جلسه سی و هفتم : کتاب‌خانۀ دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال

در این بخش، تمام پرسش‌ها، پاسخ‌ها، منابع، مراجع، لینک‌ها و فایل‌های دانلودی جلسه سی و هفتم دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال در دسترس شما است.

eBooks & PDFs

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

تشکر ویژه از جناب قناد زاده بابت معرفی ابزار بی نظیر وب انگیج که یکی از بهترین درسهای دوره بود به نظرم.
سوالم اینه که پس خود وب انگیج عملا ابزار اکشن برای ارسال پیام نداره و باید از ابزارهای بیرونی به این سیستم متصل کرد. درسته؟
برای مثال برای بخش سگمنت، ما خروجی آر اف ام رو از پلتفرم تحلیل داده میتونیم با وبسرویس دریافت کنیم؟
ابزار پیامک و ایمیل هم که فرمودید میشه متصل کرد. و فقط وب پوش اگر اپلیکیشن نداشته باشیم چطور باید استفاده کنیم که در مرورگر افراد پوش بیاد. یعنی چه ابزاری تو ایران میتونه به وب انگیج وصل بشه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

با سلام - تو ویدیو اشاه شد که این پلتفرم سندر باز نسبت به برخی دیگر از پلتفرم های دیگر امکانات اتوماسیون کمتری داره - اگر 3 تا از بسترهای ایمیل مارکتینگ رو بخواهید نام ببرید که به لحاظ امکانات work flow و اتوماسیون کامل باشن کدوما رو نام میبرید؟ و کدوماشون مناسب بازار ایران هستند

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

با تشکر از آقای قنادزاده و توضیحات خوبشون؛ در ویدئو مارکتینگ اتومیشن و معرفی سرویس webEngagement در مورد محدودهایی که این سرویس برای کشورهای تحریم شده دارد، صحبتی نشد. مثل بخش معرفی ایمیل مارکتینگ که آقای طالبی هر کدام را توضیح دادند (مثلا چه مشکلاتی با اکستنشن های ir دارند). آیا این سرویس هم محدودیت هایی از قبیل اکستنشن یا آی پی های ایران دارد که گفته نشده؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

این کد مارکتینگ چطور میشه از طریق تگ منجیر درست کرد؟ واینکه من 3بار توضیحات فیلم دیدم برام گنگ بود متوجه منظورشون نشدم برای پیاده سازی

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
ممنونم از توضیحات خوبتون
سوالم اینه که دقیقا فرقی بین all in one و CRM وجود داره ؟ و اگر فرقی هست میشه دقیق تر توضیح بدید

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام وقت بخیر..
بحث مارکتینگ اتومیشن بسیار برای بنده جذاب بود و خیلی مشتاق شدم که یاد بگیرم.. سوالم اینه با توجه به اینکه که شرکت های نسبتا بزرگ از مارکتینگ اتومیشن های all in one استفاده میکنن، ما چطور میتونیم در این حوزه صاحب تجربه بشیم تا کسب و کار های بزرگ بتونن به ما اعتماد کنند.. بیشتر کارآموزی مد نظرم هست.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

با توجه به هزینه بالا استفاده از مارکتینگ اتومیشن های کامل و همچنین نبود نسخه بومی خوب و با قیمت مناسب، آیا نمیتوان از خود بسترهای پیامک و ایمیل و پوش این سیستم را ایجاد کرد. چون پنلهای ایمیل هم تا حدی امکان طراحی نقشه سفر و ورک فلو رو دارن و برای پیامک هم میشه اینو طراحی کرد.فقط میمونه برای پوش.
چون از بین امکانات اون نرم افزارهای جامع عملا تو ایران برای ریتنشن فقط پیامک و ایمیل و پوش رو میشه استفاده کرد. پس اگر اینا رو بشه با افزونه هایی با هم مجتمع کرد و امکان طراحی نقشه سفر رو ایجاد کرد، کسب و کارهای کوچک هم بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

درست است که کسب‌وکارهای مختلف workflow یا ژرنی‌های مختلفی دارند اما برای ایده گرفتن چه منابعی رو پیشنهاد می‌کنید؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

با تشکر ویژه
توضیحات خیلی فوق العاده بود
سوال: آیا در CDXP ، مارکتینگ اتومیشن هم به طور کامل وجود داره؟ و کدام CDXP را برای بازار ایران پیشنهاد می کنید؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اگر از CDP استفاده کنیم باز هم فرایند پیاده ساری مارکتینگ آتومیشن روی نرم افزامون لازمه؟
یا میشه مستقیما مارکتینگ آتومین و به CDP متصل کرد.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

