هفته بیست و یکم : کتاب‌خانۀ دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال

در این بخش، تمام پرسش‌ها، پاسخ‌ها، منابع، مراجع، لینک‌ها و فایل‌های دانلودی هفته بیست و یکم دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال در دسترس شما است.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

وقتی utm رو تنظیم میکنم رو کانال تلگرام تو قسمت آنالیتیکس به من نشون نمیده اون لینک رو. با توجه به اینکه همه مراحل رو درست انجام میدم

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام. من وقتی utm رو ست میکنم روی لندینگ پیجم توی آنالاتیکس سورس و مدیوم رو با اسامی که من ست کردم نمیاره. چرا اینطوری میشه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
من سوالی داشتم که برای خودم در زمینه برنامه های اندرویدی پیش آمده بود . شما در این جلسه گفتید که ما می تونیم برای سایت خودمون هم utm ست کنیم و بفهمیم که چند نفر مثلا روی کدام بنر سایت کلیک کردن ، حالا اگر ما اپ اندروید داشته باشیم چطور میتونیم چیزی شبیه به utm ست کنیم ؟ آیا ابزاری در این زمینه داریم که در اپ ها بهمون داده هایی شبیه به آنالیتیکس بده ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

الان سایت bit.ly فیلتر شده چه سایت دیگری رو پیشنهاد میفرمایید ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام، در دقیقه 55 ویدیو گفتید از UTM برای لینک‌های داخلی سایت خودمون هم میتونیم استفاده کنیم. من خودم در سایتی مثل Hubspot دیدم که اونها هم در لینک های داخلیشون از یو تی ام استفاده میکنند

اما به نظر شما این موضوع نمیتونه باعث این بشه که دیتاهای ما به هم بریزه و حتی تحلیلمون غلط بشه؟ چون وقتی مخاطب از یک کمپین خارج از سایت و با یک UTM مخصوص وارد سایت میشه اگر روی لینک داخلی UTM دار ما کلیک بکنه UTM قبلیش از بین میره.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

توی goal setting حداکثر چندتا لیک رو می‌تونیم تعیین کنیم؟ فقط لازمه برای صفحه های اصلی مثل پرداخت، ثبت نام و صفحه اصلی بذاریم؟ یا اینکه قیف فروشمون رو بکشیم و با توجه به اون همه ردیف هارو براشون goal ست کنیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

ظاهرا گل ست کردن روی گوگل آنالیتیکس محدودیت تعداد داره و فقط میشه 20 گل ست کرد اگر تعداد گلها بیشتر باشه یا بخواهیم بعدا فانل رو تعریف کنیم این موضوع مشکلی ایجاد نمیکنه ؟ و چطور میشه گل های اظافه رو حذف کرد ؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام و عرض ادب
روی آنالتیک بعد از ست کردن goal با نام ` خرید موفق ` از منو  acqusition وارد زیر منو all  traffic می شوم و source مورد نظر خودم رو google انتخاب می کنم و از بخش secondary dimension با انتخاب keyword سعی می کنم کلمات کلیدی که از طریق اونها فروش اتفاق افتاده رو بررسی کنم . علارغم اینکه من search console رو به آنالیتیک متصل کردم و اینکار با موفقیت انجام شده است ولی اکثر کلمات یا تقریبا تمام کلماتی که منجر به فروش  شده در ردیفی با نام not provided نمایش داده می شوند . در ردیف های دیگر کلمات کلیدی درج شده است ولی کلمات کلیدی اصلی که منجر به فروش شده اند برای ما بدین شکل نمایش داده می شوند .

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
من گوگل آنالیتیک رو برای سایت جدیدم که دامنه com هم داره نصب کردم ، گزینه ای رو هم انتخاب کردم که بشه از ورژن قدیمی هم استفاده کرد اما متاسفانه وقتی در قسمت tracking-code در ورژن قدیمی میزنم که بخام کد آنالیتیک رو بردارم و بذارم تو هدر سایت بهم ارور Analytics has encountered an unexpected condition and cannot fulfill your request میده از طرفی وقتی ورژن جدید رو نصب میکنم کلا track نمیکنه .
میشه راهنماییم کنید چکار کنم ؟ لازم به ذکره که برای یافتن جواب این سوال تمام نت رو گشتم و چیزی که مشکلمو حل کنه پیدا نکردم

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در هنگام ست کردن goal انصراف از خرید(Payment-NotOK) در آخر URL برای وقتی که از خرید انصراف داده می‌شود status=NOK است و برای وقتی که خرید انجام می‌شود status=OK است. مگر نباید فقط قسمتی که در URL متفاوت است را در دستینیشن قرار دهیم؟ یعنی فقط NOK یا OK اما شما همراه با status= دستینیشن را ست کردید.(دقیقه 14 الی 17 ویدیو)

