1.چجوری چک کنم و بدونم که سایتم تجربه کاربری درستی دارد و کاربر به راحتی به خواستهاش میرسد؟
2.مدتی هست که می خواهم این نمودار را تحلیل کنم. نمودار از فعالیت یک سال و نیم پیش سایت من و از سرچ کنسول گرفته شده است. دلیل افزایش ناگهانی بازدید میتواند همه گیری ویروس کرونا باشد ولی چرا با ثابت بودن تقریبی جایگاه بعد از آن، بازدید به میزان کمتر از قبل از آن افزایش رسیده است؟ هیچ تغییری در سایت داده نشده و هیچ تبلیغی نداشتم.
3.گوگل روی نیم فاصلهها چقدر حساس است؟ مثلاً وقتی میخواهیم کلمه خوراکی را سئو کنیم بنویسیم خوراکی ها یا خوراکیها؟
4. سوال من در مورد لینک دهی به سایتهای دیگر است. آیا کار اشتباهی است به سایتی که فیلتر است لینک بدهیم؟ مثلا بخشی از محتوای ما ترجمه از صفحهای فیلتر شده باشد (که مطلبی عمومی است و مشکل اخلاقی ندارد ولی فیلتر است)
لطفا در مورد تاثیر چنین لینکی روی سئو و تجربه کاربر راهنمایی کنید.
5.من تمامی کلمات کلیدی حوزه کاریام را بر اساس ایمتد درآوردهام و رتبه همان کلمات را در ابزار جت سئو هم درآوردهام.
5-1.به نظر شما نیازی برای تولید محتوا برای عبارتهایی که در رتبه 1 تا 6 یا 1 تا 10 هستند وجود دارد؟
چنانچه نظرتان تولید محتوا هست اولویت از چه رتبهای است؟
5-2.در حال حاضر من عبارتهایی را که در رتبه 7 به بالا هستند مثلا 7، 8 ،10، 15 و الی آخر
ور اولویت تولید محتوا قرار داده آیا این روش صحیح است؟
5-3. در جت سئو اخیرا امکانی فراهم شده که عبارتی را میدهیم برای ما عنوان و سرتیتر و تکهای هدینگ و alt تصاویر و عبارات متای توضیحات پیشنهادی میدهد که حدودا 60 تا 70درصد مواردی که من از طریق ایمتد درآوردهام را شامل میشود
سوال اینه آیا میتوانیم برای این عبارات پیشنهادی اکتفا کنیم و محتوا نویسی را انجام دهیم یا حتما باید روش ایمتد را اجرا کنیم.
6.وقتی که اینماد برای سایت گرفته میشود مرکز صادر کننده اینماد مراتب را به سازمان امور مالیاتی گزارش میکند. منظورم اینه که بمحض دریافت اینماد مشخصات گیرنده اینماد در سازمان امور مالیاتی هم ثبت میشود.
7.چگونه از یه سایت با CMS اختصاصی به وردپرس مهاجرت کنیم تا افت رتبه و ورودی از گوگل نداشته باشیم؟ و اینکه آیا باید تک تک آدرس صفحات رو تا جایی که امکانش هست آدرسشون یکی باشه یا اینکه میشه آدرس قدیم رو به آدرس جدید ریدایرکت زد.
و اینکه یه جایی خوندم که اگه مهاجرت انجام دهید معمولا یه افت خواهید داشت بعدش به حالت نرمال تون بر میگردید این درسته؟
8.نتایجی که اومده با خود کلمه سرچ شده 11 تا میشه که عملا بر خلاف تعداد 10 تایی لیست C هست.
9-1.در عبارتی مانند فرش ماشینی 9متری واقعیت اینکه مقاله خاصی درباره آن نمیشود نوشت روشseo کردن این تیپ کلمات چیست؟
9-2. در وبینارشماره12درسوال اقای فلاح جمشیدی که درباره سایت شامپو بود بنده متوجه نشدم که چطور لینکسازی داخلی انجام شود تابه گوگل بفهمانیم که محتوای اصلی صفحه محصول است نه متن مقاله .لطفا در اینباره توضیح دهید.
9-3. روشهایseoدروبلاگ راکامل توضیح دادید و ازاین بابت ازتون ممنونم ولی درباره seoصفحه محصول مطلبی نگفتین لطفا دراینباره یک توضیح بدهید.
9-4. در سوالهایی که درزیر ویدیوها قرار داده بودم پرسیدم که با توجه به بودجه وتجربه کم چ نوع کلمات انتخاب کنیم تا کسب وکار بتوانیم سرپا نگه داریم که شما فرمودید کلمات سادهتر که امکان کانورت بالا دارن و همچنین تعداد کلمه کم حالا سوالم اینجاست از کجا بفهمیم کلمات ساده هستن معیار ساده بودن کلمات چیست؟
10-1.شما دربخشی از ویدیوها فرمودید که یک مقاله را در وبلاگها قرار داده وبا درج منبع تعدادی از ان کلمات را به سایت خود وتعدادی را به سایتهای معتبر غیر رقیب لینک میدهیم سوالم اینجاست ایا عکس این ماجرا هم درseo اثر دارد یعنی مقاله رااز سایت خودمان برداریم وبه عنوان منبع به سایت خودمان لینک بدهیم و چند کلمه از این مقاله را به سایتهای معتبر لینک بدهیم؟
10-2.در وبلاگهایی مانند میهن بلاگ صفحه به نام خودمان باشد یاکسب و کارمان؟