جلسه ششم : کتاب‌خانۀ دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال

در این بخش، تمام پرسش‌ها، پاسخ‌ها، منابع، مراجع، لینک‌ها و فایل‌های دانلودی جلسه ششم دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال در دسترس شما است.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

مثالهایی برای نحوه صحیح استفاده از اس ام اس در جهت اهداف بازاریابی بفرمایید.مثلا. کالای ناموجود را به محض موجود شدن به مشتری که از قبل درخواست کرده اطلاع دهیم.دیگر چه مواردی قابل پیاده سازی است؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2006

کسب‌وکاری که کارش مشاوره هست چگونه میتونه از پیامک برای ریتارگتینگ و افزایش فروش استفاده کند.محتوای آموزشی و دوره و فلان نداریم فقط افرادی که مشکلی براشون پیش میاد از طریق سرویس مشاوره تلفنی با متخصصین صحبت می‌کنند.آیا اگه به اون فرد پیامک بدیم اسپم محسوب نمیشیم چون احتمال داره دیگه نیاز به مشاوره توی اون زمینه نیاز نداشته باشه و مشکلش رفع شده

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2007

از 2 شرط ارسال پیامک بازاریابی {مجوز دسترسی از سمت مخاطب و سگمنت شده بودن}؛ تنها شرط دوم رو دارم. اما گمان میکردم با داشتن همین یک شرط، مخاطبانم که اهالی حوزه یک کسب و کار مشخص هستن نظرشون جلب بشه و راضی باشن. اما با فرمایشات شما در ویدئوی هفته ششم مردد شدم. چه عللی داره که شرط اول اینقدر مهمه که حتی اگر جامعه هدف درست انتخاب شده باشه و براورد بشه که نظر اکثرشون جلب هم بشه(فرض)، از استفاده از پیامک های بازاریابی به عنوان ابزار در اینجا باید اجتناب کنیم؟ بعلاوه راه کم هزینه‌ی دیگری هم به نظرم نمیرسه جهت اطلاع رسانی به یک جامعه ی کسب و کاری مشخص 2000 نفری , البته شاید بازاریابی چریکی که در ویدئوی هفته اول فرمودید اینجا بکار بیاد.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2008

مشکلی که من تو کسب و کارمون دارم نمیدونم به چه شکل میشه که بعد از ارسال سفارشات کد رهگیری به صورت اتوماتیک برای سفارش دهنده فرستاده بشه.آیا افزونه ای داره که به سامانه پست وصل بشه؟ چون ما الان به صورت دستی ارسال میکنیم و خیلی وقت گیره

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2009

استاد من ي سايت راه اندازي كردم و دارم باكلاس ميام جلو . به نظر شما الان سيستم پيامك رو روي سايت نصب كنم يا اخر سر با تعيين استراتژي لازم شروع به نصب بكنم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2018

شما در مورد اجازه گرفتن از مشتری در زمان ارسال پیامک تاکید زیادی کردید و الان یک سوال برای من پیش آمده که ارسال پیامک انبوه که در پنل های پیامک بر اساس گروه شغلی ارائه می شود، به طور مثال به 5,000 نفر پیامک بزنیم و فقط یک نفر بخواهد از نظر قانونی پیگیر این موضوع بشه که چرا به اون فرد پیامک زده شده است، آیا اون فرد میتونه از ما شکایت کنه؟ البته فکر کنم پیامک های انبوه فقط به سیم کارت های افرادی ارسال خواهد شد که پیامک تبلیغاتی روی سیم کارت شون غیرفعال نکرده اند، پس ارسال پیامک به این افراد از نظر قانونی مشکلی برای ما به وجود نمی آورد؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
3428

در جواب اقای محمدیان و در خواست شما، WPCargo Track & trace plugin

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
6642

آیا فرستادن پیامک به فرد مصرف کننده و شخص حقیقی ممنوع است، یا درباره شخصیت های حقوقی هم ممنوع هست؟ مثلا به تلفن های موبایل اعلام شده شرکت ها؟

در ضمن اگر یه صاحب شرکت تلفن شخصی خودش رو برای آگهی شرکت بذاره، تصور من این هست که اگر مورد بالا مجاز باشه، ما هم میتونیم اس ام اس بفرستیم.