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

تو سایت من بعضی بخش ها url های مشابه دارن مثلا در بخش order، آدرس بخش بررسی نهایی محصول و انتخاب آدرس هر دو /order هستش و فقط تب های اون صفحه تغییر میکنه. آیا روشی برای ترک کردن جداگانه یوزر های ورودی به این بخش ها وجود داره؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
نسخه گوگل آنالیتیکسی که در حال حاضر هستش تیر 1400 خیلی با نسخه ای که در ویدئو ها هست فرق داره و مثلا من خیلی گشتم تا بتونم ورودی ریفرالم رو بررسی کنم و utmهم ست کردم اما داده ای و گزینه ای برای رسیدن به اون داده هانمیتونم پیدا کنم
راه حل چیه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
من برای ست کردن goal اصلی بخشی به اسم view ندارم ،سرچ هم زدم راه حلی پیدا نکردم

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
ببخشید داخل آنالیتیکس بنده در بخش Admin تب View موجود نیست که بتونم Goal ها رو ست کنم؛ درحالی که با اکانت Admin وارد شدم و دسترسی کامل هم برای Edit و ... دارم.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

بعد از دیدن ویدئوهای utm دیدم چقدر خوب میشه فهمید بازدید کننده از کجا و چه پلتفرمی اومده. آیا در ایمیل مارکتینگ هم چنین ابزاری هست؟ به عنوان مثال یک ایمیل رسمی به آدرس @info داریم که این ایمیل را در قسمت تماس با ما سایت و نیز در شبکه های اجتماعی و همچنین در بعضی از پلتفرمها مثل سایتهای آگهی قرار میدهیم حالا از کجا بفهمیم که ایمیل های وارد شده به آدرس فوق دقیقا از کدام یک آمده اند؟ البته میشود که در جاهای مختلف آدرس ایمیل یک سایت را با پیشوند های مختلف sale@ و support@ و.. هر کدام در پلتفرمهای مختلف قرار داد و Tracking کرد اما فرض سوال فقط با یک آدرس ایمیل است.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

یه Goal تعریف کردم به اسم show برای رصد بازدیدکنندگان اون. من ویدئو رو در آپارات میذارم و بعد کد امبد اون رو میذارم در سایت. وقتی ویدئو هم پلی میشه در همون باکس پلی میشه در همون پیج هست. آدرس جدیدی نمیاد که من اونو ست کنم.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

آیا سرویس های کوتاه کننده لینک وجود دارد تا بتوان توسط اونا برای هر صفحه از محصول یک لینک اختصاصی کوتاه به همراه امکانات track کردن در نظر گرفت؟ مثلا همین ffo.ir که شما استفاده میکنید خودتون نوشتین یا سرویس خاصی است؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

ما چطور میتونیم یک goal ست کنیم که چندنفر از ورودی های سایتمون که از ترب یا ایمالز میان وارد صفحه پرداخت شدن؟ منظورم اینه چطور میتونیم رفتار ورودی ها از سایت های ایمالز و ترب رو باهم مقایسه کنیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

چطور میشه آمار ورودی خودمونو به یک صفحه از سایت از آمار ورودی مشتری جدا کنیم..مثلا من goal ست کنم برای یک صفحه کم بازدید، چطور میتونم بفهمم مثلا از ۱۰۰ بار ورود به اون صفحه چندتاش خود ادمین های سایت بودن؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

وقتی به عنوان یه دیجیتال مارکتر میخوایم گزارش بدیم از آنالیتیکس به صاحب مجموعه باید این گزارش شامل چه چیزایی باشه و به چه صورت ارائه بشه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

با مطرح کردن این تمرین یه سوالی برای من پیش اومد، اگه تو سایتایی مثل ویرگول یا وبلاگای دیگه اگه ما تو متنمون مستقیم بنویسیم به طور مثال ثبت نام در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال و لینک بدیم به Mydmc.ir کار درستیه؟ یعنی گوگل اینجور بک لینکارو تشخیص نمیده؟؟ و نمیره جزء بلک سئو؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

وقتی لینک سوئیپ اینستاگرام رو با UTM قرار می‌دیم آنالیتیکس می‌بره تو سوشال یا Other

چون قبل از اینکه براه روی لینک UTM دار، می‌ره داخل دامنه l.instagram.com از طرف دیگه یک مرورگر داخلی هم داره. از طرف دیگه اینستا کلیک روی لینک استوری رو می‌سنجه اما آنالیتیکس باید حتما کدش لود بشه تا بتونه تشخیص بده که باعث اختلاف بین آمار insight استوری و آمار آنالیتیکس می‌شه. حتی داخل آمار اینستاگرام می‌شه دخالت کرد و تغییرش داد.

چگونه روی اعداد تحلیل درستی داشته باشیم؟ مبنا کدومه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

آیا ما در مورد فیسبوک ادز هم درسی خواهیم داشت؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

من یه صفحه وب سایتم رو که هدفمه یه دکمه تماس اضافه کردم بهش فقط برای همین محصول و فقط روی موبایل نمایش داده میشه. از روی دسکتاپ نشد ولی از روی موبایل لینکش رو برداشتم( که البته به خاطر فارسی بودنش اینکود هم شده) رفتم توی Regular expression اونجا اضافه اش کردم همونجوری خالی گذاشتمش. نمیدونم الان این درسته یا نه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوها و پرسش و پاسخ‌های دوره را مشاهده کنید.