اینه که آیا تحقیقاتی در مورد تاثیر زمان ارسال پیامک بر نرخ تبدیل (باز شدن پیامک یا کلیک بر روی لینک داخل پیامک) وجود داره یا خودتون در این زمینه تجربه‌ای دارید؟
مثلا من خودم صبحا که در حال کار هستم پیامک‌های تبلیغاتی رو اصلا باز نمیکنم و به امون خدا ولشون می‌کنم. اما در مواقع استراحت یا مواقعی که در مسیر هستم ممکنه این پیامک‌ها رو باز کنم. می‌خواستم بدونم شما تجربه‌ای در این زمینه دارید؟
ممنون

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

با توجه به توضیحات داده‌شده ما باید از حداقل دو خط( سر شماره ) ، یکی عادی و یکی خدماتی، برای ارسال پیامک‌ها استفاده کنیم. حالا بااینکه شماره‌ها متفاوت می‌شوند و از شماره‌های مختلفی برای مخاطب خودمان پیامک ارسال می‌کنیم در اعتمادسازی مشتری به شماره ما مشکلی ایجاد نمیشه و آیا اثرات منفی دیگری ندارد؟ درصورتی‌که اثرات منفی دارد چطور می تونیم اثرات منفی رو به حداقل برسانیم ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

آیا مفید است که وقت فردی در سایت ثبت نام می کند ، هنگام ثبت نام در پیامک اولیه یا خوشامد گویی لینک اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی را بفرستیم ؟ در صورتی که این کار مفید است، با توجه به اینکه اشاره شد در پیامک امکان ارسال لینک وجود ندارد ، چطور می شود لینک دانلود یک کتاب الکترونیک و یا لینک شبکه های اجتماعی را از طریق پیامک ارسال کرد؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در مورد تعداد کاراکتر های پیامک های تبلیغاتی چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟ چه تعداد کاراکتر (چند کلمه ) مناسب است ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام، اگر ما بخواهیم در فروشگاه حضوری شماره مشتریانمان را ازشون بگیریم (مانند همان فروشگاه کفش که مثال زدید) و همان موقع شفاهی بهشون توضیح دهیم که سعی می کنیم در موارد متناسب با نیاز شما پیامک ارسال کنیم. ولی به صورت شفاهی اجازه گرفته ایم و مدرکی برای اثبات نداریم. شما چه راهکاری برای قانونی تر شدن اینکار پیشنهاد می کنید؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سامانه پیامکی رهیاب که شما استفاده میکنید ساخت اکانت نداره یعنی فکر کنم باید باید تماس بگیریم . ولی سامانه های دیگر سریع میشه ثبت نام کرد و سرویس رو راه انداخت . دلیل خاصی برای استفاده از رهیاب دارید ؟ منظورم اینه که برتری خاصی داره ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سامانه اس ام اس کدام شرکت را برای خرید توصیه می کنید

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در سایت ملی پیامک برای در مورد ارسال بر اساس دکل BTS این راهنما نوشته: از آنجایی که اطلاعات خطوط بین ساعت 12 شب تا 2 نیمه شب آپدیت می شود بنابراین قریب به اتفاق خطوط مربوط به ساکنین منطقه می باشد. من فکر کنم این توضیح درست نیست و این شماره ها در همان زمانی که هر نفر در نزدیکی هر BTS قرار می گیرد، آپدیت می شوند، امکانش هست آقای طالبی شما توضیحی در مورد این روش بدهید

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام آقای طالبی .من از smshome.ir پنل پیامک تهیه کردم اما برحسب ظاهر یک پنل تبلیغاتیه و همین باعث میشه که به بسیاری از مشتری های قبلی خودم نتونم پیامک بدم با پشتیبانی این سامانه هم صحبت کردم که گفتند فقط به شرکت های حقوقی پنل خدماتی میدیم. حتی با خط ایرانسل هم شروع کردم به پیامک زدن به مشتری های خودم جهت اعلام تخفیف که از طریق این اپراتور هم مسدود شدم از آقای کاکویی پرسیدم و ایشون گفتند بعضی از شرکت ها هستند که حاضرند در قبال یک ضمانت نامه چنین پنل هایی رو بدهند.ممنون میشم راهنمایی کنید

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام خدمت شما ، در راستای ویدیو این هفته و اینکه sms های دریافتی طبق گفته خودتون با ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۵۰۰۰ شروع می شوند، ولی عدد ۹۸ تقریبا بلا استثناء قبل این اعدادی که عرض کردم وجود دارد.آیا دلیل خاصی دارد که کد بین المللی ایران در اغلب sms ها هست و در بعضی sms ها نیست ، آیا کلا مرسومه که کد بین المللی هر کشور در اول sms های دریافتی باشد ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

دوستان کسی میدونه وقتی حساب توئیتر تعلیق شد و درخواست رفعش رو دادیم چقدر زمان میبره تا درست بشه؟ اصلا به راحتی رفع تعلیق میشه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

با توجه به من یه اکانت دارم از سال ۲۰۱۰ ایا لازمه اکانت جدید بسازم . البته من زیاد فعالیت نداشتم توش چون جو توئیتر رو نمی پسندم ولی توی توییتر به سابقه اکانت اهمیت میدهند

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

برای پیامک و بازاریابی پیامکی هم مثل توییتر بعدا مفصل‌تر تدریس خواهید کرد جناب طالبی یا مبحث پیامک در همین حد اکتفا می‌کنید. در مورد توییتر دیدم به دفعات فرمودید برای پیامک به این مور اشاره نشد.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

