هفته سی و سوم : کتاب‌خانۀ دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال

در این بخش، تمام پرسش‌ها، پاسخ‌ها، منابع، مراجع، لینک‌ها و فایل‌های دانلودی هفته سی و سوم دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال در دسترس شما است.

eBooks & PDFs

Downloads

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سلام ؛ با توجه به اینکه محتوا ممکنه و احتمالا باید ارزش خلق شده توسط سازمان رو تقویت هم بکنه نظرتون در خصوص عبارت زیر چیه :
اینکه در تعریف ` بجای حفظ جریان دائمی` بگیم ` حفظ و تقویت جریان دائمی ارزش آفرینی `
البته شاید این بحث ` تقویت` که عرض کردم داخل عبارت `جریان دائمی` مستتر باشه.
ممنون می شم نظرتون رو بفرمائید. سپاس

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

Time bounded یا زمانبندی در اهداف اسمارت، گفته شد که باید به کارفرما یک زمانبندی داده شود که کاملا درست اما زمان دقیقی که نمی‌توان داد پس باید بازه زمانی ارائه شود ولی این بازه زمانی هم باید بین دو عدد باشد که این دو عدد از کجا بدست می‌آید؟ از روی تجربه است؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام . برای فروشگاه هایی ک مخاطبانش میتوانند اقشارمختلف باشن پرسونا چگونه تعیین میشود؟لطفا برای مثالتون ازنوع فروشگاه اینترنتی فرش باشه

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام روزتون بخیر من این ویدئو 2بار نگاه کردم ولی گیج شدم بیشتر متوجه نشدم برام مبهم بود

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

از توضیح شاخص‌های مدیریتی و شاخص‌های وب‌سایت اینطور برداشت کردم که با هم هم‌پوشانی دارند اما تحلیل هر کدام در جایگاه مخصوص به خودشان متفاوت ولی شاخص همان شاخص است فقط نوع نگاه در وب‌سایت و در جایگاه مدیریتی متفاوت است. آیا این برداشت صحیح است؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در یک کسب‌وکار کوچک و یا حتی متوسط امکان اینکه یک جامعه‌شناس، متخصص UX و متخصص محتوا دور یک میز جمع شوند خیلی کم است و یا حتی غیرممکن مخصوصا جامعه‌شناس. راه حل این مشکل چیست؟

اما قبل از اینکه پاسخ دهید من با استفاده از یادگیری مفاهیم دوره تا الان، دانسته‌ها و تجربه‌های قبلی‌ام متوجه شده‌ام که همه چیز مطالعه و یادگیری شناختن رفتار مصرف‌کننده است. در واقع پرسونا همان رفتار مصرف‌کننده است و یا اینکه استراتژی‌های یک کسب‌وکار در هر برهۀ زمانی چه چیزی باشد هم همان رفتار مصرف‌کننده است شاید بهتر است بگویم شناخت مشتری همه چیز است و بعد از آن طراحی بهترین پیشنهادها بازاریابی برای ارائه به مشتریان. پس برای خبره شدن باید مطالعات را دو حوزه رفتار `مصرف کننده` و `طراحی پیشنهادهای بازاریابی` متمرکز کرد.

نظر شما درباره این طرز فکر چیست؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

پس از دیدن قسمت‌های نهم، دهم و یازدهم این برداشت را داشتم که تماما همان A-Method سئو خود جناب طالبی است چون من قبلا قسمت‌هایی از این روش را دیده بودم این برداشت را داشتم آیا برداشت من صحیح است؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
آقای مشیرفر در دقیقه 36 ثانیه 55 بخش 9 هفته 33 ام گفتند که اگر می خواهید که بفهمید که مخاطب شما با گوگل بیشتر سرچ میکنه یا تو اینستا دنبال شما می گرده بیاید و در گوگل عبارت خودتونو سرچ کنید و اگر تعداد نتایج یافته شده توسط گوکل بالا بود بنابرین مخاطب شما با گوگل مانوس هست و اونجا سرچ میکنه.
من فکر میکنم این روش ایراد داشته باشه چون اولا اون عدد تعداد نتایجی است که موتور گوگل درباره اون واژه کرال کرده دوما بر اساس ویدیویی که خود آقا طالبی داشتند یادمه مثالی زدن از کیلد واژه ` روحانی ` که تعداد نتایج گوگل براش 23 تا بود و گفتند که گوگل مدام داره الگوریتم هاشو بهینه تر میکنه . پس این عدد نمیتونه هیج کمکی به ما بکنه در فهم اینکه آیا مخاطبان ما توی گوگل جستجو میکنند یا شبکه های اجتماعی.
خواستم اول از همه نظرتونو بدونم درباره چیزی که گفتم و دوما اگر میشه راهنمایی کنید که به چه روشی میشه فهمید که مخاطبان ما واقعا در کجا بیشتر حضور دارند(لازم به ذکره که در این یک مورد هرگز نمیشه تست کرد چون ممکنه 2 سال از وقتمونو بذاریم روی یک شبکه اجتماعی خاص و بعد متوجه بشیم مخاطب ما اونجا نیست)

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در دقیقه 31 ثانیه 11 به آبشار محتوا اشاره شد میشه لطفا در این خصوص توضیحاتی رو بفرمایید؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اکسل برنامه نمونه توزیع محتوای بلاگ
که در جلسه سی‌ و سوم بخش ده قرار داده شده

شیت دو و سه که شامل تقویم محتوای باشگاه محتوا هست خالیه
آیا فایل اشتباه اپلود شده یا به جهت سانسور اینجوری گذاشته شده؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

توزیع محتوایی که داخل این ویدیو گفته شد احساس میکنم بیشتر به کسب و کار هایی که اواسط کار هستن و یکسری مخاطب در کانال های توزیع محتوایی خودشون دارن بیشتر کمک میکنه

آیا برداشت من اشتباه هست؟

میشه روش های توزیع محتواهای تولید شده برای کسب و کار هایی ک در شروع کار هستن رو هم از زبان مدرس این قسمت بشنویم ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوها و پرسش و پاسخ‌های دوره را مشاهده کنید.