مقالات سایت ما ( حدودا ۵۰ مقاله ) تقریبا به طور میانگین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه دارند اما بررسی که انجام دادیم روی کیورد های مد نظر ما مقالاتی که در گوگل بالا هستند بین ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ کلمه هستند .
حالا تکلیف چی هست؟ ما باید چیکار باید بکنیم؟و تقریبا مقالات ما همه مواردی که مشتری ها دنبالشون می گرده رو پوشش می دن.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام در حوزه فعالیت شرکت تولید محتوا کار نشده است و حتی با کیوردشیت نتوانستم کلمات کلیدی را بدست بیارم، و از طرفی دیتایی از رفتار مخاطب هدف در فضای دیجیتال ندارم نظر شما برای محتوای سئویی سایت چیست؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام سوال اولم اینکه احتمال داره به خاطر اینکه هنوز متن با اون اندازه دلخواه مخاطب نوشته نشده باشه و درنتیجه در نتایج جست و جو وجود نداشته باشه؟در سایت خودمان بخواهیم یک موردمانند تعدادکلمات یک مقاله رو امتحان کنیم چگونه انجام بدیم که به سایتمان لطمه وارد نشود

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام مجدد. با توجه به صحبت های مطرح شده میتوان عنوان کرد که رفتار مخاطب مهمتر از اکثر پارامتر های دیگر است؟پاارمترهایی نظیر تعداد کلمات و تکرار کلمات کلیدی یا تگ ها

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام. وقت تون بخیر

درباره لینک بین پیلار و کلاستر قبلا شنیده بودم که لینک نمیتواند دو طرفه باشد ولی الان در این ویدئو دیدم که گفتین هیچ قانون خاصی وجود ندارد و می شود لینک از پیلار به کلاستر باشه یا کلاستر به پیلار یا دو طرفه

آیا این برداشت من درست هست؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام..خدا قوت آقای طالبی.. وقتی میانگین کلمات استفاده شده برای متن پیلار، درحوزه مشخص، حدود 1000 کلمه باشد، در این حالت حدود کلماتی که برای کلاستر باید انتخاب کنیم حدودا 500 کلمه است،آیا کم نیست؟ اگر روش دیگیری برای اینکار وجود دارد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید..

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

برای ایجاد محتواهای پیلار و کلاستر مطالب هاب اسپات و CMI از نظر مفهوم خیلی خوب بود اما سرچ اینجین ژورنال بیشتر جنبۀ عملیاتی داشت. با این پیشفرض که تمام تمرکز در یک محتوا مخاطب است. برای پیدا کردن موضوعات پیلار معمولا از کلمات دوسیلابی و هدینگ‌های داخل خود مطلب پیلار، از کلمات مرتبط خود گوگل و افزونه
keyword every where استفاده می‌کنیم. برای محتواهای کلاستر از کلمات 3 یا 4 سیلابی و هدینگ‌های داخل آن از کلمات مرتبط خود گوگل و افزونه keyword every where استفاده می‌کنیم.

آیا این فرایند درست است؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

برای ایجاد محتواهای پیلار و کلاستر مطالب هاب اسپات و CMI از نظر مفهوم خیلی خوب بود اما سرچ اینجین ژورنال بیشتر جنبۀ عملیاتی داشت. با این پیشفرض که تمام تمرکز در یک محتوا مخاطب است. برای پیدا کردن موضوعات پیلار معمولا از کلمات دوسیلابی و هدینگ‌های داخل خود مطلب پیلار از کلمات مرتبط خود گوگل و افزونه
keyword every where استفاده می‌کنیم. برای محتواهای کلاستر از کلمات 3 یا 4 سیلابی و هدینگ‌های داخل آن از کلمات مرتبط خود گوگل و افزونه keyword every where استفاده می‌کنیم.

