با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4217 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4218ام باش!

کد تخفیف dc5 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید در مجموع با 570 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

65 جلسه دوره کامل
65 جلسه
5,850,000 تومان
5,280,000 تومان
570,000 تخفیف! تومان (%9.7)
  • دسترسی به کل ویدئوهای دوره
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc5
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

سلام. آیا طبق مفهوم کنونیکال صفحاتی که این تگ رو دارند و برروی صفحه ای دیگر کنونیکال هستند نباید در گوگل ایندکس شوند؟ آیا تگ کنونیکال برای موتورجستجو یک دستور است یا یک پیشنهاد؟
البته من خودم در سایتم صفحه ای کنونیکال شده دارم که به اشتباه در اوایل بخش هوم پیجم بهش لینک داده بودم و اون صفحه هم با وجود تگ کنونیکال در گوگل ایندکس شده بود و در سرپ هم مشاهده می شد.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سیستم مدیریت محتوای فعلی سایت ما بصورت اتوماتیک برای صفحات سایت کنونیکال دارد مثلا هر محصول روی خودش.
قصد دارم محصول را روی دسته بندی کنونیکال کنم. من فقط افزونه یاست را برای انجام این کار در اختیار دارم. ایا در این صورت با ایجاد دو کنونیکال مختلف در یک صفحه با مشکل احتمالی انتخاب فقط یکی از انها توسط گوگل مواجه نمی شوم؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

بهترین روش برای سئوی محصولاتی که در 90 درصد مشخصات با هم مشابه هستند ولی در آدرس های مختلف ایجاد و ایندکس خواهند شد چیست؟ با این رویکرد که صفحه دسته بندی برای رتبه گیری مهمتر هستند ولی از طرفی هم مایل هستیم در کیورد های لانگ تیل مختص به شرح محصول هم در سرپ دیده شویم. اگر سایر حالت هایی که تجربه سئوی موفق تری در آنها داشتید را هم ذکر کنید ممنون می شوم.

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

گاهی در وب سایت‌های فروشگاهی و خدماتی، از یک صفحه از سایت، چند کپی با محتوای یکسان ایجاد می‌شود. به طور مثال یک محصول باید در دو دسته‌بندی مختلف اضافه شود. در این حالت برای جلوگیری از جریمه شدن توسط گوگل، از کنونیکال Canonical استفاده می‌کنیم.

کنونیکال Canonical یک تگ بوده که در بخش Head صفحه قرار می‌گیرد. در واقع تگ کنونیکال در صفحه دوم به گوگل می‌گوید این صفحه، کنونیکال صفحه اول بوده و نیازی به بررسی اطلاعات و محتوای آن نیست.

به صفحاتی با محتوای کم و بی‌ارزش که ورودی هم نمی‌گیرند و عملا سایت را بر هم می‌زنند، زامبی پیج Zombie Page گفته می‌شود.

ما در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال با محدودکردن حق استفاده از اینترنت مخالفیم. مخالفت می‌کنم