این دقت در متن قانون رو لازم داره که من دسترسی ندارم.

نظرتون چی هست؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
6643

من به تعدادی از مشتریانم (پزشکان) پیامگ فرستادم. از ۶۰۰ تا پیامکی که ارسال کردم، فقط ۷۰ نفر روی لینک کردند. داخل پیامک از اسم طرف و تخصصی که داشته استفاده کردم. پیامک هدفمند بوده و این اطلاعات رو هم خودشون در اختیارمون قرار دادن ولی نرخ کلیک کاربران روی لینک کم بوده؟
میانگین نرخ کلیک روی لینک چقدره؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
15551

یه مشکل بزرگی که در هنگام دریافت پیامک تبلیغاتی افراد باهاش مواجه میشن و میشیم این هست که ارسال هدفمند نیست که اتفاقا اگر بتونیم اونارو هدفمند تر کنیم شاید نه تنها آزاردهنده نباشه بلکه میتونه مفید هم باشه مثلا شما خودتون رو صاحب یک خودرو در نظر بگیرید و من که فروشنده قطعه خودرو هستم از طریق دیتابیسی که در اختیار دارم و دانستن محاسبه عمر مفید تسمه تایم خودروی شما میدونم که مثلا خودروی شما بعد از 40 هزار کیلومتر نیاز به تعویض تسمه تایم داره و من چند ماه زودتر از موعد تعویض به شما یه پیامک میدم که صاحب محترم خودوری فلان عمر مفید تسمه تایم خودروی شما رو به پایان است در صورتی که تا الان نسبت به تعویض اقدام نکردید برای جلوگیری از خسارات احتمالی و خرید تسمه تایم خودروی خود با کلیک به لینک میتوانید این کالا رو از من بخرید.در پایان هم یه گزینه ایی باشه در صورتی که نیاز به این گونه پیامکها ندارید ضمن عذرخواهی عدد فلان رو بفرستید تا دیگه مزاحم نشیم.//بیزحمت نظرتون رو بفرمایید ممنون

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
15659

دوتا سوال در زمینه جلسه اخیر پیش اومده، اول اینکه با توجه به تست هایی که روی مخاطبین خودم انجام دادم حدود ۷۰ درصد از کاربران پیامک های منو دریافت نمیکنن(مشکل لیست سیاه) از طرفی نیاز دارم به ارسال پیامک به این کاربران، این مشکل زمانی خودش رو برای ما نشون میده که امکان گرفتن خط خدماتی تا جایی که من تحقیق کردم فعلا نیست، ارسال با سیم کارت هم ارسال کننده ای نداره، همچنین ارسال با خط توسط خودمون هم باعث مسدود شدن خط میشه، راهکار پیشنهادی شما برای این مورد چیه ؟ دوم اینکه در ارسال پیامک در مراحل خرید(در انتظار خرید و...) بهتره لحن پیامک به چه صورت باشه ؟ لحن صمیمی و اسم کوچک یا لحن جدی و اسم کامل ؟، و اصلا مهم هست این مورد توی پیامک های پرداخت یا خیر چون مشتری تصمیم به خرید رو گرفته

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2013

فرمودید ما اجازه فقط به مشتریانی که قبلا خرید کرده اند و اجازه ارسال اس ام اس را داده اند اس ام اس بفرستیم و در این صورت اسمم نیست. آیا به افرادی که به ما زنگ زده و فقط قیمت می پرسند ولی خرید نمی کنند مجاز به ارسال اس ام اس هستیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2014

اگر پیامک‌های بازاریابی طبق اصول ارسال شوند ROI افزایش پیدا میکنه، از کجا باید متوجه بشیم که افزایش ROI در اثر ارسال پیامک ها بوده است نه مثلا ایمیل مارکتینگ یا سئو؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2022

