در این ویدئو ابزارها و تکنیک هایی که در طول جلسات اول تا چهاردهم یادگرفتیم مرور کردیم و منابع جلسه چهاردهم را هم معرفی کردیم.
KPI چیست؟ دلایل مهم بودن KPI، نحوه تعریف KPI، چگونه KPI بسازیم؟
ویزیتور کیست؟ تبدیل در سایت به چه معناست؟
Single Layer Conversion, Multy Layer Conversion, Conversion Rate Optimization
بررسی قیف فروش، معرفی فانل های فروش مختلف، بررسی یک کسب و کار حقیقی و نوشتن فانل فروش برای آن
مسیر مشتری پیش از آشنایی با برند، بررسی چند منبع در این حوزه
جمع بندی مباحث جلسه پانزدهم و تاکید بر نکات مهم آن
جلسه رفع اشکال و پرسش و پاسخ 17 تیرماه 1399
نکاتی در مورد بازیابی اکانت های توییتری