در این بخش، تمام پرسشها، پاسخها، منابع، مراجع، لینکها و فایلهای دانلودی جلسه بیست و هفتم دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال در دسترس شما است.
پرسش و پاسخ شرکتکنندگان دوره
پرسش مهسا یوسف زاده
سلام . من می خواهم یک پروفایل شخصی در لینکدین بسازم. چه مواردی را باید رعایت کنم تا به عنوان یک مدیر بازرگانی خبره خودم را معرفی کنم.
پرسش مهدی سرلک
سلام
با توجه به توضیحات شما در خصوص میزان ورودی و حساب هزینه هر کلیک، اگر شما برای ورود 100 هزار بازدید کننده به سایت در ماه هزینه کنید حدود 500 میلیون تومان هزینه ای کلیک ها میشود.
سئوالی که برای من به وجود میاد اینه که یعنی اگر تیزلند در ماه کم تر از 500 میلیون تومان درامد داشته باشد زیان ده خواهد بود ، آیا این تعبیر درست است؟ و این سبک بررسی روشی درستی است ، با توجه به این که شما در دراز مدت هم سرمایه گذاری کرده اید و برداشتی نداشته اید را نیز محاسبه نکردیم
ممنون میشم در مورد این موضوع مقداری توضیح بفرماییید
پرسش مهدی سرلک
سلام وقت بخیر ، در صنایع که فروش محصولاتشون به صورت B2B هست ، چطور میشه متوجه شد که مشتریان از روش اینباند میتونن به خرید برسن ، و یا مارو پیدا کنن ،اگه بخوام یک کسب و کا مثال بزنم میشه مثلا یک مجموعه یا یک شرکت که تو کار فروش پیچ و مهره است ، توی این مجموعه ما با سئو سایت شاید بتونیم یک سری مشتریانی پیدا کنیم که با مذاکره تلفی خرید خودشون رو انجام بدن ، اما روش اصلی بازاریابی رو توی این نوع کسب و کار ها چطور میشه
یا مثلا یک شرکتی که خدمات تبلیغاتی ارائه میکنه ، یا شرکتی مثل منظم که خدمات نظارت رو انجام میده ، این سبک کسب و کار هارو چطور میشه تشخیص داد که فرایند اینباند موثره هست یا نه ؟
پرسش احمد جعفری
برای اینکه بتونیم در مرحله ZMOT خوب عمل کنیم باید بتونیم در هنگامی که مخاطب درباره محصول یا خدمت ما سرچ میکنه و میخواد تصمیم بگیره به نوعی باید خودمون رو اثبات کنیم حالا سوال اینه که، ما فقط میتونیم خودمون رو با استفاده از محتوایی که داخل سایت میذاریم اثبات کنیم. بیرون سایت رو چیکار کنیم ؟ آیا راه حلی برای اثبات خودمون در خارج از سایت وجود داره؟
پرسش میلاد مطلبی
در خصوص این ویدیو میخواستم بپرسم آیا به صورت کلی میشه این برداشت رو انجام داد که خانوم ها فقط در صورتی پروموتر میشن که کسب کار مقابل آنها روی برند سازی خودش قوی کار کرده باشه ؟
پرسش محمدزمان عابدیان
سلام و عرض ادب
در جایی از صحبت در این ویدئو فرمودید `برای کولدکاستومرها در بخش توزیع محتوا، تبلیغات بنری و اوت باند هم قابل قبول است`
اینجا مستقیما اسم تبلیغات اوت باند اورده شده
سوالم اینه که ایا این تبلیغات اوت باندی که فرمودید در مرحله توزیع، جزء روش اینباند در نظر بگیریم اینجا؟
از طرفی اگه رفتار مصرف کننده نشون بده که کولدکاستومر هستن به نظر میاد مدل اینباند خیلی براشون مناسب نباشه و بنابراین در مرحله تولیدمحتوا مطابق مدل اینباند پیش نمیریم.
پرسش حسن محمدی
سلام
وقتی میخایم دیتا از مخاطب جمع کنیم میشه بعضی فیلدها رو غیرضروری کرد ( اونهایی که فکر میکنیم بودنش کمک کننده است ولی نبودنش خیلی ضرر نمیرسونه) اینجور مواقع بهتره کلا اون فیلد رو نذاریم که از لحاظ بصری تعداد فیلد کمتر باشه یا غیرضروری کنیم؟
پرسش علیرضا اثباتی
سلام وقت به خیر، ایا میشه promotion رو جایگزین retention کرد؟ یعنی وقتی مشتری برای بیش از یک بار از ما خرید کرد ما به هدف inbound برسیم؟ حتی زمانی که میشه مشتری رو delight کرد و ان رو به promoter تبدیل کرد.
پرسش لیلا افشاری صالح
میشه در مورد سوشال لیسنینگ بیشتر توضیح و راهنمایی کنید و برای چه مواردی استفاده میشه
پرسش محمدحسین جعفری
سلام در این ویدیو این مطلب رادرست متوجه نشدم اینکه چگونه ایمیل مارکتینگ یا اس ام اس مارکتینگ میتونه هم اینباندباشه وهم اوتباند؟مگر موقعی که شخص خودش ایمیل یا شمارشو به ما میده درپیش فرض ذهن خودش قبول نمیکنه که شاید این پیام درزمان ومکان مناسب برای فرد ارسال نشه؟در واقع شیوه دریافت اطلاعات نمیتونه معیار اوتباند یا اینباند بودن باشه؟
پرسش جواد تقوی
سلام
سوالم اینه که در اغلب کسب و کار های B2B یا B2G یا G2G که دقت کنیم میبینیم که مدل inbound خیلی معمول و مرسوم نیست و برای شناخته شدن در بازار این کسب و کار ها بیشتر از مدل outbound استفاده میشه.
البته شاید من اشتباه فکر کنم و این نظر درست نباشه اما مثال هاش زیاده ، شرکتی که تولید کننده قطعه خاصی در صنعت هست که طرف قراردادش شرکت های خودرو سازی هست اصولا اینباند چه معنایی داره برای چنین کسب و کاری .
خواستم اگر ممکنه با ذکر چند مثال بگید چطور میشه در چنین کسب و کار هایی از مدل inbound استفاده کرد و ازش نتیجه گرفت ؟
پرسش مینا فرج نژاد
با سلام آقای طالبی و خانم ارنواز عزیز
در ویدئو اول قرار بود به تفاوت article و پست در لینکدین اشاره کنید اما در این ویدئو نکته ای پیدا نکردم ممنون میشم کمی در مورد این تفاوت توضیح دهید.
با تشکر