سلام وقتتون بخیر
من سوالم با یه مثال می خواستم بپرسم
من یک واحد عرضه کننده لوازم برقی و روشنایی هستم آیا اگه بیام به یه سری سازندگان ساختمانی که شماره هاشون رو در اختیار اون شرکت ها قرار دادن پیامک فروش ویژه ارسال کنم آیا ممکنه نتیجه بگیرم؟ یا اینکه اسپم محسوب میشه؟؟؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
3492

سلام وقتتون بخیر. سوالی که درباره‌ی پیامک برام به وجود اومد اینه که آیا تحقیقاتی در مورد تاثیر زمان ارسال پیامک بر نرخ تبدیل (باز شدن پیامک یا کلیک بر روی لینک داخل پیامک) وجود داره یا خودتون در این زمینه تجربه‌ای دارید؟
مثلا من خودم صبحا که در حال کار هستم پیامک‌های تبلیغاتی رو اصلا باز نمیکنم و به امون خدا ولشون می‌کنم. اما در مواقع استراحت یا مواقعی که در مسیر هستم ممکنه این پیامک‌ها رو باز کنم. می‌خواستم بدونم شما تجربه‌ای در این زمینه دارید؟
ممنون

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
4511

با توجه به توضیحات داده‌شده ما باید از حداقل دو خط( سر شماره ) ، یکی عادی و یکی خدماتی، برای ارسال پیامک‌ها استفاده کنیم. حالا بااینکه شماره‌ها متفاوت می‌شوند و از شماره‌های مختلفی برای مخاطب خودمان پیامک ارسال می‌کنیم در اعتمادسازی مشتری به شماره ما مشکلی ایجاد نمیشه و آیا اثرات منفی دیگری ندارد؟ درصورتی‌که اثرات منفی دارد چطور می تونیم اثرات منفی رو به حداقل برسانیم ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
6820

آیا مفید است که وقت فردی در سایت ثبت نام می کند ، هنگام ثبت نام در پیامک اولیه یا خوشامد گویی لینک اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی را بفرستیم ؟ در صورتی که این کار مفید است، با توجه به اینکه اشاره شد در پیامک امکان ارسال لینک وجود ندارد ، چطور می شود لینک دانلود یک کتاب الکترونیک و یا لینک شبکه های اجتماعی را از طریق پیامک ارسال کرد؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
6821

در مورد تعداد کاراکتر های پیامک های تبلیغاتی چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟ چه تعداد کاراکتر (چند کلمه ) مناسب است ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
6822

سلام، اگر ما بخواهیم در فروشگاه حضوری شماره مشتریانمان را ازشون بگیریم (مانند همان فروشگاه کفش که مثال زدید) و همان موقع شفاهی بهشون توضیح دهیم که سعی می کنیم در موارد متناسب با نیاز شما پیامک ارسال کنیم. ولی به صورت شفاهی اجازه گرفته ایم و مدرکی برای اثبات نداریم. شما چه راهکاری برای قانونی تر شدن اینکار پیشنهاد می کنید؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
6928

با سلام و احترام.
فروشگاه‌های اینترنتی که ماهیت حقیقی دارند، اجازه ارسال بر اساس خطوط خدماتی رو ندارند. یعنی شرایط رو برای افراد حقیقی سخت کردند که عملا امکان ارسال پیامک خدماتی غیر ممکن است.
بیشتر افرادی که در حوزه کسب و کار اینترنتی در حال فعالیت هستند، اگر قرار بود شرکت تاسیس کنند و ... شاید اقدام به راه‌اندازی مثلا فروشگاه اینترنتی نمی‌کردند.
ممنون می‌شم اگر راه‌کاری در این زمینه هست بفرمایید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
12228

سلام وقت بخیر
کسب کار من در خصوص فروش و نصب دزدگیر ماشین هست و معمولا 95 در صد کسانی که بهشون دزدگیر فروختیم و نصب کردیم دیگه دزدگیر نمیخوان.چون یکبار خریدن و تا زمانی که به مشکلی هم نخورن نیازی نیست دوباره بخرن.
من از پیامک بازاریابی چطور میتونم استفاده کنم؟؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
12292