آیا این فرایند درست است؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
اگر حدس بزنیم مخاطب محتوای کوتاه رو بیشتر میپسنده ایا اون محتوا حتما باید در قالب پیلارو کلاستر باشه؟یا به صورت تک مقاله هم میتونه باشه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام مجدد
اگر لینک های خروجی از یک کلاستر ببیشتر از پیلار باشد باعث این میشود که گوگل پیلار و کلاستر را به اشتباه جای همدیگر بگیرد؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
آیا میتونیم یا مناسب هست که محتوای پیلارمون رو لندینگ پیج برای تبلیغات کلیکیمون بذاریم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
آیا برای اعمال یک ساختار پیلار و کلاستری در صفحه هوم پیچ می توانیم روی مطالب موجود در منو اصلی سایت و یا لینک هایی که در فوتر می گذاریم به عنوان کلاستر حساب کنیم؟ در اینصورت آیا وجود اونها در همه صفحات نمیتونه منجر به قاطی شدن کانسپت سایر پیلار و کلاسترهای موجود در سایر صفحات با اونا بشه؟ بطور کلی وجود لینک ها در فوتر و هدر با توجه به تکرار شدنشون در همه صفحات چه ویژگی هایی رو داره و چه مواردی رو در مورد اونا باید رعایت کنیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
سوالی رو که توقع داشتم دوستان پرسیده باشند ولی نپرسیدن رو میپرسم
آیا یک محتوا در عین حالی که کلاستر هست میتونه پیلار هم باشه و برعکس؟ و اگر نمیتونه از جهت سئو آسیبی به سایت وارد میشه ؟
بذارید مثال بزنم مثلا محتوایی پیلاری داریم با تایتل ` بازاریابی چیست ؟` و بهش انواع محتوا های کلاستر وصل شدن و یکی از اون ها محتواها `بازاریابی دیجیتال چیست؟ ` هست . حالا محتوای `بازاریابی دیجیتال چیست` هم از طرفی پیلار بشه برای محتوای `سئو چیست ؟ `یا `بازاریابی محتوایی چیست؟` یا `اینفلوئنسر مارکتینگ` چیست و به همین ترتیب سئو چیست هم پیلار کانتنت محتوا هایی راجع به سئو و آموزشش باشه.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

برای ساختن خوشه محتوایی باید از یک هسته یا pillar مشخص شروع کنید و در مورد آن محتوا تولید کنید . بعد cluster ها یا خوشه ها را تعیین کنید و در مورد آن تولید محتواها کنید . بعد از این قسمت نوبت به لینک دهی میرسد که مهمترین قسمت این روش است . از هر cluster باید به Cluster دیگر و همین طور pillar یا هسته مرکزی اصلی لینک بدهید . و بعد هم در نهایت تمامی خوشه ها را مانند یک خوشه انگور به یک شاخه اصلی که اینجا همان صفحه اصلی سایت است لینک بدهید و مرتبط کنید.


سلام سوال من از متن بالا اینه که ما باید از همه محتوا ها به صفحه اصلی لینک بدیم ؟ حتی اگه مثلا صفحه اول فروشگاهی باشه و ممکن محتوا به صفحه اصلی ربط نداشته باشه و صرفا محتوایی باشه که پرسونای ما نیاز داره ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

آیا روش پیلار و کلاستر رو برای فروشگاه اینترنتی که تمرکز روی دسته های خاصی از محتوا داره پیشنهاد میکنید؟
به طوری که صفحه محصول به عنوان پیلار در نظر گرفته بشه و مقالات مرتبط با اون با تحقیق کلمات کلیدی در بلاگ قرارداده بشه (کلاستر).
یا اینکه صفحه برند به عنوان پیلار و محصولات اون برند + مقالات مرتبط به عنوان کلاستر در نظر گرفته بشن.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اگر بخوایم یک صفحه رو برای چند کلمه کلیدی بهینه کنیم راهش چی هست؟ایا حتما اون متن باید پیلاستر باشد؟روش بهینه ساز ی چند کلمه در یک متن کوچک چیست

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اگر بخوایم یک صفحرو برای چند کلمه کلیدی بهینه کنیم راهش چی هست؟ایا حتما اون متن باید پیلاستر باشد؟روش بهینه ساز ی چند کلمه در یک متن کوچک چیست

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اگر بخوایم یک صفحرو برای چند کلمه کلیدی بهینه کنیم راهش چی هست؟ایا حتما اون متن باید پیلاستر باشد؟روش بهینه ساز ی چند کلمه در یک متن کوچک چیست

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

لینک سایت هایی که باید مطالعه کنیم رو یه دوره ای می ذاشتین -- کنسل شد ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

جایی خوندم که در فروشگاه های اینترنتی نباید در مورد خود محصول در بلاگ تولید محتوا کنیم چون باعث هم نوع خواری ممکنه بشه. شما هم همین نظر رو دارید؟
مثلا در مورد یه کرم آرایشی ما بیایم یه محتوای قوی برای صفحه محصول بنویسیم و در بلاگ با عناوین مرتبط تولید محتوا کنیم (مثلا طرز استفاده اون کرم، عوارض اون کرم و...)

