هفته دوازدهم : کتاب‌خانۀ دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال

در این بخش، تمام پرسش‌ها، پاسخ‌ها، منابع، مراجع، لینک‌ها و فایل‌های دانلودی هفته دوازدهم دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال در دسترس شما است.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سوال ۱- گوگل آنالیتیکس امکانات بسیار زیاد و شاید گیج کننده ای میده . من برای مشخص کردن بیشتر منظورم از یک بیت حافظ استفاده میکنم : آشنایان ره عشق در این بحر عمیق غرقه گشتند و نگشتند به آب آلوده . در این بحر عمیقِ `گوگل آنالیتیکس` برای اینکه غرقه بشویم ولی غرق نشویم چه باید بکنیم؟ `ره عشقی` که اگر با آن آشنا بشویم و ما رو نجات میده چیه؟ من خودم روش فکر کردم و چند تا عبارت جواب براش دارم. مثلا: ۱- هیچ چیزی جای حس و قضاوت یک مدیر رو نمیگیره. ۲- فرق اطلاعات با داده اینه که اطلاعات باید مفید به بهبود یا تغییر قضاوت مدیر باشه. ۳- باید مدیر قضاوتش رو در عین اینکه از این ابزار فوق العاده استفاده میکنه دست ابزار نده و همیشه سعی کنه نظریه شکل بده و با این ابزار تستش کنه. ۴- لزوم شاخص های عینی (معطوف به بازار) برای راستی ازمایی نظریه ها . ۵- دغدغه دائم برای رسیدن به عمق مناسب در استنتاج و منعطف فکر کردن . می خواستم نظر شما رو هم بدونم .....

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

برای محاسبه اینکه بدانیم تبلیغات کلیکی که می رویم برای ما به صرفه است یا نه باید ارزش هر مشتری را بدانیم لذا برای این مورد باید با مفاهیمی مثل CAC, CLTV آشنا باشیم و بعد بتوانیم هر یک از این موارد را با یکدیگر ارتباط دهیم. اما مشکل من این است که با برخی از تکه های این پازل، مانند RFM یا میانگین سبد خرید آشنا هستم اما برخی را نمی دانم و از طرف دیگر با تکمیل شدن پازل نمی دانم این تکه ها را چگونه در کنار هم بچینم تا حدودا بتوانم ارزش هر مشتری را به دست آوردم. لطفا منبعی برای اینکه بتوانم بطور عمیق و دقیق این مورد را بفهمم معرفی کنید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سایت من توی حوزه گردشگری فعاله. فکر می کنم با توجه به اینکه معمولا مشتری، یک هتل رو سرچ می کنه، قیمت رو نگاه می کنه و بعد می بنده پایین بودن Bounce Rate برای ما طبیعی باشه. اما عدد 78.77 یکم ترسناک اومد به نظرم با توجه به مطالبی که گفتید. تقریبا نزدیک به ۸۰ هستیم . آیا لازمه برای پایین آوردنش با بالا آوردن بلاگ و... تلاش کنیم یا خیلی توی رتبمون تاثیر نداره. در حال حاضر average position ای که گوگل کنسول نشون میده و عدد 10 هست و بالای ۵۰ درصد هتل هامون پوزیشن 1 گوگل رو دارن.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

بنده در گوگل انالیتیکس وقتی می خواهم goal setting انجام دهم گزینه ایجاد فعال نیست هرچی هم تلاش کردم موفقیتی حاصل نشد ؟ دلیل چه میتواند باشد؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

جناب مهندس ابزار پوش نوتیفیکیشن را که در وبینار گوگل انالیتیکس معرفی کرده بودید بنده نتوانستم نه در یوتیوب نه در اپارات و نه در تلگرام ویدیو ان را پیدا کنم ممنون میشوم این ویدیو را در گروه یا سایت به اشتراک بگذارید. ممنون

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

یک سایت تو یک حوزه ی نسبتا پر طرفدار بالا آوردم ، هنوز کامل نیست یعنی اصن یک صفحه است که غیر از عناوین بخش های مختلف چیز دیگه ای نداره حتی دریغ از یک بلاگ پست ، چهارخط محتوا هیچی اصن نداره، نسبت session به user بیش از 75درصده و time per session چهار دقیقه ای داره، این میتونه به این معنی باشه که این حوزه پر طرفداریه یا رقبا دارن تحلیل میکنن یا نه کاملا عادیه؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

در جلسه 12 قسمت 5 دقیقه 44-49 به یک کتاب اشاره شده است اما نام آن را نگفتید.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.
با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوها و پرسش و پاسخ‌های دوره را مشاهده کنید.