با سلام
از پنل پیامکی به شکلی میشه برای بازگشت مشتریان ناراضی استفاده کرد؟ برا مثال در سال 99 20 هزار مشتری داشتیم که در سال 1400 دیگه خدماتی دریافت نکردن با اینکه خدمات ما با نیاز هفتگی و ماهانه خانواده ایرانی ارتباط داره.
در اوایل سال 1400 در چند نوبت با پیامک تاچ کردیم ولی نرخ بازگشت قابل قبول نبوده به نظرتون از پیامک به چه شکل استفاده کنیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
14394

استاد شخصیت حقوقی باشی یعنی چی؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
15510

سلام
با توجه به اینکه تاکید دارید که حتما ثبت نام ها تایید بشه توسط مشتریان سایت و بعد ازشون استفاده بشه
اینکار سایتهای خدماتی پیامکی که میان آرشیو شماره در اختیار شما میزارن مصداق چیه ؟


مثلا :
بانک شماره موبایل ۱۴۰۰ به سامانه اضافه شد 2
بانک جدید شماره موبایل بر اساس کدپستی و رده سنی و جنسیت به سامانه اضافه گردید.
این بانک در منوی اصلی قابل مشاهده بوده و شامل تمامی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و … می‌باشد.


آیا میتونیم از این بانک ها استفاده کنیم ؟
مشکل قانونی بوجود نمیاره؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
15634

باسلام
شما تو اولین پرسش این جلسه فرمودید که
«بعد از اینکه مشتری حساب باز کرد و قصد داشت تا خرید انجام بده، یک پیامک براش بفرستید که فلان محصولت آماده ارسال هستش تا فرد بهتر اعتماد کنه و خریدش رو نهایی کنه »
حالا یه بحث دیگه هست. ما برای اینکه کاربر راحت تر خرید کنه، کاری میکنیم که با کمترین دردسر وارد درگاه پرداخت بشه (یکی از اصول CRO) و خریدش رو انجام بده. به خاطر همین موضوع هم اجباری نیست که کاربر حتما حساب بسازه پس قاعدتا تو این مورد شمارش رو نداریم. یعنی کاربر تا زمانی که وارد درگاه نشده ما شمارش رو نداریم که واسش پیامک بفرستیم
حالا چیکار باید بکنیم؟ کاربر رو موظف به ساخت حساب کاربری کنیم؟ (حوزه فعالیت سایت لوازم آرایشی است )

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
15980

سامانه پیامکی رهیاب که شما استفاده میکنید ساخت اکانت نداره یعنی فکر کنم باید باید تماس بگیریم . ولی سامانه های دیگر سریع میشه ثبت نام کرد و سرویس رو راه انداخت . دلیل خاصی برای استفاده از رهیاب دارید ؟ منظورم اینه که برتری خاصی داره ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2012

سامانه اس ام اس کدام شرکت را برای خرید توصیه می کنید

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2015

در سایت ملی پیامک برای در مورد ارسال بر اساس دکل BTS این راهنما نوشته: از آنجایی که اطلاعات خطوط بین ساعت 12 شب تا 2 نیمه شب آپدیت می شود بنابراین قریب به اتفاق خطوط مربوط به ساکنین منطقه می باشد. من فکر کنم این توضیح درست نیست و این شماره ها در همان زمانی که هر نفر در نزدیکی هر BTS قرار می گیرد، آپدیت می شوند، امکانش هست آقای طالبی شما توضیحی در مورد این روش بدهید

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
3429

سلام آقای طالبی .من از smshome.ir پنل پیامک تهیه کردم اما برحسب ظاهر یک پنل تبلیغاتیه و همین باعث میشه که به بسیاری از مشتری های قبلی خودم نتونم پیامک بدم با پشتیبانی این سامانه هم صحبت کردم که گفتند فقط به شرکت های حقوقی پنل خدماتی میدیم. حتی با خط ایرانسل هم شروع کردم به پیامک زدن به مشتری های خودم جهت اعلام تخفیف که از طریق این اپراتور هم مسدود شدم از آقای کاکویی پرسیدم و ایشون گفتند بعضی از شرکت ها هستند که حاضرند در قبال یک ضمانت نامه چنین پنل هایی رو بدهند.ممنون میشم راهنمایی کنید

