در این بخش، تمام پرسشها، پاسخها، منابع، مراجع، لینکها و فایلهای دانلودی جلسه سی و یکم دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال در دسترس شما است.
eBooks & PDFs
پرسش و پاسخ شرکتکنندگان دوره
پرسش جواد تقوی
سلام
یک سوال درباره زلکا داشتم
اینکه اگر کلیدواژه ای بهش بدیم تا بره برامون جستجو کنه و اطلاعاتی بهمون بده بهمون ، realtime و در لحظه جواب میده یا میگه برو هفته دیگه بیا ؟ چون با چه الگوریتم و رباتی میتونن این حجم از داده رو در لحظه کرال کنن ؟ اگرم از قبل کرال کرده باشن و توی دیتابیس خودشون اطلاعات رو دارن و ماینینگ کنن هم داده ها آپدیت نیستن و دقیق نیستن.
ببخشید این سوالم ربطی به دیجیتال مارکتنیگ نداره صرفا از روی علاقه شخصیم به برنامه نویسی و هوش مصنوعی پرسیدم.
پرسش زهرا صالحی یانسری
سلام وقت بخیر
در این ویدئو درباره زلکا و کاربردش صحبت شد، و در مورد بیزینس ایرانسل،اسنپ،همراه اول،دیوار،که مطرح و برند هستن و یه جورایی میخوان از روی پایش و رصد رسانه ها و شبکه های اجتماعی( اینستا گرام،توییتر و...) پست هایی که در فضاهای مختلف ارسال میشه رو از نظر کمی و مفهومی،احساسی و...بررسی بکنن.
آیا این امکانی که زلکا میده که درواقع سرویس سوشال لیسنینگ هست برای همه کسب و کارها در هر سطحی اجرا شدنی است یا خیر باید از نظر برند و جایگاه به یه حد قابل قبولی برسیم بعد از این سرویس استفاده کنیم؟
پرسش زهرا صالحی یانسری
برای مثال شما برای تیزلند از زلکا استفاده میکنید؟
آیا برای عضویت و استفاده از سرویس هاو رصد دیتا ها در هر بخش مثل توییتر یا اینستاگرام باید تعرفه پرداخت کرد؟
پرسش زهرا صالحی یانسری
سلام و روز بخیر☺
یک پیشنهاد در رابطه با پیغامی که حین دیدن ویدئو میاد(اینکه این ویدئو را نشر ندهیم و...)
کل ویدئو این بخش حدود 10:43 است و برا ی این تایم ⇩
آیا لازم بود این نکته را 2 بار در خلال پخش ویدئو مطرح کنید من به شخصه حواسم پرت شد😔بهتر است قبل از شروع بحث یا نهایتا انتهای بحث این نکته را یاد آوری کنید( که این ویدئو برای کسانی است که در دوره ثبت نام کردن و....)
دقیقا در دقیقه ً3:2 تا ً3:17 و ً8:49 تا ً9:43 که از وسط ویدئو رد شد.
پرسش لیلا افشاری صالح
دراین جلسه گفتیم میتونیم ازهمین قسمت توئیت ها و کامنت ها جواب بدیم و اخر ماه گزارش بگیریم ببینیم کیا جواب دادن خب این چجوری بدون وارد کردن یوزر پسورد اکانت امکان پذیر؟ ممکن هرکی بیاد و برند مارو سرچ کنه و جواب کاربر مارو بده
پرسش علی جان شفائیان فرد
پنل های مشابه زلکا هم میشه نام ببرید؟ این اطلاعاتی که زلکا میده خیلی هیجان انگیزه اما برام سواله که چقدر دقیقه؟ و سوال بعدی اینکه آیا برای کسب و کارهای کوچک یا پیجهای اینستاگرامی کوچک هم دیتاها قابل اعتماد هستن؟ یا اینکه مثلا پیج اینستاگرام باید به یه حدی از فالور و اینگیجمنت برسه بعد از اینجور پنلها استفاده کنیم؟
پرسش احمد جعفری
یک بخشی از زلکا که گفته شد کار OCR انجام میدن. من این بخش رو متوجه نشدم که دقیقا چطور کار میکنه؟
پرسش آزاده میردار هریجانی
سلام محتوا عالی اما کاشکی از صفحه وایت بورد یا حداقل از صفحات paint آقای طالبی استفاده میکردن و تمام اطلاعاتشون و آقای مجلسی با تصویرسازی بهمون آموزش می دادن. ولی چند بار نگاه کنیم خوبه میشه فهمید. اما با همه وجود عالی هستید شما و تیم تون. آقای طالبی عزیز
پرسش معصومه کرم پور
سلام، به طرز وحشتناکی از لغات انگلیسی استفاده میشهجایی که معادل فارسی وجود داره این کار واقعن تیشه زدن به ریشه زبان فارسی است به نظر شما نمیشه به جای task گفت وظیفه؟ نمیشه به جای business گفت کسب و کار؟نمیشه به جای decision maker گفت تصمیم گیرنده؟ نمیشه به جای approve گفت تایید؟ نمیشه به جای key message گفت پیام کلیدی؟ نمیشه به جای monitoring گفت نظارت یا رصد؟ بگم که سواد انگلیسی من خیلی خوبه اما فکر میکنه مهم تر از اون اینه که سواد فارسی م هم خوب باشه، با هر لغت انگلیسی ذهن یک گام در جهت ترجمه برمیداره و بعد مقداری پسماند توجه براش می مونه و کم کم این کار تمرکز و سطح بهره گرفتن از مطلب رو کاهش میده
پرسش زهرا صالحی یانسری
در دقیقه 7:51 که در مورد مِیوِن ها حرف زده شد من فارسی نوشتم مِیوِن چون مدل انگلیسیش رو نمیدونستم چطوریه البته سرچ کردم ولی خب ترجمه کلمه ایش بی ربط بود.
میخواهم این را بپرسم که این دسته دوم از آدم ها که بعد ازconnector ها به آن اشاره شد همان اکسپِرت خودمان بودند که شما قبلا در موردش صحبت کرده بودید؟؟؟ ولی با یک نام جدید در این قسمت؟
پرسش احمد جعفری
از کجا باید تشخیص داد که یک اینفلوئنسر سه ویژگی کاکنتور، مِیوِن و سلر بودن را دارد. در واقع بهنظر من باید برای فهمیدن این موضوع، مدتی چند اینفلوئنسر مورد نظر را دنبال کرد و از نظر رفتاری آن را زیر نظر داشت اما بهعنوان یک سوشالمدیامارکتر اینکار شدنی نیست. پس راه حل چیست؟
پرسش محمد جواد همتی
سلام
خدا قوت
با توجه به مسئله تحریم در بحث promote اینستاگرام ، راهکار دور زدن این مشکل چیه؟ مثلا ما می خواهیم تبلیغ ما در کشور عراق نمایش داده بشه، چیکار باید بکنیم ؟ یا سراغ چه کسی باید بریم؟ ممنونم