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

نمیدونم این سوال برای کدام جلسه بهتره. برای سئو سایتی که در حوزه نمایش تبلیغات مشاغل کار میکنه و تعداد زیادی دسته بندی و صفحات مشاغل مختلف داره. عملا یک کلیدواژه کلی به صورت هدف سئو وجود نداره. بلکه بالا بودن در کلیدواژه دسته بندی های آن مشاغل عضو سایت خیلی مهم هستن. مثلا کلیدواژه های خصوصا 3 یا چهار کلمه ای که حاوی نام اون صنف (یا خدمت) + شهر مورد نظر هستن. آیا در مجموع چنین سایتی رو با ده ها کلیدواژه مختلف این چنینی سئو کردن درست هست؟ و اگر بلی. بهتره که صفحه دسته بندی به عنوان پیلار باشه یا مقاله مورد نظر در بلاگ و سپس تبدیل و ارجاع به دسته بندی؟
راهنمایی اینکه: این سایت یک فروشگاه نیست ولی میتونه عرضه کننده خدمات رزرو خدمات مشاغل در دسته بندی های مختلف باشه. و به صورت استانی هم فعالیت میکنه و رقابت خیلی شدید مثل تهران یا سطح کشور لزوما نداره. و 11 سال هم اعتبار دامنه و چندین هزار صفحه ایندکس شده داره. نمونه های این سایت در تهران - سایت برترین ها دات کام و سایت های معرفی پزشکان هست

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام و عرض ادب جناب طالبی
ببخشید وقتی ما بتونیم نیاز مشتری هامونو در حوزه ای غیر از حوزه تخصصی خودمون بواسطه اطلاعات و ارتباطاتی که داریم رفع کنیم (در ویدیو هم اشاره ای به ارجاع دادن کردید) چه کار هایی باید انجام بدیم که از این ارجاعات هم منفعت مالی هم داشته باشیم و به اصطلاح دور نخوریم. ایا این مدل کسب درامد درست هست یا خیر؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در دقیقه 19 همین ویدیو در پاسخ به پرسش آقای عراقی گفتید کتاب دردسرش کمتره چون قیمت هاش سالی یکبار عوض میشه.
فقط خواستم بگم یکی از بحران های کاری من اینه که از وقتی که شروع کردم تا امروز به طور میانگین 3 مرتبه در 15 ماه اخیر قیمت پشت جلد کتاب ها تغییر کرد و آپدیت کردن 2000 جلد کتاب برام واقعا کار سختی هست. می خواستم ببینم شما راهکاری دارید که بشه این مشکل رو هندل کرد ؟ بعضا کتابی بوده که 5 مرتبه تغییر قیمت داشته گرچه کم بوده ولی بهرحال تغییر کرده

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
من بعد از دیدن این ویدئو متوجه شدم که برای کسب و کار خودم که تولید نایلون های چاپی اختصاصی هست پارالل اسکوپ زدم و بیشتر در اینستا برای جذب مخاطب هدفمند (کسب و کارها) و تبدیل اونها در نهایت به مشتری مطالبی رو با موضوع تبلیغات و کسب و کار منتشر میکردم (bazco.ir@) چون حوزه کاری من خیلی مطالب جذابی نداره . همیشه به این کارم شک داشتم که آیا درسته یا نه ؟؟؟ می خواستم نظر شما رو هم در مورد موضوع محتوای موازی خودمون بدونم . با تشکر

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام، ویدیو مورد نظر صدا نداره

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در پارالل اسکوپ فرمودید برای اینکه به سئو سایتمان لطمه نخورد باید بلاگی به عنوان ساب دامین درست کنیم.
و محتوای موازی را در آن قرار دهیم.
سوال اینه:
ساب دامین باید در هاست جداگانه باید باشد یا می توانیم در خود سایتمان ساب دامین بزنیم و از هاست خود سایتمان استفاده کنیم.؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام وقت بخیر
آقای طالبی عزیز دو تا کامل تلگرامی معرفی فرمودید. آدرس آنها را قید میفرمایید. همواره سلامت باشید

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام با این کیفیت بالای مطالب، میکروفون مونو ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
فرض کنید من در حوزه A دارم کار میکنم و میدونم حوزه B پارالل اسکوپ منه اما توی حوزه B اقیانوس به شدت قرمزه و جایگاه گرفتن توی حوزه B خیلی سخته ولی مخاطبان من تو اونجا حضور دارند. در این حالت چکار باید بکنم ؟ و از طرفی حوزه A هم شناخته شده برای بخش عمده ای از افراد نیست مثل همون مثال CRM که در ویدیو زدید و گفتید این حوزه شاید کم سرچ بشه ولی نیاز افراد زیادی در بازار هست

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوها و پرسش و پاسخ‌های دوره را مشاهده کنید.