هفته شانزدهم : کتاب‌خانۀ دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال

در این بخش، تمام پرسش‌ها، پاسخ‌ها، منابع، مراجع، لینک‌ها و فایل‌های دانلودی هفته شانزدهم دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال در دسترس شما است.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

باتوجه به اين كه سایت ما جدیده و ما ورودي نداريم چطور بفهميم ريزش هامون دركجاس و كانورت در كجا بايد انجام بديم؟؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

Crazy egg recording ابزار خوبی هست؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سوال من مربوط به kpiهست و قيف فروش . واقعيت امر ازهمون هفته كه اين مبحث مطرح شد من درگيراين موضوع بودم و نميتونستم kpiها رو براكار و كسب خودم معلوم كنم ولي هميشه به خودم مي‌گفتم ذهن نقيض ياب خودمو خاموش كنم و درمسير باشم اما بعد از چند هفته هنوز نتونستم kpiهاي خودمو پيداكنم لطفا دراين زمينه راهنمايي كنيد كارمن فروشگاه اينترنتي فرش ماشيني هست

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام وقت بخیر.اخر ویدئو فرمودید که به شما آموزش میدم که هر عدد به چه صورت از طریق انالیتیکس به دست میاد.من مدل میتونم پیاده کنم ولی سایت ما روزانه ۱۰ هزار یوزر داره که خیلی پیچیده میشه.مثلا از صفحه محصول دوباره میره صفحه اصلی و ... .این موارد پیچیده رو چه طور مدل سازی کنیم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

بعد از اینکه ویدیو رو دیدم این سوال برام به وجود اومد که شاید روش‌های ذکر شده برای کسب و کارهایی باشه که وبسایتشون ترافیک بالایی داشته باشه و وبسایت‌های با ترافیک پایین و استارتاپ‌ها چطور می‌تونن از این روش استفاده کنن؟ با کمی جستجو به مقاله‌ای در وبسایت MOZ رسیدم که راهکارهای خوبی برای این موضوع ارائه کرده:

https://moz.com/ugc/how-to-do-conversion-rate-optimization-when-you-dont-have-much-traffic

این راهکارها میتونه برای یک وبسایت کم ترافیک و تخصصی موثر باشه اما سوال من اینه که آیا اصلا برای استارتاپ‌ها، بهبود نرخ تبدیل اولویت داره؟ به نظرم استارتاپ‌ها چالش‌های دیگه‌ای دارن و در ابتدای راه شاید نیاز نباشه که به این موضوع فکر کنن. چون شما تجربه‌ی راه‌اندازی چند استارتاپ رو داشتید می‌خواستم نظر شما رو هم در رابطه با این موضوع بدونم.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

با سلام و خدا قوت
آقای طالبی هر کسب و کاری یه کشش و حدی داره،
از کجا میتونیم بفهمیم که نرخ تبدیل مون به خاطر مشکلات پایین هست
یا نرخ تبدیل مون مشکل داره؟
اگر منبعی برای مطالعه هست ممنون میشم معرفی بفرمایید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

دريكي از جلسات شما گفتين نياز مهمتر از پرسونا هست و به جاي تمركز رو پرسونا برروي نياز تمركز كنين ولي سوْال اينجاست پايه و أساس همه موضوعات برند لحن برند و...پرسونا هست و همه اين موضوعات براساس پرسونا تدوين شده حالا نظر شما براي اينكه هردو باهم همراه باشن چي هس؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوها و پرسش و پاسخ‌های دوره را مشاهده کنید.