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
3458

سلام خدمت شما ، در راستای ویدیو این هفته و اینکه sms های دریافتی طبق گفته خودتون با ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۵۰۰۰ شروع می شوند، ولی عدد ۹۸ تقریبا بلا استثناء قبل این اعدادی که عرض کردم وجود دارد.آیا دلیل خاصی دارد که کد بین المللی ایران در اغلب sms ها هست و در بعضی sms ها نیست ، آیا کلا مرسومه که کد بین المللی هر کشور در اول sms های دریافتی باشد ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
6800

سلام در جواب یکی از دوستان گفتین که ویدئو کار کردن با پنل مدیانا رو هم در آینده می گذارید.
اما توی جلسه ها نبود خواستم بپرسم.خواستم یادآوری کرده باشم.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
9141

سلام
امکانش هست درباره موارد زیر با توجه به تجربه خودتون پاسخ بدید:
- متوسط CAC از طریق پیامک چه عددی باشد خوب تلقی می‌شود؟
- میزان نرخ تبدیل دلیوری به یوزر(در گوگل آنالیتیکس) چقدر باشد خوب تلقی می‌شود؟
- میزان نرخ تبدیل یوزر به خرید موفق چقدر باشد مناسب است؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
15537

سلام و عرض ادب؛
با توجه به اینکه ما در سایتمون از گجت واتس اپ استفاده می کنیم، شماره مشتریانی که پیام می دن رو توی خود نرم افزار داریم که به صورت ذخیره نشده وجود دارند.
امکان گرفتن خروجی از شماره های ذخیره شده هست ولی راهی رو برای گرفتن خروجی ذخیره نشده ها، یا همون مشتریان بالقوه، پیدا نکردیم.
امکان ثبت دستی شماره ها در اکسل هم بسیار پر اشتباه است، هم طاقت فرسا و هم اینکه با اضافه شدن پیامهای جدید و یا پیام از طرف شماره ها یا مشتریان قبلی، ترتیب به هم می خوره و عملا امکان ادامه وارد کردن به صورت دستی از بین میره.
ممنون می شم اگر روشی برای اینکار سراغ دارید راهنمایی بفرمایید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
15664

سلام سوالم در مورد پیامک صوتی هست در ویدیو میفرمایید با این مدل پیامک موافق نیستید و بازخورد خوبی نگرفتید ولی هفته پیش که این پیامک رو برای من و خیلی از دوستان دیگه ارسال کردید بهمون خیلی چسبید و واقعا حس خوبی منتقل شد ، آیا این تجربه اخیر هم جزو بازخورد های منفی بود؟ ( چون در کانال تلگرام که در خدمت شما و دوستان هستم خیلی از همکلاسیها نظرشون مثبت بود)
و با توجه به تجربه شما ارسال این نوع پیامک در چه خصوصی و برای چه گروهی بیشتر و کمتر توصیه میشه؟ ممنون

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
15668

من سه بار سوال ثبت کردم و پاسخی داده نشد

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
15670

سلام وقت بخیر ، نظرتون رو در مورد پنل پیامکی فراز اسمس میتونم بدونم ؟
و این که وقتی یک کارفرما تصمیم بر این داره که اسمس به صورت بالک و به شماره های به عنوان مثال بلک لیست تهران و یا مثلا مشاغل فلان ارسال کنه

راه حلی هست که بشه استفاده و بهره ای بهتری برد از این روش و نرخ تماس و یا فروش بهتری نسبت به این موضوع داشت که فقط بیایم و بالک بفرستیم

ممنونم از راهنمایی شما

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
15707

سلام در مورد پیامک منطقه پستی بیشتر توضیح می دهید؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
15718

سلام
استاد نظرتون در مورد این دستگاه های دریافت شماره همراه و ارسال پیامک چیه؟
یک مورد رو من در یک فست فود دیدم که مثل یک کارت ویزیت عمل میکرد مثلا شماره رو وارد میکردی همون موقع یک اسمس خوشامدگویی همراه با شبکات مجازیشون ارسال میشد. هر چند وقت یکبار هم پیامک های تخفیف و این چیزا میفرستادن

