با عضویت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌توانید تمام ویدئوهای دوره را مشاهده کنید.

تا این لحظه 4217 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. همین حالا ثبت‌نام کن و نفر 4218ام باش!

کد تخفیف dc5 همین حالا برای شما فعال شد.

همین حالا ثبت‌نام کنید! با این کد تخفیف می‌توانید در مجموع با 570 هزار تومان تخفیف که تکرار نخواهد شد، در دورۀ کامل شرکت کنید.

65 جلسه دوره کامل
65 جلسه
5,850,000 تومان
5,280,000 تومان
570,000 تخفیف! تومان (%9.7)
  • دسترسی به کل ویدئوهای دوره
  • با یک تخفیف فوق‌العاده
  • کد تخفیف: dc5
  • این تخفیف برای مدت محدود فعال است.
همین حالا ثبت‌نام می‌کنم!

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان دوره

بر اساس صحبت‌های شما من این نتایج را می‌گیرم :

. اگر نتایج سرپ(مثلا3تا) همگی محتوای مناسب و قابل قبولی داشته باشند(زامبی نباشد) بهتر است که تصمیم‌گیری را به عهده خود گوگل بگذاریم.
2. اگر از بین نتایج با نوجه به آنالیتیکس به این نتیجه رسیدیم که یکی از آن‌ها بهتر است استراتژی‌هایی که در ویدیو گفتید را برای حذف نتایج دیگر اعمال می‌کنیم.

آیا درست است؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام ممنون بابت آموزش
دقیقه ۷.۳۰ راه حل‌هایی که گفتید مورد اول رو درست متوجه نشدم منظورتون این بوده که کلمات کلیدی مربوط در دو صفحه دیگر را لینک دهیم به صفحه‌ای که مد نظر هست؟

ممنون

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سلام
و یک سوال دیگر این تگ Canonical که در مورد آن صحبت شد به ظاهر گوگل حتما قرار نیست گوش به حرف ما بدهد و تاثیر بگذارد و در برخی موارد صفحاتی که کنیبال هم شدند در نتایج جستجو باز هم نمایش داده می‌شوند آیا این مورد درست است یا خیر؟

به این سوال پاسخ داده شده است ولی برای مشاهده پاسخ این پرسش،باید عضو دوره باشید و بسته شامل این جلسه را تهیه کرده باشید. پاسخ‌ها به صورت فایل صوتی، ویدئویی یا متنی هستند و اهمیت پرسش و پاسخ‌ها در بسیاری از موارد حتی از ویدئوهای آموزشی دوره هم بیشتر است! در واقع، مهمترین ویژگی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، همین پرسش و پاسخ‌ها است که با عضویت و تهیه بسته‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

خلاصه موضوعات ویدئو

کنیبالیزیشن Canibalization از لحاظ لغوی به معنای هم نوع خواری است و ارتباطی با سئو ندارد. هرگاه محصولی ارائه کنیم که تهدیدی برای محصول قبلی باشد، اصطلاحا می گوییم کنیبالیزیشن Canibalization یا همان هم نوع خواری اتفاق افتاده است.

گاهی ممکن است دو یا چند صفحه از وب سایت ما در صفحه نتایج جستجوی گوگل SERP نمایش داده شود. به این حالت کنیبالیزیشن Canibalization گفته می‌شود.

به نظر می‌رسد هر وقت گوگل دو یا چند صفحه از یک وب سایت را لایق نمایش در صفحه نتایج جستجوی خودش ببیند اما به هر دلیلی قادر به انتخاب یکی از آن‌ها نباشد، آن دو یا سه صفحه از سایت را به مخاطب نمایش می‌دهد. موتور جستجوی گوگل به مرور زمان و با توجه به رفتار مخاطب متوجه می‌شود که کدام یک از صفحات ارزشمندتر و بهتر از سایر صفحات است و پس از آن همان صفحه را به مخاطبان نمایش می‌دهد.

در این ویدئو درباره مزایا و معایب کنیبالیزیشن Canibalization توضیحات لازم داده شده است.

متخصصین سئو SEO نظرات مختلفی درباره کنیبالیزیشن Canibalization دارند. برخی از آن‌ها این حالت را یک فرصت و امتیاز مثبت می‌دانند و یکسری دیگر معتقدند کنیبالیزیشن Canibalization به ضرر صفحات مهم آنها است. در این ویدئو درباره چگونگی از بین بردن کنیبالیزیشن Canibalization توضیح داده شده است.

ما در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال با محدودکردن حق استفاده از اینترنت مخالفیم. مخالفت می‌کنم