راسیتش من نگران یک مسئله هستم . ما داریم با یک سری ابزار دیجیتال اشنا میشیم و این ابزار ها ممکنه هر لحظه فیلتر بشه ک خب اینو بلدیم باهاش چکار کنیم خیلی مشکل نداریم با قسمتی مشکل داریم ک اینترنت ملی بیاد. اون موقع باید چکار کنیم؟ همه اکانت هارو بیاریم روی شبکه های اجتماعی ایرانی؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

برای حل تمرین نیاز به فیلتر شکن داریم و سایت توییتر فیلتر هست. ممنون میشم برای انجام فعالیت های این دوره که با سایت هایی کار داریم که فیلتر هستن یک فیلتر شکن خوب معرفی کنید

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در مورد توئیتر شما چه قدر با کامنتی که دیجی کالا زیر کامنت فیلیمو گذاشت موافقین؟ آیا توصیه می کنید که شرکتهای از کامنتهای مختلف برای معرفی و به چالش کشیدن فالورها در توئیتر استفاده کنند؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام وقت به خیر
من یکی دو ماهی است که دوره را شروع کردم و به جد پیگیر دیدن و یادگیری مطالب هستم.
تا اینجای دوره چون هدفم صرفا یادگیری بوده و قصد داشتم بعد از گذشت زمانی مشخص اقدام به پیاده سازی مطالب مطرح شده باشم، لذا سوال خاصی برام پیش نیامده بود، ولیکن سوال مهمی در ذهنم هست و این را هم می دانم که ارتباط با این درس ندارد ولیکن در اینجا می پرسم و خواهشمدم جناب آقای طالبی نظر دقیقشون رااعلام نمایند. ممنون
حوزه فعالیت من گسترده است و چندین مورد فعالیت را شامل میشود. ولی قصد دارم یکی از این فعالیتها را هم به خاطر تمرکز بیشتر روی تواناییم و هم انجام تکالیف دوره روی آن به صورت گسترده انجام داده و سایت مجزا برایش ایجاد نمایم و برای بقیه فعالیتهایم در سایت شخصی که به نام خودم در حال ایجاد آن هستم به پرسونال برندیگ خودم اقدام نمایم.
سوالی که برایم مطرح است که برای هر دو فعالیت عمده یعنی سایت فعالیت مهمم و سایت شخصیم، شبکه های اجتماعی مجزا ایجاد کنم مثلا یک صفحه برای سایت شخصی و یک صفحه برای سایت فعالیت مهمم و یا اینکه همه فعالیتهایم را در شبکه های اجتماعی در یک صفحه ایجاد نمایم که در اینصورت صفحه به نام شخصی خودم باشه یاآن فعالیت مهمم

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

دیجیتال مارکتینگ خیلی گستردست. میشه یه قسمت کوچک از اونو انتخاب کرد و عمیق شد و از طریق همون به تخصص و اعتبار و درآمد خوب رسید. چیزی هم که من دیدم لزوما اینطوری نیست که کسی که دانش بیشتری داره و به مباحث بیشتری اشراف داره، درآمد بیشتری داشته باشه. سوال اصلی من اینه که ما که داریم دیجیتال مارکتنیگ یاد میگیریم، استراتژی یادگیری و کاریمون بهتره چجوری باشه؟ مثلا یه سری رفتن فقط سراغ گیمیفیکیشن و وقتی صحبت گیمیفیکیشن میشه اسم چند نفر که تخصصی در این حوزه کار میکنن به ذهنمون میاد. یه سری رفتن سراغ ویدیو مارکتینگ، یه سری سئو و...سر همین بحث انتخاب نیش در دیجیتال مارکتینگ، من میتونم برم مثلا سراغ «بازاریابی شبکه‌های اجتماعی» که بحث گسترده ای هست و شامل اینستاگرام و فیسبوک و توییتر و... میشه. یا میتونم برم سراغ «اینستاگرام مارکتینگ». یا میتونم برم سراغ «اینستاگرام مارکتینگ برای رستورانها». هر سه تا به نظر نیش میاد ولی سومی ظاهرا نیش تره حالا هدف ما به عنوان یک دانشجوی دیجیتال مارکتینگ بهتره از بالا به پایین باشه یا از پایین به بالا؟ یعنی هدف مثلا «بازاریابی شبکه های اجتماعی» باشه بعد من اول بیام اینستاگرام رو عمیق یاد بگیرم بعد کم کم توییتر رو بهش اضافه کنم بعد فیسبوک بعد...؟ یا اینکه نه برعکس. اول به صورت کلی کمی همه اینا رو یاد بگیرم تا در نهایت انتخاب کنم که من میخوام نیش «اینستاگرام مارکتینگ برای رستورانها» رو انتخاب کنم. حالا این وسط کرونا اومد رستورانها تعطیل شدن ما هم تعطیل میشیم یا اینستاگرام فیلتر بشه ما هم نابود میشیم یعنی انتخاب بدمون ممکنه مارو نابود کنه خلاصه بیایم یه قسمت کوچکتر رو انتخاب کنیم مثلا ایمیل مارکتینگ یا یه قسمت گسترده تر مثلا «سرویس دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای محلی» ؟ ( که عملا همه مباحث رو شامل میشه ولی به طور خاص تر )

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

چطوری میشه کاربران سایت را track کرد و براساس آن پیشنهاداتی را داد؟ چطوری این سیستم را میشه در سایت پیاده سازی کرد؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوها و پرسش و پاسخ‌های دوره را مشاهده کنید.