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
16002

باسلام
این قابلیت در سایت mydmc که باید پیامک بفرستن و حساب کاربریشون فعال بشه، کدوم قابلیت این سرویس های پیامک است؟
تفاوت اینکار با احراز هویت پیامکی رمز یکبار مصرف چیست؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
16003

دوستان کسی میدونه وقتی حساب توئیتر تعلیق شد و درخواست رفعش رو دادیم چقدر زمان میبره تا درست بشه؟ اصلا به راحتی رفع تعلیق میشه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2010

با توجه به من یه اکانت دارم از سال ۲۰۱۰ ایا لازمه اکانت جدید بسازم . البته من زیاد فعالیت نداشتم توش چون جو توئیتر رو نمی پسندم ولی توی توییتر به سابقه اکانت اهمیت میدهند

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2011

برای پیامک و بازاریابی پیامکی هم مثل توییتر بعدا مفصل‌تر تدریس خواهید کرد جناب طالبی یا مبحث پیامک در همین حد اکتفا می‌کنید. در مورد توییتر دیدم به دفعات فرمودید برای پیامک به این مور اشاره نشد.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2016

راسیتش من نگران یک مسئله هستم . ما داریم با یک سری ابزار دیجیتال اشنا میشیم و این ابزار ها ممکنه هر لحظه فیلتر بشه ک خب اینو بلدیم باهاش چکار کنیم خیلی مشکل نداریم با قسمتی مشکل داریم ک اینترنت ملی بیاد. اون موقع باید چکار کنیم؟ همه اکانت هارو بیاریم روی شبکه های اجتماعی ایرانی؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2017

برای حل تمرین نیاز به فیلتر شکن داریم و سایت توییتر فیلتر هست. ممنون میشم برای انجام فعالیت های این دوره که با سایت هایی کار داریم که فیلتر هستن یک فیلتر شکن خوب معرفی کنید

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2020

در مورد توئیتر شما چه قدر با کامنتی که دیجی کالا زیر کامنت فیلیمو گذاشت موافقین؟ آیا توصیه می کنید که شرکتهای از کامنتهای مختلف برای معرفی و به چالش کشیدن فالورها در توئیتر استفاده کنند؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2043

سلام وقت به خیر
من یکی دو ماهی است که دوره را شروع کردم و به جد پیگیر دیدن و یادگیری مطالب هستم.
تا اینجای دوره چون هدفم صرفا یادگیری بوده و قصد داشتم بعد از گذشت زمانی مشخص اقدام به پیاده سازی مطالب مطرح شده باشم، لذا سوال خاصی برام پیش نیامده بود، ولیکن سوال مهمی در ذهنم هست و این را هم می دانم که ارتباط با این درس ندارد ولیکن در اینجا می پرسم و خواهشمدم جناب آقای طالبی نظر دقیقشون رااعلام نمایند. ممنون
حوزه فعالیت من گسترده است و چندین مورد فعالیت را شامل میشود. ولی قصد دارم یکی از این فعالیتها را هم به خاطر تمرکز بیشتر روی تواناییم و هم انجام تکالیف دوره روی آن به صورت گسترده انجام داده و سایت مجزا برایش ایجاد نمایم و برای بقیه فعالیتهایم در سایت شخصی که به نام خودم در حال ایجاد آن هستم به پرسونال برندیگ خودم اقدام نمایم.
سوالی که برایم مطرح است که برای هر دو فعالیت عمده یعنی سایت فعالیت مهمم و سایت شخصیم، شبکه های اجتماعی مجزا ایجاد کنم مثلا یک صفحه برای سایت شخصی و یک صفحه برای سایت فعالیت مهمم و یا اینکه همه فعالیتهایم را در شبکه های اجتماعی در یک صفحه ایجاد نمایم که در اینصورت صفحه به نام شخصی خودم باشه یاآن فعالیت مهمم

