جلسه بیست و هفتم : کتاب‌خانۀ دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال

در این بخش، تمام پرسش‌ها، پاسخ‌ها، منابع، مراجع، لینک‌ها و فایل‌های دانلودی جلسه بیست و هفتم دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال در دسترس شما است.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سلام . من می خواهم یک پروفایل شخصی در لینکدین بسازم. چه مواردی را باید رعایت کنم تا به عنوان یک مدیر بازرگانی خبره خودم را معرفی کنم.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
11199

برای اینکه بتونیم در مرحله ZMOT خوب عمل کنیم باید بتونیم در هنگامی که مخاطب درباره محصول یا خدمت ما سرچ میکنه و میخواد تصمیم بگیره به نوعی باید خودمون رو اثبات کنیم حالا سوال اینه که، ما فقط می‌تونیم خودمون رو با استفاده از محتوایی که داخل سایت میذاریم اثبات کنیم. بیرون سایت رو چیکار کنیم ؟ آیا راه حلی برای اثبات خودمون در خارج از سایت وجود داره؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2378

در خصوص این ویدیو میخواستم بپرسم آیا به صورت کلی میشه این برداشت رو انجام داد که خانوم ها فقط در صورتی پروموتر میشن که کسب کار مقابل آنها روی برند سازی خودش قوی کار کرده باشه ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
3401

سلام و عرض ادب
در جایی از صحبت در این ویدئو فرمودید `برای کولدکاستومرها در بخش توزیع محتوا، تبلیغات بنری و اوت باند هم قابل قبول است`
اینجا مستقیما اسم تبلیغات اوت باند اورده شده
سوالم اینه که ایا این تبلیغات اوت باندی که فرمودید در مرحله توزیع، جزء روش اینباند در نظر بگیریم اینجا؟
از طرفی اگه رفتار مصرف کننده نشون بده که کولدکاستومر هستن به نظر میاد مدل اینباند خیلی براشون مناسب نباشه و بنابراین در مرحله تولیدمحتوا مطابق مدل اینباند پیش نمیریم.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
9168

میشه در مورد سوشال لیسنینگ بیشتر توضیح و راهنمایی کنید و برای چه مواردی استفاده میشه

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2351

سلام در این ویدیو این مطلب رادرست متوجه نشدم اینکه چگونه ایمیل مارکتینگ یا اس ام اس مارکتینگ میتونه هم اینباندباشه وهم اوتباند؟مگر موقعی که شخص خودش ایمیل یا شمارشو به ما میده درپیش فرض ذهن خودش قبول نمیکنه که شاید این پیام درزمان ومکان مناسب برای فرد ارسال نشه؟در واقع شیوه دریافت اطلاعات نمیتونه معیار اوتباند یا اینباند بودن باشه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2361

سلام
سوالم اینه که در اغلب کسب و کار های B2B یا B2G یا G2G که دقت کنیم میبینیم که مدل inbound خیلی معمول و مرسوم نیست و برای شناخته شدن در بازار این کسب و کار ها بیشتر از مدل outbound استفاده میشه.
البته شاید من اشتباه فکر کنم و این نظر درست نباشه اما مثال هاش زیاده ، شرکتی که تولید کننده قطعه خاصی در صنعت هست که طرف قراردادش شرکت های خودرو سازی هست اصولا اینباند چه معنایی داره برای چنین کسب و کاری .
خواستم اگر ممکنه با ذکر چند مثال بگید چطور میشه در چنین کسب و کار هایی از مدل inbound استفاده کرد و ازش نتیجه گرفت ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
6836

با سلام آقای طالبی و خانم ارنواز عزیز
در ویدئو اول قرار بود به تفاوت article و پست در لینکدین اشاره کنید اما در این ویدئو نکته ای پیدا نکردم ممنون میشم کمی در مورد این تفاوت توضیح دهید.
با تشکر

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
2360
با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوها و پرسش و پاسخ‌های دوره را مشاهده کنید.