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
5562

برای ساخت اکانت شماره موبایل رو وارد میکنم اما کد تایید اس ام اس نمیشه. کد تایید برای ایمیل میاد اما وقتی به کد موبایل میرسه ارسال نمیشه. مشکل از +98 ؟؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
14334

یه سوال نه خیلی مرتبط به دیجیتال مارکتینگ دارم و البته انتظار هم ندارم جواب بدید عادل خان :)

تو این ویدیو وقتی داشتید هِدِر پروفایل توییترتون رو توضیح میدادید گفتید به خاطر نوع نگاهتون به فضای کسب و کار ایران، تصویر مات گذاشتید ولی نوری هم در انتهای تصویر و در میان شب تاریک میبینید.
سوالم اینه، عادل طالبی، امروز در تاریخ 26 آذر ماه 1401، باز هم این نورها رو میبینه ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
15835

سلام
من در اسفند 1401 در حال بررسی توییتر بودم و نسبت به زمانی که شما این ویدیو رو ضبط کردید دچار تغییر تحول شده بود مثلا اکانت حرفه ای رو هم اضافه کرده بود. درباره سیاست ها و تحولات جدید توییتر چیزی لازم هستش که بدونیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
15981

دیجیتال مارکتینگ خیلی گستردست. میشه یه قسمت کوچک از اونو انتخاب کرد و عمیق شد و از طریق همون به تخصص و اعتبار و درآمد خوب رسید. چیزی هم که من دیدم لزوما اینطوری نیست که کسی که دانش بیشتری داره و به مباحث بیشتری اشراف داره، درآمد بیشتری داشته باشه. سوال اصلی من اینه که ما که داریم دیجیتال مارکتنیگ یاد میگیریم، استراتژی یادگیری و کاریمون بهتره چجوری باشه؟ مثلا یه سری رفتن فقط سراغ گیمیفیکیشن و وقتی صحبت گیمیفیکیشن میشه اسم چند نفر که تخصصی در این حوزه کار میکنن به ذهنمون میاد. یه سری رفتن سراغ ویدیو مارکتینگ، یه سری سئو و...سر همین بحث انتخاب نیش در دیجیتال مارکتینگ، من میتونم برم مثلا سراغ «بازاریابی شبکه‌های اجتماعی» که بحث گسترده ای هست و شامل اینستاگرام و فیسبوک و توییتر و... میشه. یا میتونم برم سراغ «اینستاگرام مارکتینگ». یا میتونم برم سراغ «اینستاگرام مارکتینگ برای رستورانها». هر سه تا به نظر نیش میاد ولی سومی ظاهرا نیش تره حالا هدف ما به عنوان یک دانشجوی دیجیتال مارکتینگ بهتره از بالا به پایین باشه یا از پایین به بالا؟ یعنی هدف مثلا «بازاریابی شبکه های اجتماعی» باشه بعد من اول بیام اینستاگرام رو عمیق یاد بگیرم بعد کم کم توییتر رو بهش اضافه کنم بعد فیسبوک بعد...؟ یا اینکه نه برعکس. اول به صورت کلی کمی همه اینا رو یاد بگیرم تا در نهایت انتخاب کنم که من میخوام نیش «اینستاگرام مارکتینگ برای رستورانها» رو انتخاب کنم. حالا این وسط کرونا اومد رستورانها تعطیل شدن ما هم تعطیل میشیم یا اینستاگرام فیلتر بشه ما هم نابود میشیم یعنی انتخاب بدمون ممکنه مارو نابود کنه خلاصه بیایم یه قسمت کوچکتر رو انتخاب کنیم مثلا ایمیل مارکتینگ یا یه قسمت گسترده تر مثلا «سرویس دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای محلی» ؟ ( که عملا همه مباحث رو شامل میشه ولی به طور خاص تر )

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2019

چطوری میشه کاربران سایت را track کرد و براساس آن پیشنهاداتی را داد؟ چطوری این سیستم را میشه در سایت پیاده سازی کرد؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2021
با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوها و پرسش و پاسخ‌های دوره را مشاهده کنید.